Wilbert van der Heijden terug als docent Tijdschrift

Student Journalistiek

#1

2013-01-16 17:01

Goeie actie. Wilbert is een fenomeen is tijdschriftenland, of je hem nu mag of niet. Is deze petitie trouwens door een student Journalistiek opgezet? Ik zou de tekst nog even op taalfouten checken.
Suzanne

#2

2013-01-16 18:05

Als er geen taalfouten in het stukje hadden gestaan, had ik wellicht getekend. Misschien dat we eerst maar eens aan taalgevoel en grammaticaregels moeten gaan werken op die SvJ, in plaats van docenten terug te vragen die waarschijnlijk om een reden geen les meer mogen/willen geven. (Ik ken Wilbert en het hoe en waarom hij geen les meer mag geven niet precies, maar ze kunnen toch moeilijk een docent 'zo maar' uit zijn functie zetten?) Toch succes gewenst, heb van verschillende mensen gehoord dat het een goede leraar is.

Gast

#3

2013-01-16 20:00

Wilbert is een topdocent en vind het belachelijk als hij vanwege commentaar geen les zou mogen geven.
Banjo

#4

2013-01-16 20:08

Een topdocent? Die man heeft daar niets te zoeken. Een beetje blaadjes omhoog houden en zo vaak mogelijk het woord 'geil' in de mond nemen. Nee, een goede zaak dat hij lekker met de VUT is. Alsjeblieft houden zo.
Lars

#5

2013-01-16 20:31

Commentaar op de petitie? Wilbert vdH is dé tijdschrift-Guru. Kritiek op de manier waarop de redactie gegeven wordt, hij zal het wel weten. Aankomende tijdschrift-studenten zullen een hoop missen. Geen plof meer, geen cadeautjes op de bank..
Peter de Vries

#6

2013-01-17 21:46

Wie mij wil spreken is altijd welkom. Gewoon een kwestie van langskomen.
Elke

#7 Elke

2013-01-18 16:51

Ben bij Wilbert afgestudeerd. Een fijne man en hij weet je, als docent, zelfs op zo'n belangrijk en beladen moment gerust te stellen. Parel voor de school.

Badr

#8 Re:

2013-01-21 14:42

#2: Suzanne -

Wat maken spelvauten nou uit? Gaat het niet meer om de inhoud dan de vorm?