paspoort aanvragen weer in IJsland.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie paspoort aanvragen weer in IJsland..


Gast

#1

2013-05-02 19:44

WEER DE ZOVEELSTE MISKLEUN VAN DEZE REGERING MET DORPSMONGOLEN!!!!!!!

Gast

#2

2013-05-02 22:44

Heel goed en nodig initiatief, ik heb inmiddels één keer naar Den Haag moeten reizen voor een nieuw paspoort. Voor mij een reis van 2 dagen heen en 2 dagen terug. In Nederland verblijf ik bij familie in Friesland dus daar is het heen en weer reizen ook niet echt efficient. Vroeger kon ik het paspoort hier in het dorp ophalen bij de politie, Reykjavík zou al een hele vooruitgang zijn. Dit is eigenlijk niet te doen.

Gast

#3

2013-05-03 07:59

Té gek om los te lopen, dat je naar Oslo moet vliegen en daar je paspoort moet gaan verlengen.
Geef het NL consulaat de mogelijkheid om dit zélf te doen. Groet, Ron

Gast

#4 gastarbeider

2013-05-03 15:20

slechte bezuiniging van Nederland en dit zeker naar IJsland!Nederland heeft een zeer zakelijk contact met dit land.

Gast

#5

2013-05-07 13:34

Paspoort moet Ijsland aan gevraagd worden,en niet in Nedeland geld manniakken hier.

Gast

#6

2013-05-07 18:44

Het is belachelijk dat mensen naar oslo of nederland moeten reizen om paspoort te aanvragen
Rijdende Rechter

#7 Nederlands Paspoort vanuit ijsland

2013-05-12 11:52

Het Heeft niets met geld te maken.maar alleen om de veiligheid van het Nederlands pasppoort.De vinger afdrukken die moeten worden afgegeven,mogen alleen worden afgegeven door een oficieele dartoe gewezen (nederlandse) instantie.Op een nederlandse ambasade cq gemeentehuis.En die is er dus op ijsland nog niet.Als je bijvoorbeeld een andere instantie vingerafdrukken laat afnemen,en daarna laat opsturen,laat je weer ruimte over om dit te sabboteren.Heelaas moeten de goeien het met kwaaien weer ontgelden.
Ook vraag ik mij af waarom mensen dan niet een IJslands paspoort aanvragen(zeven jaar verblijf of langer).Wat wel erg flauw is dat het schiphol loket voor paspoort aanvraag nog steeds niet geopend is en de geldigheids duur van het paspoort nog niet naar tien jaar is verhoogd.
Dit is mijn uitspraak en hier moet U het mee doen.

Gast

#8 Re: Nederlands Paspoort vanuit ijsland

2013-05-12 17:55

#7: Rijdende Rechter - Nederlands Paspoort vanuit ijsland

Kunt u dan ook even uitleggen waarom de paspoorten vanuit Oslo worden terug gestuurd via de post en niet vanuit Nederland? En waarom alle andere Ambassades ook de paspoorten gewoon via de post opsturen?

En wat betreft de vingerafdruk.

Waarom wordt nu met de bewaring van de vingerafdrukken in de reisdocumentenadministratie gestopt?

In het licht van de tot dusver beperkte voortgang van de technische ontwikkeling is de conclusie getrokken dat het gebruik van de vingerafdrukken voor doeleinden van verificatie en identiteitsvaststelling niet mogelijk is zonder een te hoog percentage gevallen waarin een “misser” wordt aangegeven bij een rechtmatige houder van een reisdocument. Om die reden is besloten om voor nu te stoppen met de opslag van de vingerafdrukken in de decentrale reisdocumentenadministratie.


Gast

#9

2013-06-10 17:01

Dit is b.v.voor mij heel moeilijk om mijn paspoort te moeten aanvragen in Holland en daar te wachten in een hotel tot ik een nieuw paspoort krijg.Zelf ben ik ziekelijken oud.Ook worden de kosten dan heel hoog.Hopenlijk kunnen wij ons paspoort weer zo spoedig mogelijk in IJsland aanvragen.
ChristinaKjartanson-Grashoff.