Malaika moet op de buis blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Malaika moet op de buis blijven!.

Cristina

#51

2014-03-12 15:47

Quiero que Malaika continúepor dos motivos, su visión del trato a los más vulnerables
resulta un conmovedor ejemplo y además, LAURA Y ESRA son realmente adorables.
Un abrazo para todos desde Argentina.Y por favor, sigan con la serie.

Gast

#52

2014-04-04 20:46

I like the lesbian part of the storeline I wish it more women in the show should give it a real chance world wide. It would be nice to introduce hypnosis as a suggestion. More drama between the women

Gast

#53

2014-04-13 23:56

Jeg så serien på Youtube og fant det veldig interessant. Som andre årstider fordi det var uklart skjebnen til hver karakter og historien om hver av dem kunne bli dypere. Likte skuespillerne som gjør Laura og Esra. Visste ikke kjenner dem og, etter min mening, de har nok kjemi sammen. Det er veldig sta i mitt land, historier med homofile par. Jeg vet at i Norge denne type forhold er bedre akseptert enn her. Det ville være bra å ha en dypere i dag-til-dag én. Uansett, ville det være en skam at serien endte slik det endte. Dersom fortsatt, håper jeg du kan se på YouTube, og helst med undertekster på portugisisk. En klem fra Brasil.
Lovie

#54

2014-06-27 18:48

PLease nog een seizoen!

Gast

#55

2014-10-30 21:08

i want a second season

Gast

#56

2015-11-14 23:08

Hello , Send me information about the show in English or Spanish please. I do live abroad dont know German but i love the show and glad you have had subs . Thanks and it an excellent show . Greetings from Bogota ( Colombia and New York )