ander huis I.p.v. 55+ woning

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie ander huis I.p.v. 55+ woning.

Het geweten van Gemert

#1 Spelling

2013-06-11 11:23

Ik denk ook wel dat de woningbouw vereniging, onder de indruk is van deze onderhandelings tactieken. Leer maar eerst met hoofdletters en interpunctie te werken. Komt het meteen niet zo amateuristisch over. Verder veel succes. Kinderen moeten natuurlijk wel vrij kunnen spelen.


Gast

#2

2013-06-11 11:59

Om het petitie verhaal even uit te leggen., ik en m'n man & mijn 2 kinderen wonen in een senioren 55+ woning, iedereen weet dat ik eigenlijk 3 kinderen heb, de eerste is namelijk overleden in die woning, dat maakt het elkedag moeilijk om daar te wonen, mijn buren zijn allemaal bejaard en klagen de heledag, vandaar dat ik nooit thuis ben, mijn huis is geheel rolstoel vriendelijk, & daar heb ik niks aan aangezien ik nog gewoon rond spring, ik woon op 5 hoog & kan met de kinderen alleen op het balkon of naar beneden ze hebben hier niets om te doen voor de kinderen, een van mijn zoontjes heeft een ziekte & kan niet tegen stof & anderen bacteriën, word daar ziek van en krijgt dan een infectie & zit daardoor regelmatig aan de antibiotica en dagelijkse anderen medicijnen ventileren en een schone woon omgeving zijn daarbij erg belangrijk, wat hier dus onmogelijk is, er kan geen raam open en de ventilatie schachten zijn niet schoon te krijgen, (foto's volgen) in het huur contract staat dat we hier niet mogen wonen als we geen zorg ontvangen van thuiszorg of aatrium, wat we dus niet ontvangen, maar toch weigert area te luisteren/helpen, ik sta 5 jaar bij area op de wachtlijst, maar die doen niets en weigeren alles! Vandaar dat ik vraag of zoveel mogelijk mensen willen delen & tekenen, doe het niet voor mij maar voor mijn zoontje.,