Laat de stranduitbatingen Knokke-Heist langer open dan 20.00hr!!!


Gast

#1

2013-07-14 14:33

fuiven mogen wel laat openblijven enbmw louge was er van8 om 24u nog lawaai de mensen moeten leven van het mooie weer

Gast

#2

2013-07-14 19:35

Laat het dan teminste tot 22 uur !!!!!!

Gast

#3

2013-07-14 19:51

laat deze mensen en ons wat langer genieten wehebben maar weinig zon en deze mensen moeten overleven en savonds kunnen wij met vrienden eens genieten van het unieke
strandleven
ddknokke

#4

2013-07-15 06:58

Inderdaad , voor die dagen dat het uitzonderlijk mooi weer is mogen ze gerust langer open blijven .
Na 21u zou ik voorstellen om de muziek wat zachter te zetten, dan zijn de bewoners van de zeedijk ook tevreden......

Gast

#5

2013-07-15 07:51

Gewoon erg voor de uitbaters maar ook voor de badgasten!
We hebben al zo weinig zonnige dagen en willen er dan ook ten volle van genieten!
Niets gezelliger na een dagje zonnen nog wat nagenieten met een drankje en gezellig samenzijn!!
Naar mijn weten mag er toch wat plezier gemaakt worden tot 22u en dan zeker aan de kust.....beetje verdraagzaamheid aub en laat de uitbaters eens hun seizoen goed maken!!
gast

#6

2013-07-15 09:14

Economische crisis.... Laat de mensen die echt afhankelijk zijn van het toerisme en het zomerweer werken als ze dat willen. Ik dacht dat " de kust" toch zo een rot jaar ging hebben wegens BAR slecht voorjaar??????
Laat mensen die willen werken en mensen die willen genieten dat aub doen; is voor alle betrokken partijen goed voor het gemoed; en als het strand tegen 22 u vrij is dan is dat met onze Belgische zomer ook niet iedere dag het geval.

Gast

#7

2013-07-15 09:33

Om 20 u sluiten is veel te vroeg !!! Laat de uitbaters hun inkomen niet afnemen !

Gast

#8

2013-07-15 12:42

Laat ons toch de mogelijkheid om maximaal in een gezellige sfeer te genieten van het strand. In augustus korten de dagen toch al.
Muziek hoeft 's avonds niet. Er is al genoeg lawaai.

Gast

#9 Restaurants

2013-07-15 13:01

Beachbars moeten solidair blijven met de Restaurants, hun collega horeca uitbaters... Zo verdient iedereen een beetje en blijft het leuk!

Gast

#10

2013-07-15 13:03

Achter het werk is het altijd leuk nog eens naar zee te gaan om op het gemak iets te drinken en na te genieten van het mooie weer. Met sluiting om 20u is er geen tijd om af te zakken richting kust...


Gast

#11

2013-07-15 15:40

Wanneer het dan eens mooi en warm weer is, waarom dan niet langer mogelijkheid om op strand te blijven genieten van muziek en drank! En de restaurants moeten niet klagen of zagen, ze zouden beter ook een beetje creatief zijn en hun klanten ook beter verzorgen ipv altijd te klagen en te zagen.... De evolutie op de stranden is TOP! En moet blijven en van mij mogen er gerust party's bijkomen tot bijvb 24 uur.... Wees creatief en maak de stranden leuk en gezellig en het volk zal komen!

Gast

#12

2013-07-15 15:57

Het is al zo weinig mooi weer in Belgie, dus wat is het probleem als de de strandbars wat langer openblijven?...het is die moment net zo mooie zonsondergang aan de kust! laat mensen die in vakantie zijn in dit harde werk-land, laat mensen toch meer genieten van het leven! we doen niemand kwaat ermee, als we wat langer genieten op strand, al die gelukkige gezichten

Gast

#13 Tash

2013-07-15 21:16

Ik persoonlijk heb daar ook geen problemen mee dat die beach bars langer open blijven, maar ik heb er dan ook geen last van. Als je naar the bigger picture kijkt, moet je toch ook rekening houden met andere mensen. De appartementen aan de zeedijk zijn vaak de vaste woonst van de iets oudere welgestelde mensen en als vakantieverblijf worden die vaak aan families met kinderen en ouderen verhuurd. Ik kan mij voorstellen dat Jan en Mieke die in 't centrum van Heist wonen het super vinden om te feesten en uit de bol te gaan, om dan terug te keren naar hun rustige wijk. Jan en Mieke die op de zeedijk met een jengelend kind zitten dat niet kan slapen omdat de muziek om 22h nog altijd loeihard staat daarentegen... Ik heb zelf geen kinderen, maar daar mag ook wel aan gedacht worden. Veel jonge gezinnen komen naar de kust omdat ze nog niet willen vliegen met de kids, of gewoon omdat een vakantie in het buitenland al vaak 2000-3000eur kost voor een gezin in het hoogseizoen. Is het voor hen zo'n goede zaak dat die clubs langer open blijven?

Gast

#14 Re: Restaurants

2013-07-15 22:27

#9: - Restaurants

beachbars leuk voor de badgasten maar om 20 u sluiten is al een mooi uurtje ik kom er geregeld en als ik in de namiddag al zie wie daar al beschonken rondloopt door de drank dan kan ik de sluiting alleen maar toejuichen

trouwens voor de mensen die savonds nog naar de kust willen afzakken ?

terassjes genoeg op de dijk vroeger waren de beachbars er ook niet !


Gast

#15 Re: Restaurants

2013-07-16 08:54

#9: - Restaurants

kan ik gerust inkomen maar als ik zie en meemaal hoe sommigen hun zaak runnen op de zeedijk spijt me geweldig maar dan verdienen ze zelfs dat klein beetje niet hoor ik zit zelf al ettelijk jaren in het vak en als een terras met zulke dagen niet constant vol zit ligt het louter aan de bediening of de motivatie  waarmee sommige mensen werken mvg


Gast

#16

2013-07-16 11:13

Heel ongezond voor het toerisme, bedenk jezelf eens in ook U de dames en heren uit de Politiek, gezellig op reis in het buitenland, aan het strand !
En waar misschien nog niemand aan dacht, wij bleven vorig jaar en dit jaar aan onze Belgische kust, waarom niet? Voor een gezellig avond op het strand aan de bar ( maar sluiten OM 8 UUR dat is gewoon totale onzin ! ) Door wie worden deze reglementen eigenlijk goedgekeurd ?
Hopelijk komen er eens nieuwe vooruit stuwende krachten bij de Politiek, dat is een absolute noodzaak.
( Nu ja, dit is wel in het hele land nodig niet alleen aan de Belgische kust ! )

Gast

#17 Re:

2013-07-16 11:16


Gast

#18

2013-07-16 11:17

Super idee, daar moet iedereen mee akkoord gaan ( en laat dit dan nog om iedereen tevreden te stellen eindigen om 22 uur, moet toch kunnen !
Suzy

Gast

#19 Re: Restaurants

2013-07-16 11:19

#9: - Restaurants

Restaurant klanten en Beach klanten zijn niet altijd dezelfde, wij kennen leveranciers uit Maldegem die enkel en alleen naar de kust komen om te genieten van de " Beach Bars ".


Gast

#20 Re: Tash

2013-07-16 11:24

#13: - Tash

Voor hen op dat moment niet , maar ook hun kinderen worden volwassen + vergeet de zo nodige jongeren niet / de toekomstige klanten voor de Belgische " Hippe Kust " MAAK ER GEEN OUDERLINGEN TEHUIS VAN dat wil zelfs de oudere generatie niet !

 


Gast

#21 Re: Re: Restaurants

2013-07-16 11:27

#14: - Re: Restaurants

Goed geprobeerd, maar nu is niet vroeger ! Er moet vernieuwing zijn en misschien niet zo vroeg beginnen met alcohol dan kun je s'avond langer blijven !
Tof !


Gast

#22

2013-07-16 13:11

22u is een mooi maar 20u toch niet aub, laat de mensen van hun leven genieten en degene die er tegen zijn, tja begin ook te leven ipv jaloers te zijn, de meeste kids zelfs liggen pas rond 21 a 22u in bed aan de zee .... stad wilt groot doen als ibiza enz, ofwel doe je het goed of doe je het helemaal niet.
:)

#23 Re: Tash

2013-07-16 13:16

#13: - Tash

vergeet oook niet dat er in meeste hotels in buitenland tot 24u vol animatie is ..... en geloof mij de grootste deel van kinderen gaan op vakantie ni al te vroeg in bed en ja heb zelf kinderen. :)


Gast

#24

2013-07-16 15:24

Het is al jaren dat ze vanalles uitvinden om ons te pesten in heist . We hebben al bijna niets meer in heist . Echt schandalige .

Gast

#25

2013-07-16 16:54

onbegrijpelijk dat zij moeten sluiten om 8uur maar dat er fuiven mogen gegeven worden die tot 4uur s'nachts duren !!!! dit is pas overlast !!! Die mensen hebben het al niet makkelijk !!!!!! Schandalig gewoon !!!!