Voor een verandering van het parkeerbeleid in Eeklo


Gast

#1

2013-07-23 12:21

Al jaren voor mij (appartement) en personeel, soms 400€ aan boetes... aangekaard bij oa Dirk VDV e, steeds Loete in cc; doch nada reactie. Het brengt niet of minder op, dus hebben ze er geen oren naar. Mijn vergelijk destijds met Gent, was dat ik dan maar naar Gent moest vertrekken... Ze zijn een nul op vele vlakken...

Gast

#2

2013-07-24 06:57

Volgens mij is ons parkeersysteem een verdoken vorm van gemeentebelasting. Een bewonerskaart is de logica zelve.

Gast

#3 Re:

2013-07-24 10:49

Of ze zeggen doodleuk: "koop of huur gewoon een huis met garage en stop met zagen en klagen.

Gast

#4

2013-07-24 18:23

De reactie van de wijkagent, toen ik vroeg naar een bewonerskaart, was: awel madammeken, daar moest je maar aan gedacht hebben toen je hier kwam wonen he, ge moet maar genen auto hebben. Die kerel heeft de volle lading gekregen :) Het feit dat het bestuur hier nog geen gehoor aangegeven heeft, zegt genoeg voor mij. Zoveel burgers die vragen om het debat open te trekken, maar het bestuur blijft dit negeren. Stad Eeklo stelt blijkbaar winkeltoeristen boven zijn eigen bevolking. Dat alleen al is een reden voor mij om naar Gent te verhuizen...

Gast

#5

2013-07-24 20:19

groot gelijk

Gast

#6

2013-07-26 15:28

het zijn vooral mensen die in de winkels werken die in de buurt van de markt parkeren! En ze staan er voor de ganse dag hé . Ze moeten niet afgeven op de bewoners van het centrum , rij s' nachts eens door het centrum en kijk hoeveel auto's er staan ... nie echt veel ! ! ik woon ook op de markt en ken het probleem maar al te goed !

Gast

#7

2013-07-31 08:25

Dringend bewonerskaarten!!! Ben dit al meerdere malen bij het Stad gaan aanvragen... zeggen ze: we hebben het onderzocht en het is niet mogelijk want er zijn meer auto's dan bewoners.. duhhh.. wat doen ze dan in Gent?? Auto staat soms voor de deur of verderop (ALS er plaats is) maar moet elke 3 uren mijn schijf verzetten! Soms ben ik uiteraard te laat.. Woon hier nu enkele jaren,al honderden euro's aan boetes betaald! Deze maand weeral 2.. is 30 euro weeral voor de zak van t Stad. Op den duur koopt iedereen een schijf met automatisch draaisysteem, zo creeërt men weeral oplichterij... De rijkere mensen die een garage of oprit hebben, of op den buiten wonen betalen niks, tmoet weeral van de armere mensen komen die in het centrum stad wonen! Schandalig!!!

Gast

#8

2013-08-04 10:37

eindelijk iemand die er iets probeert aan te doen

Gast

#9

2013-08-04 10:39

ik heb een abonnement met PARKEERBOETES hopelijk doen ze er eens iets aan

Gast

#10 Re:

2013-08-04 10:43

#6: -  

 dit vind ik een dom antwoord.... geen personeel in de zaken is ook geen winkels....?ik denk dat het er gewoon om gaat om een bewonerskaart te krijgen en niet af te geven op de mensen, doe dit naar het stad......


Gast

#11

2013-08-16 09:18

Bewonerskaart OK (gratis), maar ook bezoekerskaart voor familie en vrienden op bezoek (te betalen € 10 per jaar, per straat)