eenveiligNederland!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie eenveiligNederland!.


Gast

#1

2013-07-24 13:36

He Teeven, je laat Nederland beven!!!!

Gast

#2

2013-07-24 13:48

Teeven, je bezuinigd op een verkeerde manier!!!!!

Gast

#3

2013-07-24 19:22

Een geld verkwistende operatie, die niet alleen maar onnodig veel geld kost, maar die Nederland ook nog eens onveiliger maakt. Velen moeten daardoor hun baan verliezen. Een ongelofelijk stomme zet, om zoveel kwaliteit aan de kant te zetten.
albert hoekstra

#4

2013-07-24 21:40

triest dat politiek den haag zo weinig oog heeft voor de veiligheid van zijn KIEZERS . hoe ziet de politieke kaart er uit na de volgende verkiezingen. IK HOUD MIJN HART VAST

Gast

#5 Re:

2013-07-25 07:28

#4: albert hoekstra -

Wij ook Albert!! En doorsturen maar deze petitie!


Gast

#6 Zucht

2013-07-25 19:45

Het grootste probleem is dat wij Nederlanders statistisch gezien samen met Duitsland het meeste betalen aan Europa.
Hierdoor kunnen we onze eigen rekeningen niet meer betalen waardoor de bezuinigingen "moeten".
Ondertussen accepteren we nog meer probleemlanden in de eu zodat hoeveel we ook erin pompen "nooit" meer een stabiele economie krijgen.

Onze gekozen partijen denken in voordeel van Europa en niet van het Nederlandse volk en land.
De welbekende spreekwoord.....geneesheer heel u zelf heeft hierdoor geen enkele waarde meer.

Niet alleen de gevangenissen hebben een probleem maar ook de zorg, pensioenen, werk, scholen, veiligheid, en nog vele dingen meer die we goed voor elkaar hadden.
Nog even en ontwikkelingslanden gaan acties houden om ons te helpen en steunen ipv. wij hun.....

Ik hou mijn hart vast voor onze kinderen en wat wij voor hun achter laten...

Groet F

Gast

#7

2013-07-25 21:10

Eerst gevangenissen tekort en gaan ze bij bouwen......
En nu zonder pardon dicht.....!!!
Zijn ze van de pot gerukt......open houden die criminelen horen achter gesloten deuren....!!!

Gast

#8

2013-07-26 18:54

wij hebben nog wel plaats op de ezv voor Teeven.
misschien kunnen we hem dan op het goede pad brengen, geestelijk

Gast

#9

2013-07-26 20:16

Gevangenis sluiten om te besparen zet ik een groot vraagteken bij.
Criminelen thuis met pilsje op de bank, zonder begeleiding, is dat een gepaste straf?
Gevangenis medewerkers in de ww of bijstand, wie betaald dat? Wij de belasting betaler. Waar ligt de winst?

Gast

#10 Re: Zucht

2013-07-27 10:54

#6: - Zucht

Mensen wij moeten zij aan zij en achter elkaar en voor elkaar gaan staan. Niet voor één doelgroep of voor één politieke partij. Zie mijn AKTIE op mijn openbare facebook wat ik hiervoor heb aangemaakt "Ilse de Echte". Wij moeten massaal ervoor gaan zorgen dat dit kabinet opgeheven wordt en dat wij herverkiezingen krijgen. WIJ NEDERLANDERS worden massaal voor de gek gehouden maar SAMEN kunnen WIJ het verschil maken... en Nederland van de ondergang redden waar wij nu op af stevenen. Al doe jij het niet voor jou zelf, doe het dan voor de kinderen die ook nog een toekomst verdienen. Een Hartelijke groet, ilse


Gast

#11

2013-07-27 15:47

Het is van de gekke straks 10% of meer van de Nederlanders.Lopen vrij rond of met een enkelbandje
Handhaven noemen ze dat?????

Gast

#12 Re:

2013-07-27 15:50

#7: -

Ja lijkt negens op.Ik denk soms die zijn gek die dat beslissen>moet zelf achter het slot.


Gast

#13

2013-07-29 08:50

Open moeten ze blijven de gevangenis. Anders komt al het gespuis op straat.

Gast

#14

2013-07-29 08:52

Slecht dat alles dicht moet.

Gast

#15

2013-07-29 14:35

Kapitaal vernietiging, en een onveiliger Nederland
Koepel Arnhem sluiten die pas is verbouwd en aan alle eisen voldoet. En een nieuwe minder veilige gevangenis bouwen. Hoe kan je het verzinnen.
Zo zie je maar weer de politiek loopt weer jaren achter de feiten te hollen, zoals met alles

Gast

#16

2013-07-31 07:10

Een prima actie om aandacht te vragen voor een probleem wat niet belangrijk gevonden wordt.

Gast

#17

2013-08-01 20:21

Mensen alsjeblieft teken ook even de petitie "Voor een mooi sociaal Nederland" op deze site, dan kunnen wij meer punten tegelijk aanpakken i.p.v ieder met één doelgroep. Het short voortaan aan alle kanten in Nederland en niet alleen de veiligheid die ons ontnomen wordt. Bij voorbaat dank, het is voor Allen die mogen stemmen.

Gast

#18

2013-08-15 12:16

Nederland is Nederland niet meer, de moorden en eerwraak zijn een schande voor ons eerder vrije land.
Justitie is een wassen neus geworden en de strafmaat voor zedendelinquenten zijn te soft.
Het iedee dat er zoveel criminelen vrij rondlopen is onverdraaglijk.
Wat doen justitie en politie nu nog.
Een aangifte doen is een ramp en zeker als het om een gewelddiict gaat, maar ook dan is het een hele procedure om gewoon aangifte te kunnen doen.
Dat moet veranderen!