De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#2201

2013-11-08 20:32

De zelfstandigenaftrek moet blijven, anders zijn er in de toekomst helemaal geen zelfstandigen meer.

Gast

#2202

2013-11-11 22:14

absolute noodzaak
Fred Finns

#2203 Wij verlenen harde geld lening

2013-11-12 22:02

Wij verlenen harde geld lening

Wij verlenen harde geldleningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen van leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / LB / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving. Indien u interesse hebt contact met ons op via e-mail; fredlenders01@gmail.com

Met vriendelijke groeten
De heer Fred Finnen

Gast

#2204

2013-11-19 10:03

De regering legt al genoeg kosten op onze schouders. Zo langzamerhand zit er geen rek meer in ons inkomen.

Gast

#2205

2013-11-19 11:52

Afblijven van de zelfstandigen aftrek.

Gast

#2206

2013-11-19 12:38

Inderdaad om een praktijk/bedrijf op te zetten is het van belang dat de kosten inderdaad op de een of andere manier te minderen zijn, vooral voor mij een hoge kostenpost qua opleidingen, bij en nascholingen en aansluitingen beroepsverenigingen. Het zou zo een zonde zijn dat de draaglast te hoog wordt tov de draagkracht en dat dan vele deuren moeten sluiten, juist vooral in deze crisis tijd!!!

Gast

#2207

2013-11-19 17:12

Nog meer belasting (in welke vorm dan ook) Nee die aftrek voor zelfstandige moet blijven.

Gast

#2208

2013-11-20 18:17

Laat ons zelfstandig blijven!
johnharry091@gmail.com

#2209 john

2013-11-22 11:26

Ben je gefrustreerd in het leven? je denkt dat alles verloren is? Geen hoop van elke waar?

Nou, ik heb een goed nieuws voor u allen vandaag, is een Privillage dat u voldoetmet de juiste persoon. Ik ben een beroemde vrouw die iedereen kende me. Mijn naam is john harry Ik ben een geldschieter ik toegepast om mensen financieel te helpen, omdat ik denk
genoeg failliet en al deze instellingen ik hoor. Ik wil mijn zelf te bewijzen
iedereen daar. Dat niet alle gelijk.

Stuur ons uw persoonlijke gegevens:

Volledige naam: ... ... ....
Contacteer Adres: ... ... ...
Telefoon: ... ... ..
Persoonlijke Telefoonnummer: .................
Country Code: ... ... ...
Benodigd ... ... ... ..
Beroep: ..............
Maandelijks Inkomen: ................
Doel van de lening: ... ... ... ... ... ....
Wanneer de restitutie ... ... ... ... ... ... ...

Hoop om uw reactie te zien via dit adres, johnharry091@gmail.com

Gast

#2211

2013-11-26 21:37

Dat actievoeren loont heeft blijfjijzzper wel bewezen!

Gast

#2212

2013-12-01 15:09

Zonder "zelfstandigenaftrek" red je het niet als kleine ondernemer. Ga eerst maar geld halen bij die brievenbus BV's van Google en Starbucks.

Gast

#2213

2013-12-01 22:02

De zelfstandigenaftrek moet blijven. Ondernemers zitten in zwaar weer. De durf die ZZP-ers hebben om tegen de economische malaise in te bewegen moet beloond worden ipv bestraft.

Gast

#2214 Masthaven Secured Loan Company

2013-12-03 07:32

Masthaven beveiligde lening bieden een goedkope en gemakkelijke leningen online aan mensen die behoefte hebben aan geld om dept betalen of start een bedrijf van € 2.000,00 tot € 30.000.000,00 Max , met tarieven van 3 % rente per nietig te herstellen niet meer dan 30 jaar .

MASTHAVEN klanten ontvangen leningen met een zeer lage rente en een goed moment om terug te betalen .

De Chief Executive Director Dot Zink is een geweldige man met een groot hart dus zet glimlach op de gezichten van veel mensen ver en dichtbij , de toewijzing ervan leningen die je leven zal beter met veel advies om te gaan met , dat is wat zijn zeg altijd je verliest slapen ' nachts piekeren hoe je een Legit lening te krijgen voor het starten van een bedrijf of de bestaande uit te breiden? waarom dan niet contact met ons vandaag op Masthaven leningen aan onmiddellijke lening te verstrekken .

* Tweede Mortgage
* Internationale Lening
* Consolidatie van de schuld
* Business Leningen
* Persoonlijke Leningen
* Leningen aan investeerders

De sociale zekerheid en geen credit check is 100% garantie . Het enige wat je hoeft te doen is
laat het ons weten precies wat je wilt en zal zeker uw droom
waar.

Neem contact op via e-mail. masthavensecuredloans@live.com

Eerlijk gezegd , ik wacht op uw antwoord .

Met vriendelijke groet
Mr.Dot Zink " s

Gast

#2215 Masthaven Secured Loan Company

2013-12-04 12:21

Masthaven beveiligde lening bieden een goedkope en gemakkelijke leningen online aan mensen die behoefte hebben aan geld om dept betalen of start een bedrijf van € 2.000,00 tot € 30.000.000,00 Max , met tarieven van 3 % rente per nietig te herstellen niet meer dan 30 jaar .

MASTHAVEN klanten ontvangen leningen met een zeer lage rente en een goed moment om terug te betalen .

De Chief Executive Director Dot Zink is een geweldige man met een groot hart dus zet glimlach op de gezichten van veel mensen ver en dichtbij , de toewijzing ervan leningen die je leven zal beter met veel advies om te gaan met , dat is wat zijn zeg altijd je verliest slapen ' nachts piekeren hoe je een Legit lening te krijgen voor het starten van een bedrijf of de bestaande uit te breiden? waarom dan niet contact met ons vandaag op Masthaven leningen aan onmiddellijke lening te verstrekken .

* Tweede Mortgage
* Internationale Lening
* Consolidatie van de schuld
* Business Leningen
* Persoonlijke Leningen
* Leningen aan investeerders

De sociale zekerheid en geen credit check is 100% garantie . Het enige wat je hoeft te doen is
laat het ons weten precies wat je wilt en zal zeker uw droom
waar.

Neem contact op via e-mail. masthavensecuredloans@live.com

Eerlijk gezegd , ik wacht op uw antwoord .

Met vriendelijke groet
Mr.Dot Zink " s

Gast

#2216

2013-12-21 15:02

Mensen worden ontslagen door de komst van de mensen uit de Oostbloklanden, vooral in de bouw, als je gemotiveerd bent en je wilt dan voor jezelf beginnen, wordt je dus nog een keer gestrafd. Lang leve Nederland! Zorg goed voor je eigen mensen, zie de armoede die hier ontstaat! Schande.....

Gast

#2217

2013-12-26 22:44

Heeft u een lening nodig hebt om u te helpen betalen factuur of heb je geld nodig hebt om uw eigen bedrijf te starten kunt u contact opnemen met Dit e-mail bsfgroup3@gmail.com wij zijn groep van personen dat is het geven van een lening tegen een lage rente van 2% belang rate.do contact met ons op met de onderstaande informatie.

naam
land
bedrag
duur
seks
Telefoonnummer


Hopen uw reageren krijgen.
dank
BSF Group.

Gast

#2218

2013-12-28 10:13

Jan zelfstandig sinds 1975

Gast

#2219

2013-12-28 14:22

De overheid doet de laatste jaren alleen nog maar aan zelfverrijking.
Men denkt nog steeds om van een Gulden een Daalder te maken.
Helaas kan de burger alleen maar zijn netto salaris met aftrek van de vaste kosten uitgeven.
Wanneer dus de overheid denkt om de burger meer belasting te laten betalen, kan deze burger op zijn beurt minder uitgeven.
Dus overheid, hoe maak je van een kleine crisis een grote crisis? Ga vooral zo door en wie weet, volgen we op termijn met zijn allen Griekenland.


Gast

#2220

2014-01-03 14:56

bloedzuigers zijn ze

Gast

#2221

2014-01-04 11:56

Onze regering heeft geen enkele inzicht!

Gast

#2222

2014-01-09 13:35

zeg beetje aftrekken op zijn tijs is nie verkeerd nie
oh nie dahhh
#<3

dikke doei!
www.yolo.nl

Gast

#2223

2014-01-11 17:16

Wij als hardwerkende zelfstandigen krijgen al geen loon bij ziekte, geen loon als we vakantie hebben, moeten zelf sparen voor ons pensioen.. wij doen geen beroep op het uwv, laat dan die zelfstandigenaftrek blijven... laat het nu zoals het is, alstublieft.

Gast

#2224

2014-01-11 17:52

Zelfstandig ben je niet voor niets.

Gast

#2225

2014-01-20 07:47

ZZPers zijn vaak in moeilijke omstandigheden gebracht omdat werkgevers ze niet in dienst willen nemen. De aftrek opheffen brengt velen in grote problemen!