De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.

Net sa healwiis

#2301 zelfstandigenaftrek

2014-07-26 06:39

Ze willen alleen grote bedrijven en de rest loondienst en ter beschikking.

Gast

#2302

2014-07-27 12:03

Onbegrijpelijk van de vvd
janeahabah@hotmail.com

#2303 betaalbaar aanbod

2014-07-27 12:12

U een laag budget en de noodzaak om dingen lopen, we zijn hier om u de hulp nodig van een lening bieden met een minimum van $ 5.000 te bieden aan maximum van $ 500.000.000, zonder zekerheid of onderpand om u te helpen. U kunt contact opnemen met deze e-mail: janeahabah@hotmail.com met deze informatie om een snelle verwerking van uw lening aanvraag te vergemakkelijken.

* Naam van de aanvrager:
* adres:
* land:
* leeftijd:
* geslacht:
* telefoon:
* bezetting:
* positie op de werkplek:
* geleende bedrag:
* de duur van de lening:
* Doel van de lening:
* maandelijks inkomen:

Hoogachtend,
Jane ahabah
Executive Director,
Jane ahabah financiële huishouding (JAFH)
loan offer

#2304 Mr frances

2014-07-27 18:26


Heeft u een lening? Wij bieden persoonlijke lening zakelijke lening, bedrijf lening, auto lening, huis lening, en dit bedrijf bieden de lening tegen een zeer laag tarief van 2%, dus als je geïnteresseerd bent in de lening zijn wij willen dat je terug te krijgen, zodat via martinzlongloanfilm@outlook.com

Hieronder is de lening aanvraagformulier invullen en weer terug.

Lening Aanvraagformulier:

naam:
Staat:
Leeftijd:
Sex:
land:
Lening Duur:
Leningen
Doel van de lening
loan offer

#2305 Mr frances lincon

2014-07-27 18:27

Ik ben de heer Peter Simon, een legitieme en een gerenommeerde geldschieter. We fondsen uit aan particulieren die behoefte hebben aan financiële bijstand te verlenen, we geven lening aan mensen die een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven. Bent u op zoek naar lening? je hebt geen zorgen te maken, want je bent op de juiste plaats bied ik lening tegen lage rente van 4% dus als je behoefte aan een lening ik wil dat je gewoon contact met mij opnemen via dit e-mailadres: linconfinanceloan@outlook.com......
ROYAL SCORT

#2306 LENING AANBIEDING

2014-07-28 03:28

HEEFT U EEN DRINGEND lening om uw financiële problemen op te lossen en OOK het opstarten van uw BUSINESS OF AAN UW BEDRIJF FACILITY VERHOGEN? INDIEN JA CONTACT VIA E-MAIL: royalscort_loan@outlook.com

Gast

#2307 john irabor

2014-07-28 07:49

Hallo,

Mijn naam is John Irabor, CEO van ace lening bedrijf. We geven leningen, variërend van $ 1.000 tot $ 100.000.000. Onze leningen zijn goed verzekerd en met maximale veiligheid tegen een rente van 3%, leningen verstrekken wij aan individuen en organisaties met de bedoelingen van het huis renovatie, consolidatie van schulden, herfinanciering en ook de oprichting van zakelijke ondernemingen. contact met ons op via e-mailadres: aceloanservices@hotmail.com
Wij zijn internationale lening bedrijf dat heeft aangeboden Leningen aan verschillende personen en bedrijven in Europa, Azië, Afrika en andere delen van de wereld. We geven lening in USD ($) en GBP (£) en elke valuta van uw keuze.

Beschikbaar Leningen die wij aanbieden zijn,
* Persoonlijke Leningen (Secure en Ongedekte)
* Business Leningen (Secure en Ongedekte)
* Hypotheken
* Combinatie Loan
* Student Loan
* Consolidatie Lening en nog veel meer:

contactadres: aceloanservices@hotmail.com

dank u
BETAALBARE GELD AANBIEDING

#2308 ZODIAC WHITE

2014-07-28 08:15

FIRST CLASS FINANCIËLE HUIZEN brengt een betaalbare financiële aanbieding voor de deur, deze keer moet het niet aan je voorbij gaan. Het is gemakkelijk aan te brengen en de levering van het aanbod is gemakkelijk voor ons, want is wat we weten hoe we het beste doen.

Wij bieden alle soorten financiering, variërend van student, persoonlijk, samenwerken of organisatorische en zakelijke aanbod en het bedrag variërend van $ 5,000.00 - $ 100.000.000,00.

Solliciteer nu via het e-firstclassfinancialhomes@outlook.com laat aan de slag met de verwerking.

Zodiak White.
BETAALBARE GELD AANBIEDING

#2309 FIRST CLASS FINANCIAL HOMES

2014-07-28 10:23

FIRST CLASS FINANCIËLE HUIZEN brengt een betaalbare financiële aanbieding voor de deur, deze keer moet het niet aan je voorbij gaan. Het is gemakkelijk aan te brengen en de levering van het aanbod is gemakkelijk voor ons, want is wat we weten hoe we het beste doen.

Wij bieden alle soorten financiering, variërend van student, persoonlijk, samenwerken of organisatorische en zakelijke aanbod en het bedrag variërend van $ 5,000.00 - $ 100.000.000,00.

Solliciteer nu via het e-firstclassfinancialhomes@outlook.com laat aan de slag met de verwerking.

Zodiak White.
BETAALBARE GELD AANBIEDING

#2310 ZODIAC WHITE

2014-07-28 10:24

FIRST CLASS FINANCIËLE HUIZEN brengt een betaalbare financiële aanbieding voor de deur, deze keer moet het niet aan je voorbij gaan. Het is gemakkelijk aan te brengen en de levering van het aanbod is gemakkelijk voor ons, want is wat we weten hoe we het beste doen.

Wij bieden alle soorten financiering, variërend van student, persoonlijk, samenwerken of organisatorische en zakelijke aanbod en het bedrag variërend van $ 5,000.00 - $ 100.000.000,00.

Solliciteer nu via het e-firstclassfinancialhomes@outlook.com laat aan de slag met de verwerking.

Zodiak White.
ruz49

#2311

2014-07-28 20:24

Zelf geen ZZP-er geweest maar wel als zodanig (avant la lettre) indertijd werkzaam geweest omdat toen een 40-jarige al te oud was om in loondienst te nemen volgens de heren werkgevers. Jezelf goed verzekeren tegen ziektekosten en arbeidsongeschiktheid was vrijwel onbetaalbaar. Geluk gehad en toen gevrijwaard gebleven van rampen.

JOHN CLITON

#2312 HOW I GOT MY LOAN

2014-07-28 23:42

Goede Dag Ik ben John Cliton van United staat van Amerika, ik verbleef in Alabama, en ik heb een brak up bedrijf, totdat ik vond dit bedrijf e-mail die me helpen om een lening voor het bedrijfsleven te krijgen, en nu wil ik deze korte gebruikte medium aan het bedrijf voor de snelle en veilige geld dat ze lenen aan mij zonder enige vorm van onderpand feliciteren, ik lenen 98,000.00 USD vormen het bedrijf om mijn bedrijf en nog veel meer op te slaan, ik zag hun post op het internet, iedereen altijd geven getuigenis voor wat ze deed, dus ik snel contact met hen en ze deden alles voor mij zonder stress en mijn geld was op mijn rekening 24 uur later stuurde, was ik verrast en voel me blij, nu heb ik nu een standaard business control agent die me helpen, nu zal ik adviseren degenen die dringend lening om hen te contacteren op oscarloanfinance@hotmail.com hij is een zeer goede man en ik weet dat hij je meteen zal helpen.

Gast

#2313

2014-07-29 06:20

Uit het artikel:

"..de meest effectieve en efficiënte manier om het ondernemerschap in Nederland tegen te gaan. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?"

Denk nog eens heel erg na bij alles wat 'ze' beslissen... En huiver.
frank amos

#2314 freshfinacelloanfirm@hotmail.com

2014-07-29 14:29

Wij zijn een particuliere lening kredietverstrekker, en we bieden alle soorten van leningen tegen 3% rente met een lange terugbetaling van uw keuze (tot 30 jaar). Wij bieden leningen, variërend van 2.000,00 $ - $ 10.000.000,00, als belanghebbende contact (freshfinacelloanfirm@hotmail.com)
Pieter

#2315 Schijn-ZZPers

2014-07-29 18:07

Schijn-ZZPers kunnen er ook niets aan doen. Op straat gezet worden. En dan moeten werken zonder arbeidsongeschiktheidsverzekering, zonder pensioen, zonder recht op WW, zonder ontslagrecht. En dan nog extra belasting moeten betalen? We moeten die mensen niet tweemaal pakken, het is al erg genoeg.
loanservice90@admin.in.th

#2316 Re: We geven lening aan geïnteresseerde

2014-07-29 19:43

#2309: BETAALBARE GELD AANBIEDING - FIRST CLASS FINANCIAL HOMES

We geven lening aan geïnteresseerde inviduals die op zoek zijn naar lening met goede faith.Are je serieus behoefte aan een dringende lening? dan bent u aan het juiste adres. Wij geven zakelijke lening, persoonlijke lening, contact met ons op voor uw lening verzoek om uw vraag te voldoen en vertrokken uit finiancial problem.Email: loanservice90@admin.in.th BENT U dringend LENING OF persoonlijke lening? DO CONTACT OP DAG.


Gast

#2317 contact voor een veilige en ongedekte lening

2014-07-31 05:02

contact voor een veilige en ongedekte lening.
Lenen geleende bedrag van € 3.000 tot maximum bedrag van 5000.000 euro.
contact opnemen via e-mail.
rajendrakumar@qq.com
alvinscott12@outlook.com

#2318 loan offer

2014-07-31 12:36

Ik ben de heer Alvin Scott, een legitieme en een gerenommeerde geldschieter. We fondsen uit aan particulieren die behoefte hebben aan financiële bijstand te verlenen, we geven lening aan mensen die een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven.
Bent u op zoek naar lening? je hebt geen zorgen te maken, want je bent op de juiste plaats bied ik lening tegen lage rente van 2%, dus als u behoefte heeft aan een lening wil ik dat je gewoon contact met mij opnemen via dit e-mailadres: Alvinscott12@outlook.com
Dringend lening bieden

#2319 Welfare Finance

2014-07-31 23:41

Aan wie het aanbelangt,

Ben je wanhopig op zoek naar een lening? Heb je al geweigerd een lening van uw bank of een instelling? Heeft u financiële hulp nodig? Heeft u een lening af te betalen uw facturen of een woning kopen? Wilt u een eigen bedrijf hebt en je een lening voor uw financiële eisen nodig? Contacteer ons vandaag nog bij WELZIJN VAN FINANCIËN HELP voor uw lening, We staan ​​aan uw diensten en we zijn klaar om aan uw hulp bereiken van uw doel en u te helpen op zowel de zakelijke of persoonlijke lening aanbieding is beschikbaar tegen een betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerde aanvrager moet contact met ons op via e-mail of stuur welfarefinancehelp@hotmail.com zijn telefoonnummer,

Wij wachten uw reactie dank je.
Martinez Moore

#2320 martinezmooreloan1@gmail.com

2014-08-01 00:59

Hallo Aanvrager,

Heeft u een lening? Wij bieden alle soorten van lening bedrijf lening, investering lening, autolening, huis lening, autolening en etc. Volg de instructies op de e-mail hieronder wij opwellen om u de lening aanbieden. We geven lening van minimum van 1.000,00 euro tot maximaal 10,000.000.00 euro tegen 3% rente. Hieronder vindt u enkele informatie die wij van u nodig hebben. Vul het dan weer terug naar ons.

kwalificaties:

1) De bruikleennemer moet ten minste 18yrs oud zijn
2) Zelfs met slecht krediet, we nog steeds garantie van de geldnemer de lening
3) De lening kan ook worden gegeven als u op de zwarte lijst.
4) U hoeft niet een mede-ondertekenaar nodig

Lening Proces: Er zijn maar weinig podia voor lening.
1. Leners aanvragen voor leningen, staatsleningen bedrag.
2 Lender valideren lening aanvragen. En ter goedkeuring voorleggen met leners lening bewijsstukken.
3. Sturen voor verwerking tot goedkeuring of no-go te krijgen.
4. Als goedkeuren, leningovereenkomsten ontwerp uit voor de ondertekening tussen leners en geldschieters.
5. Overdracht van de lening een aflossing ingaat.

Lening overeenkomst: Een overeenkomst ondertekenen proces moet worden uitgevoerd bij deze transactie door mijn company.The lener worden uitgevoerd moet bereid zijn om alle documenten met betrekking tot de lening agreement.The kredietnemer terug te betalen en ook ondertekenen moeten in staat zijn opnieuw terug te betalen zijn.

Terugbetaling: Terugbetaling is gemaakt maandelijks of jaarlijks, afhankelijk van de keuze van de kredietnemer en het aflossingsschema voor een lening wordt berekend en verzonden naar de kredietnemer. Terugbetaling zijn gemaakt om ons op via rekening overdracht of andere middelen de voorkeur van beide partijen (geldgever en geldnemer)

Rente: De rente van toepassing op alle leningen is 3%. Vul dit formulier in en ook hechten een scan kopie van uw identiteitsbewijs (paspoort of rijbewijs)

Neem contact met ons op via: martinezmooreloan1@gmail.com

VUL DE LENING aanvraagformulier en terug te sturen naar de VS.


1. Volledige Naam ..............
2.ID Aantal: .................
3. Contact Adres .............
4. Age ....................
5. Mobile Number ............
6. Burgerlijke staat .........
7. Sex ....................
8. Beroep .............
. 9 Staat / Provincie: .................
10. Country ................
11. Nationaliteit ........................
12. Bedrag dat u moet ..............
13. Duur .............................
14. Maandinkomen .................
. 15 Salaris Datum: ........................

Document nodig is voor de lening moet worden goedgekeurd.

17. Kopie van de ID voor identificatie

Wij wachten uw reactie binnenkort

beste aanzien
De heer Martinez Moore
dmthriftagency@gmail.com

#2321 Re: Welfare Finance

2014-08-01 04:47

# 2319: Urgent loan offer - Welfare Finance

Hallo, ik ben David een particuliere geldschieter biedt leningen voor zowel persoonlijke als zakelijke doeleinden op 3% rente aan de armen en rijken. Mijn aanbod is zeer attent als ik geef vrije tijd met de klant om te chatten en te weten het doel van de lening. Contact: dmthriftagency@gmail.com voor meer informatie.

dmthriftagency@gmail.com

#2322 Re: lening bieden

2014-08-01 04:48

# 2281: johnny walter - loan offer

Hello, I'm David a private lender provides loans for both personal and business purposes at 3% interest to the poor and the rich. My offer is very attentive when I give free time with the customer to chat and get to know the purpose of the loan. Contact: dmthriftagency@gmail.com for more information.

morris_ray123@outlook.com

#2323 lening

2014-08-01 07:52

Ik ben de heer Morris Ray, een legitieme en een gerenommeerde geldschieter. We fondsen uit aan particulieren die behoefte hebben aan financiële bijstand te verlenen, we geven lening aan mensen die een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven.
Bent u op zoek naar lening? je hebt geen zorgen te maken, want je bent op de juiste plaats bied ik lening tegen lage rente van 3% dus als u behoefte heeft aan een lening ik wil dat je gewoon contact met mij opnemen via dit e-mailadres: morris_ray123@outlook.com

Gast

#2324 tom willing

2014-08-01 14:36

GOEDE DAG u op zoek bent naar een zakelijke lening; persoonlijke lening; woningkrediet; autoleningen; leningen voor studenten; schuld consolidatie leningen; ongedekte lening; durfkapitaal; etc. .. Of was je een lening van een bank of een financiële instelling voor het opnieuw afgewezen een of meer reasons.You "op de juiste plaats voor uw lening oplossingen Ik ben een particuliere geldschieter, ik grantloans voor bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 3% interest.Contact ons voor de follow-up verwerking van de lening en overdracht binnen 48 uur; tom bereid (tomwilling@outlook.com)
De heer Koning Smith

#2325 LENING OFFERS

2014-08-02 02:20

Heeft u een lening nodig voor het opstarten van een bedrijf of om te betalen uw facturen? We geven lening tegen 3% rente, als belanghebbende Gelieve stuur ons uw Naam, Bedrag dat nodig is, Duur, telefoonnummer, adres, land en Maandelijks Inkomen via e-mail naar kingloanlender@live.com


De heer Koning Smith