De snelwegverlichting moet aan blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De snelwegverlichting moet aan blijven!.


Gast

#1

2013-10-01 11:15

Ik werk in de ploegen en als ik nachtdienst heb gaat ik om 21:30 de weg op.En als ik avondienst heb gaat ik om 22:30 de weg op.
Dat betekend geen verlichting waar ik al die jaren wel voor betaald heb.
Het was mijn inziens een investering voor de veiligheid wat nu teniet gedaan wordt,door een achterlijke bezuiniging.

Gast

#2

2013-12-13 11:35

Krankzinnige maatregel. Het is ook op gedeeltes al zo dat als er wel verlichting is, dat die geminimaliseerd is tot een rijtje verlichtingspalen in het midden van de snelweg. Die geven zo verdomd weinig licht dat je de rechterkant van de weg ook al niet meer goed kunt zien. Heb soms echt het idee dat ik "op goed geluk" rijd, en begin de snelweg te vermijden 's aovnds, omdat ik het niet meer veilig vind. Te gek voor woorden toch! En een groffe aantasting van je vrijheid.

Gast

#3

2013-12-24 07:09

Ik ben nachtblind en door de verlichting uit te zetten op de snelweg tussen Delft en Rotterdam kan ik niet meer s'avonds op mijn kleinkind passen.
Mijn dochter is ook nachtblind dus de baby hier brengen gaat ook niet meer.
Ik ken best wel een aantal mensen die ook niet op de onverlichte wegen gaan rijden omdat ze te weinig zien. Vooral voor hun is de overgang veel geen /geen licht een te snelle overschakeling.

Gast

#4

2014-01-30 18:24

Volhouden , dit is LEVENSGEVAARLIJK