Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg

Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg / Mededelingen / oproep aan scholen / Opmerkingen


Gast

#1

2013-09-19 12:17

Hoe moet dat dan in de toekomst met de kinderen? Het is de tijd waarin wij leven die het deze groep mensen steeds moeilijker maakt, al dat gemoet, steeds meer en steeds vaker de lat hoger leggen. Teveel prikkels, veel te veel prikkels waar onze kinderen m.n. aan blootgesteld worden met daarnaast nauwelijks tot geen respect voor elkaar waardoor deze groep een hoek in worden gedrukt. Zo triest, deze mensen zijn zo waardevol voor Hoe moet dat dan in de toekomst met de kinderen? Ik vind het te gek voor woorden. Ons stelsel werkt deze problematiek in de hand en wij krijgen de rekening, absurd!Ik hoop dat er met de petitie iets bereikt wordt, ik vind het te gek voor woorden. Ons stelsel werkt deze problematiek in de hand en wij krijgen de rekening, absurd! Groet, Jolanda Lovers

Gast

#2

2013-09-21 12:02

Heeft Den Haag niets geleerd van de invoering van de WVG destijds? Ik, als ergotherapeut, werd geconfronteerd met allerlei mensen die tussen de wal en het schip vielen. Iedere gemeente voerde de wet anders uit waardoor grote ongelijkheid per gemeente. Er zijn toen echt mensen verhuisd naar een voor hen, qua verstrekkingen, betere gemeente. Als het om behandeling gaat ga je naar de dokter en niet naar de gemeente!