OVVK basisschool Beerzel, steun meester Gunther

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie OVVK basisschool Beerzel, steun meester Gunther.


Gast

#1

2013-10-15 05:12

Meester Gunther moet blijven!!!

Gast

#2

2013-10-15 05:15

meester Gunther was mijn grote steun en toeverlaat bij overstap van school...hij moet blijven!!!

Gast

#3

2013-10-15 05:16

Laat meester Gunther blijven als directeur aub...

Gast

#4

2013-10-15 06:36

meester Gunther heeft al reeds twee jaar zijn taak als directeur van de school meer als goed gedaan hij staat iedereen bij en zoekt mogelijkheden en oplossingen als er zich problemen voordoen hij heeft reeds bepaalde dingen bereikt voor onze school
dus ja als bezorgde ouder vind ik dan ook dat MEESTER GUNTHER moet blijven hij verdiend dit !!!

Gast

#5

2013-10-15 09:53

Meester Gunther is al vele jaren intensief met alles rondom het schoolgebeuren bezig, zijn inzet is opmerkelijk, hij wil steeds het beste voor zowel de kinderen, ouders en personeel.
Hij kent ieder kind en zoekt bij problemen steeds de beste oplossing.Ik persoonlijk ben hem daar zeer dankbaar voor!!! dus...wij willen meester Gunther als directeur!!!!!

Gast

#6

2013-10-15 11:34

ik ben het helemaal eens hiermee meester Gunter was vroeger één van de beste leerkrachten en ik zie hem ook als een goede directeur.

Gast

#7

2013-10-15 11:57

Alweer een mooi voorbeeld van POSTJESPAKKERIJ!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-10-15 16:03


Boze ouders.

#9 Schande!

2013-10-15 16:05

Weeral politieke benoeming. Iemand met een lange arm! Meester Gunther moet blijven.
een verontruste ouder en oud-leerling

#10 politieke zet , of verkeerde beslissing

2013-10-15 17:55

Als oud leerlingen , heb ik nu nog een kind op school , en 1 die reeds de school verlaten heeft  . De School ligt mij dus nauw iaan het hart. Reeds lange tijd ben ik op een of andere manier bij deze school betrokken , en heb veel ups , en downs gezien. Maar een ding is zeker , het huidige schoolteam onder leiding van meester Gunther zijn heel goed bezig.Daarom snap ik deze beslissing niet .Laat een machine die goed loop aub zijn werk doen. Wat nu gaat overblijfven is een ontwricht schoolteam , en een aantal gedemotiveerde mensen. Dit kan echt niet de bedoeling zijn. Dit is niet goed voor onze leerlingen. En dit moet toch de grootste zorg zijn van elk schoolteamlid , op eender welke plaats en op elk niveau


Gast

#11

2013-10-15 19:29

hopelijk krijgt het veel steun!

Gast

#12

2013-10-15 20:06

Waarom een goed team met een goede directeur uit elkaar halen? Gunther werkt al jaren op deze school. Heeft de laatste 2 jaar zijn plicht als directeur perfect uitgevoerd. Kent alle kinderen en ouders. Pakt problemen aan als die er zijn. En dan halen ze hem daar weg? Voor wat en voor wie? Een andere directeur, waarom is dat nodig? Alles gaat daar heel goed, laat het dan ook zo. Boze en vooral bezorgde ouders

Gast

#13

2013-10-15 20:24

Meester Gunther is een top directeur!

Gast

#14

2013-10-16 09:10

Meester Gunther verdient ten volle 100 % om zijn directeurs positie te behouden. Mijn steun heb je alvast.
groetjes Lizette
Greet

#15 Wij willen dat meester Gunther blijft !!!

2013-10-16 14:21

Meester Gunther heeft altijd alles gegeven in zijn taak als directeur, je voelt zijn passie en het leiderschap dat hij in zich heeft! Hij is er voor de kinderen, voor de ouders voor het ganse schoolteam en heeft zijn taak steeds ter harte genomen en rekening gehouden met de noden en vraag en oplossingen geboden.. Hij was ook al bezig met de toekomst nalv het 50 jarig bestaan van de school dit bewijst nog maar is dat meester Gunther zijn taak echt ter harte neemt..We hebben zo onze vragen waarom nu?? het schooljaar is amper gestart en dan dit nieuws..ik als ouder kan me er niet zomaar bij neerleggen aangezien ons kids ook meer van hun tijd spenderen op school en wij onze kids aan deze school hebben toevertrouwd onder leiding van meester Gunther !! WIJ WILLEN DAT MEESTER GUNTHER BLIJFT !!!!!!!!!

Gast

#16

2013-10-17 10:44

GUNTHER,de JUISTE man op de JUISTE plaats!

Gast

#17

2013-10-17 17:30

als de leerlingen vinden dat meester Gunther moet blijven,dan is het voor mij duidelijk genoeg om te stemmen. veel succes meester Gunther !!!!

Gast

#18

2013-10-17 20:27

ik vind dat meester gunther moet blijven niet alleen als meester maar ook als directeur hij behandeld onze kinderen alsof het die van hemzelf zijn meest geweldige persoon in de school hij leeft echt voor zijn job en moedigd onze kindjes aan het steeds beter te doen

 


Gast

#19

2013-10-18 06:08

Meester Gunther is een man die de school in het hart draagt. een zeer gedreven man, duidelijke visie met een hele boel leuke plannen voor ons schooltje. Zijn positivisme straalt af op de hele school!
Waarom 2 scholen zodanig van hun grondvesten rukken zonder gegronde reden? Een goed draaiende school met een pracht van een directeur, waarbij ons schooltje nog maar zeer recentelijk een verlies heeft moeten verwerken. Is 1 zeer pijnlijk verlies niet voldoende? Mag de school na dit verlies niet een beetje rust en verder bouwen en vertrouwen op een geliefd en vertrouwd man?
Een andere school, zich van geen kwaad bewust die ook plots hun directeur moeten afgeven.
Waarom is dit nodig?
Denk aub nog eens na over deze beslissing en stel u daarbij de vraag wat voor deze 2 scholen de meerwaarde zou kunnen zijn van zo'n beslissing.. en als u daarbij merkt dat dit voor beide scholen meer nadelen dan voordelen heeft, heb u hopelijk de eerlijkheid in zich om op uw beslissing terug te komen.
mvg.

Gast

#20

2013-10-21 08:04

Ik heb nog nooit een directeur gezien die zich zo inzet voor elke leerling, hij staat er altijd voor klaar bij eender welk probleem. Hij is een meerwaarde voor deze school. Wat hij allemaal doet voor deze school is gewoonweg super! En dan willen ze zo iemand zijn functie ontnemen, ik denk dat hij een voorbeeld is voor vele anderen!!!
Mijn zoon is pas voor de paasvakantie van school veranderd, de manier waarop we ontvangen werden, is niet te beschrijven, meester Gunther is dan ook een heel belangrijk persoon voor hem.
AUB laat hem directeur blijven van onze school!!!
GM

#21 Re:

2013-10-26 06:01

#1: -

Als ouder van 2 ex-leerlingen weet ik wel zeker dat Gunther in het hart zit van vele kinderen en ex-studenten en hun ouders. Dat blijft zo <3