meer staan plaatsen voor woonwagens

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie meer staan plaatsen voor woonwagens.


Gast

#1

2013-11-20 17:36

het vorige kabinet had het over normen en waarde waar zijn die nu dan hebben hun dat niet dan

Gast

#2

2013-11-22 21:00

Kom op mensen teken deze petitie !!! Wij zijn ook mensen

Gast

#3

2013-11-22 21:01

meer staanplaatsen hoop dat je lukt geluk gr van mien

Gast

#4

2013-11-22 23:24

Stand plaatsen voor onze volgende generati,s

Gast

#5

2013-11-22 23:36

Ik slel voor dat er veel meer staan plaatsen komen voor onze kinderen want die willen absoluut niet in een huis dat gaat gewoon niet die woden daat gek in en dat kosten de overheid aleen maar gelt voor dokters om dat ze er oversaner van woorden ik heb het zelf mee gemaakt en loop nu sl 8 jaar naar dokters toeen zit vol met mmedicijnen dus dat bespaart de overheid en dan hebben wij onse eigen koltuur wij willen bij onse families blijven wij zijn heel close met elkaar dat moet je toch niet willen om ons uit el kaar tehaalen en dan heb je nog de burger bevolking die zitten ook niet op ons te wachten wij kunen er zo heel goed mee maar met mekaar zamen tewoonen dat word niets gaat een paar jaar goed en dan loopt het uit de hand warom om dat wij anders leefen dan hun wij vij heel vrij en kloos met mekaar wij weeten ook bijnaar ales van mekaar wij letten op mekaar en dat is iets wat wij niet gouw af leeren en dat gebemoei wil een gewone burger niet daar is he hooren zien en zwijgen dus kot om geen gebemoei ook daarom moet de overheid het niet willen dus mensen teken als je blief en wees een eens met mekaar het gaat hier wel om onze kinderen gr m de vries


Gast

#6

2013-11-22 23:57

Mensen doe het voor ons wij willen ook graag een staand plaats wij willen niet in een huisje ik wil graag bij mijn mama en papa blijfen zaamen met mijn broers

Gast

#7

2013-11-23 01:00

Heel goed initiatief en echt nodig.Wij hebben bv een kind dat al 5jaar wacht op een plek.uitsterven doen diersoorten niet mensen en zeker wij niet We zijn nog met vele en waarom mogen wij niet leven zoals we al eeuwen doen.Er is geen enkele cultuur die in Nederland verplicht wordt hun gewoonte geloof of levenswijze op te geven.Zou ook een schande zijn je zou je bijna gaan schamen voor Nederland.

Gast

#8

2013-11-23 09:41

waarom moet onze cultuur helemaal vernietigd worden waarom waarom waarom toch in vredesnaam

Gast

#9

2013-11-23 11:26

Ik vind dat elke mens op deze wereld zelf de keuze mag maken
Om te kiezen waar die wil wonen ; als is het in een iglo wigwam paalwoning of woonwagen !!!
Wij krijgen de aller slechtste locaties als wilde beesten omheind of met een berg grond om ons heen !!! Concentratie kampen zijn vanaf de oorlog verboden dus zet ons daar niet in of breek de bestaande niet af ! Creër nieuwe generatie met nieuwe kansen !!!
Met hoop op gerechtigheid in de toekomst
Fam Zelissen

Gast

#10 Re:

2013-11-23 11:52

#7: -

zo is dat laat ons volk ook hun cultuur behouden wij mogen toch ook niet aan disriminatie doen


Gast

#11

2013-11-23 12:09

ik vind deze mensen dat is een grote familie laat ze hun traditie niet kapot maken en geef hun een plek waar ze allen bij elkaar kunnen blijven blijf van hun standplaats af dus gemeentes en regering laat ze met rust mvg pascal keltjens.

Gast

#12

2013-11-23 12:27

 

Met het uitsterf beleid schend de overheid elke Verdrag inzake de rechten van het kind zo als vast gelegen in de Universele verklaring van de rechten van de mens

 

Anno


Gast

#13

2013-11-23 12:34

Vind het niet normaal dat ze dit ons af willen nemen , ze nemen van de turkse hun moskee toch ook niet af !

Gast

#14

2013-11-23 12:44

De meeste van,mijn familie woont in de wagen en mijn kinderen zijn er ook geboren. Ze weten niet beter en jullie mogen onze normen en waarde en waar wij als woonwagen bewoners voor staan niet afpakken door ons in een huis te zetten!!!! blijf met jullie vingers van onze cultuur af!!!

Gast

#15

2013-11-23 12:55

gelijk heb je de gemeentes moeten gewoon meer plek vrij maken voor woonwagen bewoners en kermis exploitanten.
ik ben het helemaal met je eens
gr anja

Gast

#16

2013-11-23 13:39

ik vind het heel erg wat er alle maal gebuurd.
met ons volk waar om wij ???

Gast

#17

2013-11-23 14:08

meer staanplaatsen door heel nederland.

Gast

#18 staanplaatsen

2013-11-23 14:11

iedereen tekenen vooral de jeugd, het is jullie toekomst waar wij ons hard voor maken,willen jullie je cultuur in staand willen houden teken dan !!!

Gast

#19

2013-11-23 14:40

meer staanplaatsen!!!

Gast

#20

2013-11-23 14:40

meer staanplaatsen
Paula Netten
Woerden

#21

2013-11-23 14:45

Heel mooi initiatief. Deze cultuur mag niet verdwijnen door de opgelegde regeltjes vanuit Den Haag. Dat moet eens en voor altijd ophouden. Vindt het treurig, misdadig,respectloos, om deze bevolkingsgroep in de kou te laten staan. Hoop echt dat vele deze petitie ondertekenen en families bij elkaar kunnen blijven staan. groeten P.Netten.
dank u wel !!

#22 Re:

2013-11-23 17:53


Gast

#23

2013-11-23 18:34

veel meer staan plaatsen gaarne
ton kennis

#24

2013-11-23 18:40

Kom we moeten voor ons op komen anders krijgen onze kinderen een stenen huis in plaats van een wagen waar ze geboren zijn hun zijn onze toekomst en zetten de traditie voort

Gast

#25

2013-11-23 18:56

Laat deze mensen lekker zitten waar ze zitten. Waarom moeten zij in een huis gaan wonen waar ze zich ongelukkig gaan voelen. Ik vind het prima allemaal hoor, als het mogelijk zou zijn dan zou ik zelf ook wel bij hun een plekje willen hebben hoor. Want als je het mij vraagt dan is het nergens zo veilig dan op een van de kampen, daar is tenminste nog sprake van sociale controle. Daar kan ik bij mij in de buurt niet veel van terug vinden hoor. Ik zeg 'BLIJF MET JULLIE HANDEN VAN DE WOONWAGENKAMPEN AF'