Park Spoor Zuid NU !

Park Spoor Zuid NU ! / Mededelingen / Nieuws over Park Spoor Zuid NU ! / Opmerkingen


Gast

#1

2013-11-21 11:24

Bedankt!
toffe job...
samen gaan we zeker winnen!!

Gast

#2

2013-11-21 11:32

Aangezien Antwerpen een woestijn is wat parken betreft moet er van de konijnenwei een park gemaakt worden ! Beton heeft voka al genoeg ! En wij hebben genoeg van voka !

Gast

#3

2013-11-21 11:58

goed gedaan hopelijk veel volk op de bijeenkomst

Gast

#4

2013-11-21 12:32

Ik kan er niet bij zijn omdat ik moet werken. Maar ik ben vooral pro avontuurlijk, natuurlijk groen met speel- en recreatiemogelijkheden. Dat mag een park zijn, maar lieft met meer natuur dan kunstmatige infrastructuur.

Gast

#5

2013-11-21 12:38

succes, ik kan er helaas niet bij zijn, maar jullie hebben mijn steun,
vriendelijke groet
Katrien Meganck

Gast

#6

2013-11-21 13:30

Wij kunnen niet komen, maar steunen jullie actie volmondig! Niet opgeven!
Topsy

#7 PSZ

2013-11-21 15:30

Ik heb anderhalf jaar in Brussel gewoond. In tegendeel met wat waarschijnlijk heel veel mensen denken is het daar eigenlijk veel aangenamer wonen dan in Antwerpen. Twee hoofdredenen: groen en openbaar vervoer. Brussel is vol van parken en parkjes. Brussel is zeer groen en het openbaar vervoer is er zeer degelijk, zelfs als je er voor de eerste keer komt is het vrij gemakkelijk je weg te vinden. Antwerpen is grijs en het openbaar vervoer is zeer zeer slecht, enkel als fietser ben je beter af in Antwerpen (en automobilist? geen idee ik rij niet met de auto). Park spoor zuid is een plicht tegenover de Antwerpse inwoner, al zou meer in het centrum ook wat meer groen op zijn plaats zijn.

Gast

#8

2013-11-21 18:28

Nu de Sinksenfoor waarschijnlijk naar de konijnenwei verhuist kunnen we het park zeker op onze buik schrijven! En dat voor enkelingen.....
konijntje
Gast

#9

2013-11-21 21:07

Belangrijk is om de huidige doorgangsweg voor gemotoriseerd verkeer te verleggen naar de rand naast de ring, zodat het park aansluit bij de bebouwing. Een tram kan wel in de buurt van de bebouwing. En verder moet het park echt wel groen zijn, met veel bomen! Nabij de bebouwing kunnen er plekken voor stadstuinieren voorzien worden.


Gast

#10

2013-11-23 21:30

ik heb les die avond, maar ik wel via deze weg graag PRO stemmen... Succes !   pS

Ex-Zuidbewoner

#11 spoor Zuid & konijnenwei

2013-11-23 21:36

en was er ooit geen sprake van de "kmo-zone" op Petrol Zuid uit te breiden ?... Kan iemand die avond daarover interpelleren, want ik kan helaas niet komen ! Ik zal duimen voor meer groen in "A". Ex-Zuidbewoner

Gast

#12

2013-11-24 15:00

succes!

Gast

#13

2013-11-27 08:37

meer groen en open (speel)ruimte is noodzakelijk in de stad. het bestuur zegt de stadsvlucht tegen te willen gaan, maar dat lukt zeker niet als ze plannen voor parken afschaffen. indien er een volwaardig alternatief in de stad is, (bijv. gedempte zuiderdokken)hoeft het zuidpark voor mij niet noodzakelijk op de konijnenwei.