Red het angora konijn van zijn brute mishandeling en dood!


Gast

#1

2013-11-27 00:18

Arme diertjes , die verschrikkelijke dierenmishandeling MOET DIRECT STOPPEN !!

Gast

#2

2013-11-28 16:59

Dit zou heel Nederland moeten ondertekenen !
Ook al koop je geen angora het zal blijven bestaan , er blijven mensen die dit aandurven...... Van mij mag je die mensen levend hun haren er uittrekken en dan vooral van die Chinezen !! Mensen denk na het is een levend schepsel!

Gast

#3

2013-11-28 21:14

China moet dringend met wetten op de proppen komen tegen dierenleed !!!!!!!!!!!!!!!
Gestoorde chinezen !!!!!!!!!!!!!!!!!
dieren liefhebber

#4 Re:

2013-11-28 21:17

#2: -

Ja kom, we gaan naar China al die gestoorde chinezen levend villen !!!!

Dit zijn geen mensen, ik hoop dat ze voor eeuwig branden in de hel !!!!!!!!!!!!!!


Gast

#5

2013-11-29 13:12

Kan ik meer doen dan alleen een petitie ondertekenen? Vind dit belachelijk zielig! Hoe kan een mens dit een weerloos beestje aandoen!

Gast

#6

2013-11-29 18:48

Bedrijven die van af vandaag nog producten verkopen die vervaardigd zijn met dieren leed moeten onmiddellijk worden gesloten , inventaris en voorraad worden gevijlde, opbrengst moet worden gebruikt om de dieren te beschermen tegen de grootste beesten die op deze aarde rond lopen


Gast

#7

2013-12-02 21:59

Wie de beelden en de geluiden niet verschrikkelijk vind heeft geen hart...
Hoe kun je ook zoiets doen,onbegrijpelijk,ze hebben zoveel pijn.De mens doet maar wat hij wil met een dier alsof het geen karakter en gevoel heeft.

Gast

#8

2013-12-03 19:04

weer Azïe en het geld
Ladybug64
Gast

#9 Misselijkmakend, onvoorstelbaar

2013-12-04 22:58

Onbeschrijflijk hoeveel leed deze knuffelbeestje aangedaan wordt. Waarom??? Tegenwoordig hebben we genoeg zachte stoffen, daar is geen dieren leed voor nodig. Ik kan er echt met m'n verstand niet bij dat mensen dit zo zonder ook maar een greintje gevoel kunnen doen. Misselijkmakend, en ik krijg met dit soort dingen echt discriminerende gedachten. Een klein diertje die niets, maar dan ook niets terug kan doen. Ik heb de beelden niet gezien, kan daar absoluut niet tegen, en alleen de gedachte al maakt me verdrietig, moedeloos en misselijk. En wat ik me afvraag.....moet dit arme diertje dit nou steeds opnieuw meemaken? Moeilijk om niet in brullen uit te barsten, STOPPEN met die dierenmishandeling, elke dag is er 1 teveel.


Gast

#10 Re:

2013-12-09 21:30

#1: -

Wat een brute mensen die chinezen.

Ik zou nog liever sterven van de honger dan zo mijn brood te moeten verdienen.

Sterven van de honger is niet nodig er zijn heel veel andere manieren om je brood te verdienen.

En al die modezaken die truitjes, vestjes enz. van die anogorawol verkopen SLUITEN.

Hoe kan je lopen met zo,n truitje als je de kreten van een angora konijn hebt gehoord?????

Hoe kan ik jullie onschuldige beestjes helpen???

 


Gast

#11

2013-12-22 12:45

ik vindt het het super erg voor diek konijntjes en hoop dat er vlug iets word aangedaan

Gast

#12

2013-12-23 19:49

De chinezen hebben geen respect voor dieren.
Of het beren zijn die in leven worden gehouden met gaten in hun buik voor gal of de neushoorns en tijgers die afgeslacht worden voor potentieverhogende middelen.

ALLES VOOR PROFIJT VOOR DEZE COMMUNISTISCHE EN CORRUPTE REGERING

Gast

#13

2014-01-02 11:41

...ik denk er prezies so over,als de schrijfer van het stuuk......deze belden raak je nooit meer kwit.....het is de een horror,hoe kunen mensen so iets doen..........

Gast

#14 Re: Misselijkmakend, onvoorstelbaar

2014-01-02 11:46

#9: Ladybug64 - Misselijkmakend, onvoorstelbaar

...jammer dat je het niet heb gezien,of beter gezegt,geluukig maar...ik drom er nog elke dag van......

als de haren weer lang zijn beginnt het weer overnieuw,zoms 3 keer in het jaar ,als het dier nog leeft.....een dat alleen voor een beetje langere woll,ze hadden ze ok normal kunen schreren,war normal gedaan kan worden...............


Gast

#15 Re:

2014-01-02 11:47

#6: -

....goed zo...helemal mee eens

dierenvriend

#16

2014-01-10 19:58

Mensen die zoiets doen zijn mensen zonder gevoelens, en het zijn juist diezelfde mensen die dan als ze helemaal doorslagen van die psychopaten worden die dan weer iedereen gaan doodschieten. Mensen die dieren mishandelen hebben geen respect voor leven en juist van die mensen moet iedereen bang hebben. Zulke mensen zijn psychisch gestoord en moeten echt opgepakt worden en opgesloten! Wat een monsters, hoe zouden zij het vinden moest iemand hun haren allemaal uittrekken zonder medelijden?? Ik hoop dat ze al het leed dat ze veroorzaakt gaan terugbetalen met leed in hun eigen miezerige leven!

Gast

#17

2014-01-22 12:02

Leg deze brute zelf eens zo vast en haartje voor haartje eruit trekken. Ook bij degenen die dit product dragen ..... die zijn geen greintje beter
Konijnenliefhebber
Gast

#18

2014-04-14 13:26

Ziezo, Petitie Getekend.

Helaas heb ik ook de video gezien. Het hartverscheurende geschreeuw van die arme, arme angora konijntjes staat (nog steeds) op repeat in mijn hoofd, het lukt me niet om dat akelige geluid het zwijgen op te leggen. En de eerste seconden van de video staan gegraveerd op mijn netvlies, die raak ik ook nooit meer kwijt. Ben er een paar dagen ziek en huilerig van geweest. Dus de video bekijken raad ik iedereen af…..

….tenzij je graag angora (of ander konijnenbond) draagt, en/of de eigenaar bent van een of andere modebedrijf en angora artikelen verkoopt, en weigert om het te boycotten!

Ik ben een groot konijnenliefhebber, en de video komt dan zó hard binnen! Ik heb nooit angora of ander konijnenbond gedragen en zal het dus ook nooit doen.

Overigens vind ik dit net zo erg als kinderuitbuiting, verkrachting, het doodmeppen van zeehonden, het anaal-electroduceren van wasbeertjes en vossen en meer van dit soort gruwelijkheden. Ik hoop dat het allemaal ooit stopt….liever vandaag als morgen!

Die konijntjes leven in een hel en hebben van jongs af aan al pijn gekend.
China is een ziek land, ik hoop dat men deze chinezen ooit aan hun verstand brengt (als ze die hebben tenminste…..misschien zit hun verstand wel in hun achterwerk?!) dat je zó ZEKER NIET met mens en dier omgaat!!


Gast

#19

2014-09-02 20:04

Goedendag,

Ik vind het afschuwelijk dat we hun vacht nodig hebben het is niet van ons is van de dieren!.

De mensen die de dieren zo behandelen daar heb ik geen woord over te zeggen hoe kunnen mensen zoiets doen. ik wil gewoon een konijn kopen om hem te redden van de leed. eigenlijk moeten we angora konijnen allemaal willen kopen en er voor willen zorgen inderplaats van aan een jasrand aan de kapstok. als we met ze alle konijnen kopen en de bontjassen stoppen dan zullen ze inderplaats van de dieren pijn doen ze zo goed mogelijk te proberen te leveren. ik wil echt dat het stopt! en ik steun alles zolang het de dieren maar helpt. ik denk dat er een site moet bestaan dat je de dieren koopt en dat dat geld dan word verzameld om de dieren leed te stoppen!.

Gast

#20

2015-06-15 19:59

Ik vind dit zo ontzettend zielig , wordt er misselijk van als ik eraan denk .
Elk dierenleed zou gestopt moeten worden , als iedereen nou de kleine moeite neemt om de petitie te tekenen , kunnen we er misschien een eind aan maken !

Gast

#21

2016-03-13 13:01

Dit moet stoppen! Geen konijnen meer in gevangenschap.
ik ben het er mee eens! actie actie actie!

#22 Re: Re:

2018-02-21 08:31