rutte 2 weg er mee

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie rutte 2 weg er mee.


Gast

#26

2013-12-20 14:14

Rutte en alle andere leden van de kamer zijn hard bezig ons landje om zeep te helpen en dan met name alle minima die maar van een klein beetje rond moeten komen worden er de dupe van

Gast

#27

2013-12-20 19:46

Genoeg is genoeg mijn man werkt al van af 14jaar als hij tot 67 moet werken heeeeft hij in totaal 53jaar gewerkt, als hij dan nog leeft meneer rutte.

Gast

#28

2014-01-16 11:53

Die Rutte moet gewoon opstappen en Samson ook. Welke gek erkent nu de armoede in Nederland niet. Alleen iemand met een dik inkomen

Gast

#29

2014-01-17 20:29

stem pvv voor het te laat is.
V

#30 #30

2014-01-22 19:30

PVV? Ik denk dat we dan nog veel verder van huis zijn dan nu.
Mensen mensen, een petitie leuk en aardig allemaal. Maar dit
zal helemaal niks uitmaken, we moeten in opstand komen d.m.v.
demonstraties zolang iedereen op zijn krent blijft zitten gebeurt er helaas
niks. Ben hier in Limburg ook bezig grootschalige protesten op te zetten.
Doe dit ook in jullie buurt als jullie echt verandering willen!
rioolpijp

#31 rutte

2014-02-06 23:15

Je hebt al genoeg ellende aangebracht, donder aub op, ga lekker in de bijstand, met behoudt van uitkering voor € 800.00, werken terwijl je banen inpikt van betaalde krachten

Gast

#32

2014-09-13 20:57

Mnr Rutte schaam je jezelf niet met je loze beloften.Ik eis het aftreden van heel het VVD.Deze partij mag niet meer bestaan.na wat ze ons zo prachtig land aan doen.Heb geen woorden meer voor dit vieze clubje VVD .mensen van maatschappij Nederland waar waren jullie ogen toen jullie op de VVD stemden en verstand even min.

Gast

#33 Re:

2014-10-09 16:33

#3: -  

 Precies dit vraag ik mij ook af, er zal wel meer achter zitten, iets wat wij niet weten. Volgens mij heeft alles zijn redenen. Nederland wordt ook steeds meer een big brother staat en het begint met die opstelten aan kop ook meer op een regime te lijken. Die boetes zijn te gek voor woorden en alleen om de staatskast te spekken. En ja, de gewone hardwerkende moet steeds meer overleven en ze moeten overal op bezuinigen, behalve op zgn vluchtelingen. Waarom komen ze alleen naar Europa (Nederland is veel te klein). Waarom niet naar een ander moslim land zoals De Verenigde emiraten, hebben meer geld als ons! Nee ze willen uiteindelijk een wereldmacht.

Dit is opgezet spel en die dwazen aan kop trappen erin, zou me niks verbazen, als ze het Ebolavirus ook expres verspreid hebben. U zult denken ik ga te ver, nee zij gaan te ver!!

U zult het nog meemaken, ik hoop van niet, ik ben bang van wel!

 


Gast

#34 Re:

2014-10-09 16:39

#1:Rutten is niet eerlijk aan de macht gekomen, ze hebben alles verdraaid en gemanipuleerd, zodat zij weer aan het langste eind kunnen trekken.

Door de ramp met dat vliegtuig is dat smerige grinzende lachje uit zijn gelaat verdwenen, nu komt het langzaam maar zeker weer terug.


Gast

#35

2014-12-28 21:15

Volgens mij zijn we nog beter af zonder regering

Gast

#36

2016-04-06 11:20

Dit kabinet maakt alles kapot ze staan niet meer achter het volk! Ze weten totaal niet wat er zich afspeelt onder de bevolking er hebben er ook geen interesse in.Zelf de jeugd interesseert ze geen donder! Het zij gewetenloze zakken Zo kan ik nog uren verder


Gast

#37

2016-04-14 18:51

Ik wil een einde aan deze dictuur v/d elite. Geldt ook voor de ondemocratische EU. Ben vóór europa,dus tegen de EU.

Gast

#38

2016-04-14 19:10

Weg met de corruptie,weg met de vriendjes politiek,weg met de EU dictatuur. Kom in democratisch verzet! Banken,kerken,DenHaag...het is één pot nat. We are the 99%!

Gast

#39 Re: #30

2016-04-14 19:11