Neen tegen een moskee in Ninove!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen tegen een moskee in Ninove!.


Gast

#226

2014-01-17 16:37

Geen moskee

Gast

#227

2014-01-17 16:56

neen tegen een moskee in nonove

Gast

#228

2014-01-17 16:56

geen moskee in ninove
Marnix

#229 Re: Re:

2014-01-17 17:15

#113: - Re: Moest Mohammed vandaag hier leven, hij zou gezocht en veroordeeld worden voor terroristische activiteiten, oorlogsmisdaden, kindermishandeling en meervoudige moord en verkrachting. Als een psychopaat beschouwd wordt als ideaal voorbeeld "van een man en stichter van een dwangreligie" voor de moslims. Dan moet men vandaag niet verstelt staan over alles wat hier gebeurd en nog staat te gebeuren! Wanneer zullen de ogen opengaan van onze beroepspolitiekers?

 


Gast

#230

2014-01-17 17:15

Wij moeten in hun land ook niet in elke gemeente een moskee gaan bouwen, hier zijn we in belgie maar niet in Marokko!!! Het is al goe da wij als belg al niets meer mogen zeggen of we zijn rascisten! Mssn moeten ze de hoofd doeken ook maar is af schaffen!!  Dus nee tegen een moskee in ninove

 


Gast

#231

2014-01-17 19:45

Geen toestemiing voor zo een domme dinge steek lievrr tijd in eigen volk

Gast

#232

2014-01-17 19:56

geen moskee in ninove!

Gast

#233

2014-01-17 20:07

Mijn grootmoeder en grootvader woonden in ninove ik zelf woon in Denderleeuw en zie niets anders dan buitenlanders en wil ninove daarvan behouden

Gast

#234

2014-01-17 20:59

Dat ze maar wegblijvenmet hun moskee,ze zijn niet welkom in ninove zwarte apen

Gast

#235

2014-01-17 21:45

STOP DEZE MULTICUL !!!
tunnelgraver
Gast

#236 Re: Re: Re:

2014-01-17 22:50

#229: Marnix - Re: Re:  

 eindelijk een respons van iemand die de verachtelijke geschiedenis van die klootzak mohammed kent....

een ziekelijke psychopaat die op handen gedragen wordt door bloeddorstige,psychopatische aanhangers.....

Een tweede Hitler ?????? Zonder twijfel en volmondig : JA


Gast

#237 Geen moskee in ninove

2014-01-17 22:54

Geen moskee in ninove !, als voor hun niet te ver is om naar belgie te komen, wel dat ze dan naar brussel gaan daar zijn er genoeg ter hun beschikking. Waar gaan we naar toe als we dit toelaten, heeft de jonge al eens gedacht aan de verkeers problemen dat daar met zich meebrengt want waar gaan die zich parkeren, op straat natuurlijk, dan nog te zwijgen van politie toezicht gedurende de dienst, en wie betaald de politie, de burger. Bedankt de jonge goe bezig .

Gast

#238

2014-01-18 04:46

Wij wonen dan wel niet in Ninove maar ik vind het de plicht van élke Vlaming hier tegen te stemmen!
Marnix

#239 Re:

2014-01-18 09:51

#238: -

Hallo Vlamingen"Wakker worden".

Teken verzet aan tegen de bouw van ELKE moskee en doe dit voor de toekomst van uw kinderen, kleinkinderen en hun nageslacht. Want het stopt niet met de bouw van deze moskee, daarna komt de "sharia-gecontroleerde zone" waar de islamitische leefregels afgedwongen worden. De omwonende worden dan geïntimideerd of bedreigd wegens het negeren van de "islamitische regels" en als "dhimmis" (ondergeschikten) behandeld, waarbij je beschermingsgeld (djiza) moet betalen voor je eigen veiligheid en bescherming.

Dat wordt je NU opgedrongen en jij moet de keuze maken!

Het ziet er naar uit dat Brussel de nieuwe hoofdstad kan worden van de Islamistische Republiek Eurabia. Moslims zullen er de meerderheid van de bevolking uitmaken tegen 2013.

Kom in actie voor behoud van "UW" VRIJHEID en WAARDEN en die van uw kinderen en kleinkinderen!


Gast

#240

2014-01-18 10:16

Een moskee, voorgesteld als cultureel centrum, zal de integratie niet bevorderen, integendeel! CC De Plomblom is er voor iedereen!

Gast

#241

2014-01-18 10:27

Hebben wij (echte Ninovieters) nog iets te zeggen over onze stad? NEE aan aan islamitisch cultureel centrum!
Marnix

#242 Re:

2014-01-18 12:00

#240: -

Juist! Dit is Taqiyya of (toegelaten leugen) om iets mooier voor te stellen dan het is (bedriegen) om hun doelstelling te bereiken.

"Jullie moeten natuurlijk wel integreren. Maar ik zeg nee tegen assimilatie", hield Erdogan zijn gehoor voor. "Niemand mag van zijn cultuur losgepeuterd en met geweld iets anders opgedrongen krijgen. Democratie betekent namelijk ook dat je verschillen als een verrijking moet zien." Turkse premier Recep Erdogan

"De islam hoort op de afvalberg van de geschiedenis" Atatürk

"Islam is a fascist ideology like apartheid in south Africa." Nelson Mandela



Gast

#243

2014-01-18 12:03

wij moeten ginder ook geen kerk gaan bouwen waar zitten ze met hun verstand of brengt dat eurokes in hun lade ik vind het een schande wij zijn net vreemden in eigen land en hebben geen eigen mening waarom nog stemmen ?????????

Gast

#244

2014-01-18 12:41

Niet tegenstaande we niet in Ninove worden, steunen we Forza Ninove met haar strijd! Genoeg is genoeg...
Vlaming

#245 Genoeg is genoeg

2014-01-18 12:47

Laat dat gelul van die moskees stoppen willen ze er bouwen als ze dan terug naar hun land van herkomst gaan daar is plaats genoeg in de zandbak en genoeg van die mannen vrouwenen kinderen die daar zullen heen gaan hier moet dat stoppen ik steun Forsa Ninove bij deze
tunnelgraver

#246 Re: Re:

2014-01-18 12:53

#239: Marnix - Re:  

 Juist!!!!! Maffiapraktijken ten voeten uit. En dat in een provinciestadje als Ninove waar onderbezetting en gebrek aan kennis ivm criminaliteitbestrijding het politiekorps kenmerkt (zonder daarmee hun goede wil of motivatie af te breken). Niet toevallig dat men dergelijke plaatsen viseert. De bekrompen kortetermijnvisie van onze lakse politieke bestuurders brengt ons allen in gevaar. Zelfs autistische kinderen zijn niet meer veilig als ze met een headset rondlopen of andere jongeren met een mp3 speler, in beide gevallen bewezen dat het buitenlands gespuis was, roma's of bruinjoekels....

Wil men nu echt dat er hier ook doden gaan vallen? Ik kan dan alleen maar hopen dat de eerste dode in de "gegoede" klasse valt, misschien cru maar dan zal er hopelijk eindelijk iets wakker geschud worden.... Hopelijk hoeft het zover niet te komen en zegeviert het gezond verstand. We zijn eindelijk zover gekomen dat wij de dictatuur van de ene "godsdienst" afgeschud hebben, laten wij er aub geen andere voor in de plaats installeren. Gewoon NEEN aan de islam op elk vlak....Gewoon NEEN aan eender welke "godsdienstige" dictatuur.....


Gast

#247

2014-01-18 13:29

geen moskee in meerbeke

Gast

#248

2014-01-18 14:11

begrijp me niet verkeerd,heb respect voor andere religies maar wij moeten in hun land ook geen kerken proberen te bouwen,of ze breken ze af.als ze zich willen vasthouden aan hun geloof moeten ze het thuis maar doen.

Gast

#249

2014-01-18 14:31

Onze kerken in brand steken en hier hun gebedshuizen bouwen...No way !!!!

Gast

#250

2014-01-18 16:55

Waarom al die moskees hier in de buurt ? Da die zwarte apen naar hun eigen land gaan, daar hebben ze moskees genoeg ! Ik woon er zo naast enen ! Ik heb er genoeg van ! Buiten zeg ik gemeend ! Ik haat die soort ! En ze krijgen alles toe, gelijk welke klacht dat ge indient ! Profiteurs !