Stop de Werkloosheid en de Faillissementen onder het MKB


Gast

#1

2014-01-24 11:46

Heel goed werk, eindelijk eens iemand die iets onderneemt.Het moet gewoon stoppen.

Gast

#2

2014-01-24 12:46

ik vindt dat je deze zaak goed moet aan pakken, want anders zij onsen eigen mens strak allemaal in de w.w en dat is zeer slecht voor het land en ook de mensen die een eigen zaak hebben gaan hier aan kapot. en daar moet echt een stok je voor gestopt worden . Ander is het een bodemloos- put

Gast

#3

2014-01-24 13:05

ik vind dat je heel goed bezig bent voor dit. vooral nu dat ze zeggen dat dat het goed gaat met de economie in Nederland. wij worden als laatst de dupe er van.meer armoe en geen werk voor ons, wel voor buitenlanders die hier niks te zoeken hebben.

Gast

#4

2014-01-24 13:39

te schandalig voor woorden ,dat ze mensen naar nederland halen om te werken terwijl ze eigen mensen op straat zetten!!!!!!

Gast

#5

2014-01-24 15:29

Het moet een keer stoppen. Ben blij dat iemand het voortouw neemt toppie.

Gast

#6

2014-01-25 11:18

Samen staan we sterk!
Iedereen moet dit ondertekenen als ze klaar zijn met het beleid van nu!

Gast

#7

2014-01-25 11:29

Stuur nog meer geld naar de arme landen zoals Griekenland Polen Roemenen Bulgarije Spanje Italië Letland en ga zo maar door en,geef die arme mensen werk en uitkeringen dan zijn wij straks net zo arm als hun en gaat het die landen prima goeie zet van ons Nederland om IEDEREEN te helpen BEHALVE ons EIGEN VOLK .

Gast

#8

2014-01-25 13:21

De ww-pot is blijkbaar nog groot genoeg om de eigen werkloze burgers een uitkering te betalen terwijl buitenlanders het werk doen: eigenlijk zijn we goe bezig...

Anonymous

#9 Re: Inderdaad SAMEN

2014-01-25 13:41


Anonymous

#10 Re: Dank U

2014-01-25 13:41


Gast

#11

2014-01-28 00:01

Hoop dat er eindelijk eens iets gebeurt, voordat mensen het recht in eigen hand gaan nemen. Ik steun deze actie en hoop dat er eens ogen open gaan.
Nederland gaat naar de knoppen op deze manier.

Gast

#12

2014-01-29 00:19

Laten ze luisteren naar het volk !!

Gast

#13

2014-01-29 08:57

Ik vind het knap dat jij dit doet. Mensen klagen maar doen niks. Ik vind het top.

Gast

#14 Re:

2014-01-29 09:38

#1: -

Dank u wel, wilt u zo vriendelijk zijn deze petitie te delen of door te mailen,

Vriendelijke groet,

 

Helena


Gast

#15 Re:

2014-01-29 09:39

#13: -

Dank u wel,

Graag delen of door mailen is welkom

 

Groet,

Helena


Gast

#16 Re:

2014-01-29 09:39

#11: -

Dank u,

Graag delen of door mailen voor een groeter bereik,

 

Groet,

Helena


Gast

#17

2014-01-29 13:40

Er zijn geen eens banen voor Nederlanders,dus laat staan voor buitenlanders!En dat onder de prijs werken moet nu maar eens afgelopen zijn.Buiten dat:geen aanspraak op onze sociale voorzieningen!

Gast

#18

2014-01-29 16:27

Zorg dat het werk in eigen land blijft voor de mensen die het hier net zo hard nodig hebben.
Dan kan ook de rest van Europa aan de beurt komen.
Hier hebben wij ook jaren moeten werken om tot een bepaalde standaard te komen!!!

Gast

#19 Re:

2014-01-29 17:05

#18: -

Dank voor u ondersteuning

 


Gast

#20

2014-01-31 12:35

Persoonlijk ben ik voor gelijkheid van alle wereldburgers en dat iedereen gelijk rechten heeft maar dan moeten de voorwaarden en de regelgeving ook voor iedereen gelijk zijn. Het mag niet zo zijn dat andere Europeanen in Nederland onder de Nederlandse tarieven gaan werken! Gebruik maken van de door de Nederlanders opgebouwde voorzieningen waar dezen “gastarbeiders” niets aan hebben bijgedragen! Door dat ze zich niet aan regels hoeven te houden en de daar aan verbondenkosten niet hoeven te dragen ontstaat er een oneerlijke concurrentie. Er gaan bedrijven failliet die deze kosten niet meer kunnen dragen en ontslagen zijn het gevolg! Vele kunnen de hypotheeklast niet meer dragen en zijn dan gedwongen om als ZZP-ers of als zwartwerker een inkomen te genereren. De cirkel is dan rond en het aandeel van mensen die niet volgens de officiële weg en met de officiële regels aan het werk zijn word met de dag groter net als het aantal uitkeringen. Die uitkeringen waren bedoeld voor die gene die daar hun bijdragen aan hadden gegeven en zonder schuld geen werk meer hadden zodat ze instaat bleven met hun gezin in hun vertrouwde omgeving te blijven wonen en niet voor gastarbeiders die in Nederland betaald krijgen en in hun eigen land met veel lagere kosten en verplichting royaal kunnen rond komen. Er zijn te veel mensen die gebruik maken van de voorziening zo als die door de jaren zijn opgebouwd waardoor uitkeringen worden verlaagd en die gene die het hebben opgebouwd krijgen niet waar ze jaren recht op hadden.

Gast

#21 Re:

2014-01-31 13:11

#20: -

Helemaal waar, dank voor u ondersteuning.

Vriendelijke groet,

Helena


Gast

#22

2014-01-31 18:06

helaas worden nu de nederlanders van baan beroofd met grote gevolgen. ons nederland is weggegeven en wy zyn nu de gasten. ik ben geen rasist,maar wat er hier in dit nederland gebeurd is schubarend. veel hebben geen vaste inkomste meer,kinderen die honger hebben,huisuitzettingen des te meer,geen vaste contracten meer,hongerloontjes voor de gewone arbeider[als ze teminste aan de bak komen] hoe komt het toch dat de mensen aggresiever worden en de crimminaliteit hard styg? nederland word wakker!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#23 ziek

2014-02-06 00:35

Helaas heb ik er zelf mee te maken. Door ziekte moet ik een andere baan zoeken en met mijn leeftijd om ik nergens meer aan de bak. Vooral omdat de buitenlanders alle rechten op werk krijgen en wij ons k... af kunnen vegen. Laat de regering hier nu eens mee stoppen voordat er een oorlog uitbreekt hier in Nederland. Alle landen houden de deur gesloten en hier wordt het wagen wijd open gezet. Voor zowel de werken buitenlander als de vele criminelen die er ook zo in en uit kunnen wandelen.

Gast

#24

2014-02-09 14:44

eerst genoeg werk creeren inplaats van altijd den dopper aan de schandpaal te gaan hangen

Gast

#25

2014-02-13 09:24

In de jaren tachtig gebeurde het zelfde, toen werden we achtervolgt door het toenmalige GAK. Die beweerden dat de Free-lancer niet bestond en daarom allerlei sociale premies moest gaan afdragen, daarom heeft de overheid tegenwoordig de ZZPer maar bedacht. Inplaats van die ZZPer te steunen, beschermen en te stimuleren wordt deze alleen maar gebruikt als melkkoe door zowel de overheid als opdrachtgevers. Dit zowel op de korte termijn als de lange termijn. Halfslachtig beleid uit eind jaren '90 toen de Sky nog de limit was, zonder oog en beleid voor eventueel sterk terug vallende economie, concurrentie uit de Schengen landen (zeer goedkope gastarbeiders, slavenarbeid), stagiaires, gepensioneerden waarvoor de werkgever geen premies voor hoeft af te dragen, e.d. Inplaats van deze problemen weg te werken en naar zichzelf (overheid) te kijken, te investeren en te stimuleren is het weer van hetzelfde laken een pak. Graaien en pakken waar je het pakken kan. Het stimuleert de economie geenszins. Het enige waar dit gehele belied toe lijdt is dat we in een land wonen waar het leven onbetaalbaar is geworden of nog meer wordt. Heeft Joep van het Hek niet ooit eens gezegt," betale, betale, betale, betale,betale"....