Behoud van brandweer kazerne Oudorp

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud van brandweer kazerne Oudorp.


Gast

#1

2014-01-28 16:56

Bruinooge kan van alles vertellen maar moeten wij daar dan intrappen? Hoogste tijd dat die waardeloze burgemeester vertrekt! Het brandweergebeuren moet gewoon in oudorp blijven. Wat moet er nog meer verdwijnen in Alkmaar? Is het nog niet genoeg?

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-28 18:12



Gast

#3

2014-01-28 18:19

Goed initiatief

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-28 19:04


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-28 20:26



Gast

#6

2014-01-28 20:43

Deze kazerne moet open blijven
Jammer de Bammer

#7 Sluiting kazerne Oudorp

2014-01-28 20:47

Goed initiatief maar ik denk dat het vechten tegen de bierkaai is. Beslissing is al genomen en het levert geld op. Het toverwoord heet nu "slimmer en efficiënter" maar men bedoelt eigenlijk gewoon bezuinigen.
Zoals altijd zal er eerst iets moeten gebeuren voordat de politiek tot inkeer komt. Om de vier jaar zitten andere gasten in het stadhuis die daar een stoel warm houden en die opvreters kijken echt niet verder dan vier jaar vooruit. Wie dan leeft wie dan zorgt.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat deze petitie echt gaat helpen, veel succes!!!!!!



Gast

#8

2014-01-28 21:37

No firebrigade no live! Dat zeg ik . Flip blauwoog heeft zeker nog nooit de brandweer nodig gehad anders had hij vast anders gepiept!

Gast

#9

2014-01-28 23:29

Meneer Bruinooge is de realiteit volledig uit het oog verloren. Hoe kan een brandweer uit het centrum van de stad in godsnaam sneller ter plaatse zijn als een korps uit het dorp zelf. De beste man heeft alleen nog maar oog voor de euro's en wil dan ook nog beweren dat de veiligheid van de burger eerste prioriteit heeft bij het gemeentebestuur. Meneer Bruinooge, ga asjeblieft, ja ik tutoyeer u, zo snel mogelijk richting station en koop een enkeltje Middelburg. Sinds jouw benoeming is de gemeente Alkmaar met rasse schreden afgegleden naar een leegstaand provinciedorpje. Trek je conclusies en vertrek zo snel mogelijk.!
Marian

#10 schande

2014-01-29 06:02

Ik weet uit ervaring (mijn ex was brandweerman in Oudorp) hoe belangrijk het is dat je dicht bij de brand woont, in eigen dorp was het soms al moeilijk om iedereen mee te krijgen met de brandweerauto omdat somnmigen wat verder weg woonden, doch wel in het dorp Oudorp. Vergeet het maar mooi meneer Bruinooge om de kazerne te verwijderen, de Oudorpse jongens kunnen nooit op tijd in Alkmaar zijn om op de auto te springen...ja, de brand is al verloren wanneer ze arriveren. Er is inmiddels genoeg kapot gemaakt in Alkmaar (Centrum, winkels, AZ oefenterrein, Ziekenhuis weg) hou toch op! Ga heen en kom niet terug meneer Bruinooge!
Marian

#11 zijn wij ook snel aan de beurt?

2014-01-29 06:09

wij wonen in Stompetoren, ook een a.s. "wijk" van Alkmaar. Moet onze, net nieuw aangelegde kazerne ook sluiten binnen kort. Per 1 januari 2015? Dan worden wij Alkmaar. Maar graag onder een andere burgemeester!

Gast

#12

2014-01-29 20:04

Het is niet nodig want het is een vanzelfsprekendheid dat de brandweer kazerne moet blijven. Oudorp is dan van naam een oud dorp,het kan toch niet zo zijn dat we te klein zijn?

Burgemeester Bruinooge, er is al zoveel kritiek over u verschenen in de nieuwsbladen. De wijze waarop u over de tong gaat door de Alkmaarse en Oudorperse mensen. Ik zou er wakker van kunnen liggen, als ik in uw schoenen stond.

 


Gast

#13

2014-01-29 21:36

Niet te geloven waar zijn ze mee bezig ,tellen mensen levens niet in Oudorp en omstreken,laat het zoals het nu is,
en iedereen is tevreden.

Gast

#14

2014-01-30 06:07

Veiligheid boven alles!
Jammer de Bammer

#15 Oeps

2014-01-30 07:23

En als Oudorp dan zoals vannacht een alarmering heeft voor de Lauwershof en 10 minuten later moet er vervanging worden opgeroepen (onvoldoende mensen?) help je deze zaak ook niet en krijgt de burrie gewoon gelijk. :-(


Gast

#16 Re: Oeps

2014-01-30 07:59

#15: Jammer de Bammer - Oeps

Ik weet niet wat er heeft plaatsgevonden in de kazerne Oudorp, maar dit hoeft niet "onvoldoende mensen" te zijn geweest, kan net zo goed zijn dat de bluswagen niet wilde starten ? technische mankementen ? politiek richt zich meteen op bemanning misschien speelde er wat anders ? ik heb geen idee..


Gast

#17 Re: Oeps

2014-01-30 08:56

#15: Jammer de Bammer - Oeps

Dan is er ook wat te zeggen m.b.t. de grote 'asbest' brand van vorige week. Korps Oudorp stond door onverklaarbare wijze als niet beschikbaar terwijl iedereen van deze ploeg gewoon thuis was. Excuus krijg je niet, alleen dat ze niet weten hoe het komt en dat het waarschijnlijk een 'foutje' was. Welke zaak moet je helpen? ....


Gast

#18

2014-02-10 15:52

Vanwege onze veiligheid moet de brandweer in Oudorp blijven. Je kunt op alles beveiligen, totdat blijkt dat je te ver bent gegaan

Gast

#19

2014-06-08 10:42

kazerne moet blijven!!