no2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.

Kissmyass

#76 Wenen wenen wenen

2014-01-31 08:49

Een beetje geluidsoverlast tot 1 uur snachts. Wat een ramp! Ik woon zelf in Rumst en ondervind geen overlast. Bovendien is Boom overdonderd door immigranten... daar heb je geen last van... Ahum ahum. Stop met wenen en ga 2 weekjes op reis!

Gast

#77 Re:

2014-01-31 08:51

#1: -  

 6 dagen op 365 dagen. Dat is minder dan 2% van uw tijd. Ge zult des te meer genieten van de andere 98% rust.

Mack Attack

#78 Re: liever industrie in uw tuin?

2014-01-31 08:52

#3: jos - liever industrie in uw tuin?

we leven in een rechtsstaat waar de spelregels vervat zijn in wetten !  Als privé organisaties met zeer veel geld "overlast gaan afkopen" zitten we fout !

In een grijs verleden werden legerdiensten afgekocht door kapitalisten, mijnheer Jos !

Mack Attack

#79 leven en laten leven, ge zegt het zelf, dus .... Doen we dat door overlast af te kopen met miljoenen

2014-01-31 08:55

trotse inwoner

#80

2014-01-31 09:02

wa kunnen die hier allemaal zagen !!!! zelf woon ik in terhagen en in die 10 jaar TML heb ik nog nooit zo een overlast gehad om zo een petetie te starten!!
diegene die zo een petetie starten zijn gewoon kortzichtige zagers die het zelfs niet verdienen om eigenlijk woorden aan vuil te maken
WDK

#81 Haha

2014-01-31 09:03

78 ondertekenaars van de petitie terwijl er een 50 duizend tal mensen in de buurten rond de Schorre wonen. Hoe kan het dat zo'n groot festival zoveel hinder veroorzaakt dat het afgeschaft moet worden, als er minder dan 0.002% van alle omwonenden er last van heeft?

Klinkt meer als een groepje egoistische, asociale, bekrompen en onverdraagzame zeurkousen dan een gegronde petitie.

Ik woon zelf net naast de Waalse kaaien waar de Sinkenfoor staat en heb er nooit over geklaagd of amper last van gehad. Alsof ik zou willen dat duizenden en duizenden mensen hun plezier zouden moeten opgeven omdat ik misschien 1 nacht van het lawaai ben wakker geworden.

Per jaar wordt ik meer gewekt door nood diensten als ambulances en politie voertuigen dan door de Sinkenfoor. Misschien moet ik een petitie tegen sirenes van de hulp diensten beginnen?

Gast

#82

2014-01-31 09:05

Exclusiviteit van 1 weekend is economisch interessanter dan een ganse week lawaai.

Gast

#83

2014-01-31 09:08

Tomorrowland hoort ergens op een vlakte in de haven, zoals men dat in bv Rotterdam organiseert, en niet in een natuurgebied!!

Gast

#84

2014-01-31 09:08

Geluidsoverlast van Tomorrowland in de open lucht helemaal verbieden.

Gast

#85 Re:

2014-01-31 09:10

#84: -

+ gevangenistraffen voor mensen die na 10 uur 's avonds nog een scheet willen laten

+ doodstraf voor mensen die durven plezier te hebben

 

En als ze dat in de haven doen ga je daar natuurlijk in wilrijk niks meer van horen :)


Gast

#86 Re: Haha

2014-01-31 09:11

#81: WDK - Haha

klopt!  Afschaffen die ambulances en totaal verbod op vliegtuigen, die moeten maar ergens in de haven gaan vliegen

trotse inwoner

#87

2014-01-31 09:15

is ff gaan piepen in de petetielijst en wat zag mijn waakzaam oog ??? meer dan den helft durft zelfs zijn naam nog nie vrijgeven !! en dan de andere helft is GEEN inwoner van boom of rumst ??? trek al die aandachttrekkers eraf en er zal niet veel volk nie meer overschieten die TEGEN tommorowland zijn

Gast

#88 Aan lossers die hier aan mee doen!!!

2014-01-31 09:16

Paljaskes!!! Wa denkt gelle wel !! Jullie gaan onze tml nie afpakken!!
Lossers die niet durven te zeggen wie hiervoor wil zorgen!! Allemaal die van da klote Vlaams belang!!
En dan nog die klote inwoners van boom die denken dat ze dat 2 weekend kunne afschaffen!! Vergeet da mor aga!!
Gele vuile klootzakken allega nog nen advocaat gaan hale!! Wa voor schijters zede gele wel!! Geen haar op m'n kop da daar aan denkt om da te tekenen!!
Dikkeeee losseersss!!!!
Mvg aan de mensen die niet hebbengetekend S.N.
sukkels

#89 Arm Vlaanderen

2014-01-31 09:17

België is niet meer bekend om zijn wafels, zen chocolade, zen bier, ... maar dankzij Tomorrowland. Dan zijn er een paar mensen die voor die 2 weekends dergelijk initiatief starten?

Ik kan alleen maar zeggen: Kom eens naar de Gentse Feesten, 10 dagen lang, tot 3u 's nachts.


Voor azijnpissers 1 adres: Graaf u een put en leg er u in!

Gast

#90 Re:

2014-01-31 09:18

#1: -

Ik denk da gij de betekenis van gijzelen is moet opzoeke, hier alvast de link! http://www.encyclo.nl/begrip/gijzelen Zieligaard...


Gast

#91 pro tml

2014-01-31 09:19

vergeet de tegen petitie niet

http://www.petities24.com/yes2morrowlandxl
lollekes

#92 Re:

2014-01-31 09:21

#1: -

stoemen deem ge weet waar ge aan begon woor ge daar ging wonen he kutteke

svea

#93 Re: pro tml

2014-01-31 09:27

#91: - pro tml

gestemd ;-)


Gast

#94

2014-01-31 09:31

Men roept het beeld op van een sprookjeswereld maar ondertussen zit er geen halve kikker meer in De Schorre sinds de komst van Tommorowland. Trommelvliezen weetjewel...
Tomorrowland is het Festival van de Leugen - er zijn véél mensen die vandaag behoefte hebben om daarin te geloven.
De gemeenten Boom en Rumst vullen hun financiële putten met de zgn schadevergoedingen voor de buurtbewoners die de organisatie betaalt.

Wordt voorgesteld als muziekfestival maar op muzikaal vlak is het niveau dat van kinderrijmpjes.

Een wei vol sukkels van over de hele wereld.

Gast

#95

2014-01-31 09:34

WENERS zonder deftige argumenten me dunkt!Ik woon zelf in Reet en naar mijn mening is de organisatie er al goed in geslaagd om bijkomende overlast zoals vandalisme, straatlawaai en zwerfvuil in te perken. Oke het is moeilijk om met uwe auto overal door te geraken tijdens het weekend maar eerlijk, is daarom een festival inperken niet wat overdreven? De enige die hier mogen klagen zijn de mensen die vlak naast de schorre wonen, daarvan kan ik het nog wel begrijpen. Maar dan nog het festival gaat al 10 jaar door, het dubbel weekend is een eenmalig gebeuren, je gaat die 'geluidsoverlast' heus wel overleven hoor + het stopt om 1u!. Je moet ook kijken naar de positieve gevolgen voor de buurt, namelijk de handelaars die er wel wat aan kunnen verdienen + door de twee weekends hebben de buurtbewoners ook eens wat meer kans om zelf een ticket te bemachtigen. Ik heb de groep van de buurtbewoners eens bekeken, conclusie: weners.
Rockman

#96

2014-01-31 09:35

Perfect voorspelbaar scenario, deze petitie.

Tomorrowland-organisatie heeft dit enkel aan zichzelf te danken. Tomorrowland 2014 zal in een bijzonder grimmige sfeer verlopen. Beste oplossing is dat ID&T VRIJWILLIG het tweede weekend annuleert.

Gast

#97 Re:

2014-01-31 09:35

#94: -

Wat een triestig persoon ben jij heb respect voor elk persoon!!! Zolals jij praat ga ne kikker poepen he gast!!


Gast

#98 Re: Re:

2014-01-31 09:38

#97: - Re:

Leer eerst maar schrijven.

Huppelknuppel

#99 Werchter

2014-01-31 09:41

Als inwoner van Werchter en ervaringsdeskundige steun ik dit initiatief volledig.

Gast

#100 Re:

2014-01-31 09:42

#95: -

Blijf maar in Reet wonen...