no2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.


Gast

#1

2014-01-30 08:48

Wij worden al veel te lang gegijzeld in onze wijk door TML,ben hier komen wonen voor de rust en t groen

Gast

#2

2014-01-30 11:41

Er is al te veel fauna & flora verloren gegaan in de Schorre . Vroeger was dit een mooi natuur en recreatie domein , nu is dat al VEEL minder . Nu is het al ruim een half jaar op vele plaatsen niet toegangkelijk . Men zou er beter terug het recreatie domein van maken dat het vroeger was en daar een goeie promotie rond maken . En terug het spaanse festival en zeker Mano Mundo dat zette onze gemeente ook op de kaart en was OOk voor iedereen . En ze mogen daar best ook inkom voor vragen .
jos

#3 liever industrie in uw tuin?

2014-01-30 14:29

Een gemeente moet ergens zen inkomsten halen. Sommige gemeenten hebben industrie, andere veel winkels. Face it, Boom is een gat en heeft (bijna) niets van dat alles.
We mogen blij zijn dat het bestuur nog ergens extra inkomsten kan halen, en dat het niet gebeurd door extra fabrieken aan te trekken waar je niet 1 maand maar het hele jaar door last van hebt.
De meeste zijn gewoon kwaad omdat ze een maandje ergens anders naartoe moeten om hun hond te laten kakken.

Er gaan inderdaad wat bomen en gras verloren, maar er is wel net een gebied bijgekomen 3x oppervlakte van de schorre.  Misschien kunnen de klagers daar hun tentje opzetten tijdens tomorrowland

Anti-azijnpisser

#4 Tomorrowland

2014-01-30 16:33

Beste, ik heb altijd vlak bij de camping gewoond en samen met mijn buren hebben we nooit echt veel last ondervonden. In de beginjaren was het af en toe eens onrustig in de straat maar sinds enkele jaren werd het vele malen beter georganiseerd, dat kan je iet ontkennen. Gegijzeld in je wijk ben je nooit, ik heb altijd in de wijk Bosstraat gewoond dus dat maak je mij niet wijs, de geluidsoverlast zou wel een minpunt kunnen zijn maar daar kan ik niet over oordelen aangezien ik elk jaar zelf om tml zit. Het enige dat me wel heeft gestoord was het feit dat de schorre zolang afgesloten is, maar dat is toch geen reden om deze petitie te starten. Wees trots op wat je hebt in je 'tuin' , leef en laat leven.
bosstraatbobke

#5 winkels

2014-01-30 17:56

Ik hoor altijd maar klagen over dat de middenstand niet verdient aan dit festival.
Als ik die weekends de rijen mensen zie aanschuiven aan alle supermarkten en winkels ga je mij niet vertellen dat ze daar niets aan verdienen.
En dat er meer gepikt dan gekocht zou worden daar geloof ik geen bal van. Anders zouden die winkels wel gewoon sluiten tijdens tomorrowland.
Onze grote en kleine winkels verdien hier veel geld aan, dit kunnen ze best gebruiken!

Gast

#6 petitie?

2014-01-30 19:02

wel grappig, mensen uit Heusden Zolder, Best, Niel, Kontich,... die zullen wel heel veel last hebben van al dat Tomorrowland geweld :)
Ant-azijnpisser

#7 Tml

2014-01-30 19:35

Ik woon nog maar sinds kort in Niel, dus ik weet wel waarover ik spreek!
Pietje de Dood

#8 Re:

2014-01-30 19:45

#2: -

Me mano mundo is er al veeeel rel geweest, iets wat ik met tml buiten het terrein niet ben tegengekome ;) en binnen de laatste jaren ook nimeer :) 


Pietje de Dood

#9 Re: petitie?

2014-01-30 19:46


Gast

#10

2014-01-31 00:32

ik wilde tekenen maar de petitie als al ten einde, hoe komt dat?

Gast

#11 Re: Tomorrowland

2014-01-31 01:02

#4: Anti-azijnpisser - Tomorrowland

dat vind ik nu net wel een reden... het kan niet dat 1 festival zoveel zeggenschap heeft over een publiek recreatiedomein. de recreanten en het toerisme moeten in de zomer helemaal wijken voor dit 1e festival. de werken die er gebeuren zorgen er ook voor dat bezoekers van de schorre weer eens op de 2de plaats komen. door de komst van de nieuwe brug over de visvijver kunnen hobbyvissers voortaan niet meer in alle rust vissen, delta vliegers die mogen in mei al niet op de helling vanwege het gras en daarna de opbouw en vorigjaar de aanleg van de asfvaltweg beneden aan de helling en binnenkort wordt hun helling nog eens minder stijl gemaakt. als wandelaar moet je vanaf de lente tot aan het afsluiten continu oppassen voor vrachtverkeer.

wandelen met de hond in de schorre kan vanaf de lente ook niet meer rustig want vele honden schrikken vaak van de vrachtwagens en vanaf mei kunnen ze amper nog op het gras... eerst het zaaien, dan staat het de hele tijd afgespannen met draad waar ze zo in verstrikt geraken en dan de platen die bij warm weer opwarmen en dan wordt de hondenweide ook nog eens ingepalmt en onveilig gemaakt voor spelende honden of honden met jachtinstinct.

voor kinderen is het daar al helemaal niet veilig meer en dit alles omdat 1 festival de hele infrastructuur van het domein naar zijn hand wil zetten.

tot 2012 vond ik het allemaal best ok maar sinds vorig jaar met alle werken en het veel vroeger/langer afsluiten van de schorre vind ik het wel genoeg geweest.


Gast

#12 Re: liever industrie in uw tuin?

2014-01-31 01:12

#3: jos - liever industrie in uw tuin?

en waar hebben ze dat bos dan aangeplant?

een maandje??? de werken duren veel langer dan dat en met de hond ga je niet enkel wandelen om hem te laten kakken. toevallig ligt ook de 1ige afgesloten hondenweide waar honden de hele dag door mogen spelen in de schorre en sommige honden hebben daar echt behoefte aan maar dat zal jou een worst wezen want je hebt duidelijk een hekel aan honden.


Gast

#13 de kleinhandelaar

2014-01-31 01:21

#5: bosstraatbobke - winkels

de kleinhandelaars in het centrum van Boom hebben niets aan TML... er stond nog nooit zoveel leeg in Boom.


Gast

#14 Re: Re:

2014-01-31 01:34

#8: Pietje de Dood - Re:

ja hoor daarom werd me vorig jaar gevraagt om met mijn honden een stel dealers vanachter de hekken te jagen die behoorlijk wat harddrugs bij zich hadden.

hier om de hoek kwam een groepje de gasten tegen die hun hadden opgelicht en valse tickets hadden verkocht... dat zag er helemaal niet mooi uit en toen de politie gebelt werd zijn de oplichters in een rotvaard met de auto weggevlugt.

ik-ben-super-geil

#15 dikke pajote plukkers

2014-01-31 06:00

hommmooowwwwwsssss
nickkobe

#16

2014-01-31 06:02

geef die mensen wat geld en alles is in orde advocaat van de sinksenfoor die klagers hebben toch ook geld gekregen en alles was in orde
P-ter

#17 Sukkelaarskes toch

2014-01-31 06:12

Waarde bende onverdraagzamen,

Ocharme, den ene kan ne keer niet met den hond gaan wandelen en den andere kan niet slapen. Sukkelaarkes toch. Ik hoop dat de petitietekers bekend raken. Ik kom persoonlijk in uwen hof kakken.

Dit is een wereldevent waar jullie trots op zouden moeten zijn. Dit is geen zoveelste festivalleke waar een bende marginale naartoe komen. Dit is voor veel mensen een gelegenheid om een weekend alle zorgen, haat, overdraagzaamheid te vergeten. Als jullie hier een probleem mee hebben, dan is de wereld ziek!
Ik ga hier al acht (8) jaar naartoe. Voor mij de gelegenheid om het kopje leeg te maken en gewoon te feesten. En als dergelijk volk mij dat probeert af te nemen dan is dat zeer triestig.
Al diegene die een tegenactie ondersteunen, bij deze: http://www.petities24.com/yes2morrowlandxl :-D
Sterre*

#18 Onverdraagzaamheid!

2014-01-31 06:25

Ten eerste jullie krijgen allemaal eerste keuze voor tickets
Ik woon zelf in buurt en aub he!
Voor die verdomde 2weekends op een heel jaar?
Fauna en flora hoeveel van de zagen hierboven komen effectief
Op de chorre? En mensen uit Nederland zolder en wat nog allemaal
Die tekenen klopt langst geen kanten en zal sterk mee gefoefeld worden
Hebben jullie geld geroken Mss ?

1 woord onverdraagzaamheid!
Thewizard

#19 Zagen en klagen!

2014-01-31 06:29

Ik woon in het gebied 'De Klak' tussen camping en festival. Nog nooit echt veel overlast gehad, ok je hoort een beetje muziek en wat knallen af en toe, maar om 1u 's nachts ten laatste stopt alles. Leer eens wat verdraagzaam te zijn en trots dat wij als Bomenaars zulks een festival in onze tuin hebben!!!!!!!!

Gast

#20

2014-01-31 06:30

Bende bleiters!!!

Gast

#21 to

2014-01-31 06:34

STOP MET ZAGEN EN LAAT TML ZIJN GANG GAAN oude bejaarde monks.
Weeseenseerlijkzeg

#22 Re: Tml

2014-01-31 06:38

#7: Ant-azijnpisser - Tml

je zegt het zelf, je bent er sinds kort gaan wonen! Eerst gaan wonen en dan gaan zagen over iets dat er AL was...

exBoomshandelaar

#23 Re: de kleinhandelaar

2014-01-31 06:41

#13: - de kleinhandelaar

Dat er in Boom zoveel leegstand is heeft te maken met het rode beleid dat onze gemeente jarenlang heeft moeten ondergaan. Wat heeft dit te maken met TML?


Gast

#24 zeurkousen

2014-01-31 06:43

Ik vind dat de mensen die klagen he sterk overdrijven, het kan idd wat lastig zijn he die luide muziek en al dat volk die daar naartoe stroomt maar dat gebeurd zo 1x op een jaar de rest van het jaar is voor jullie !!! jullie moeten juist trots zijn dat zo'n enorm wereldwijd evenement plaats kan vinden bij jullie ! mensen over de hele wereld die afzakken naar boom ! ik zou er dan niet om zeuren en klagen ! ga mss is met uw geliefde een weekendje weg dan he ;) in iederen geval het zou echt enorm jammer zijn moest het afgelast worden ! en dan zijn er vele meer mensen teleurgesteld dan maar de bewoners die klagen zenne !

Gast

#25 Grootste zeurkousen

2014-01-31 06:48

Wij wonen ook in boom en hebben helemaal geen last, de mensen die hiermee starten zijn gewoon norse mensen die enkel aan hun zelf denken. Als je geen lawaai wilt ga dan in een boerengat wonen ofzo. Ik denk dat 6 dagen muziek niet echt erg is eh, het is trouwens vakantie dan !!!! Kunnen jullie hier niet mee om verhuis dan ;) een beetje verdraagzaam zijn en de jongeren ook iets gunnen is niet veel gevraagd eh.