Park Spoor Zuid NU !

Park Spoor Zuid NU ! / Mededelingen / Winterwandeling op de Konijnenwei op zondag 16 februari 2014 / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-03 23:07

Een zondag later had ik meegekund, helaas!

Gast

#2

2014-02-04 08:36

Ga eens naar "handtekeningen". Bij mij komt daar een in de linkse publiciteits-afdeling een publiciteit van de NVA met Van Oovertveld. Dan nog juist van die partij die daar parkings wil aanleggen. Proficiat,jullie hebben mij goed liggen vermits ik gedacht had dat dit een volledig neutrale beweging was die nog niet door de politiek was gekidnapt. Duidelijk niet dus. Ik zal mij dan ook afmelden. Frank

Gast

#3 Re:

2014-02-04 16:42

#2: -

Beste Frank,

 

Ik meen dat er sprake is van een vergissing.

De buurtbewoners die actie voeren rond de Konijnenwei-Park Spoor Zuid Nu kiezen er bewust voor om een politiek neutrale actie te voeren en om deze acties positief te laten zijn.

De advertenties op deze site (petities24.com) worden echter niet - op geen enkele wijze - beheerd door de buurtbewoners. Het feit dat er thans op deze site publiciteit wordt gevoerd voor een politieke partij staat volledig los van de actie van de buurtbewoners en van de petitie. De buurtbewoners hebben enkel gebruik gemaakt van de mogelijkheid die deze site biedt om een gratis petitie te houden. De eigenaars van de site financieren deze blijkbaar met eigen advertenties, wat hun goed recht is. Als je hier een petitie houdt, heb je daar geen inspraak in.

Toegegeven: de advertentie is - zeker hier - niet helemaal gelukkig. Gelieve echter aan te nemen dat deze buiten de wil van de buurtbewoners en organisatoren van de actie is geplaatst.

Ik hoop u dus alsnog te verwelkomen op 16 februari en/of op een volgende actie of buurtvergadering.

Vriendelijke groeten,

Tijs Laurens


Gast

#4

2014-02-04 18:23

Naast deze melding zie ik een banner van NVA. Kan het nog populistischer?

Gast

#5

2014-02-05 09:54

Ik krijg een banner van Ello Telecom. Het is dus puur cookies-gestuurd.