JA TEGEN REKENING RIJDEN

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie JA TEGEN REKENING RIJDEN.

yoko

#1

2014-02-09 16:25

ik doe zeer weinig kilometers
met mijn wagen ..
misschien amper 50 km per maand ..
en ik zou moeten evenveel rijtaksen betalen ,,

als iemand die elke dag 100 km doet??
Dit kan niet !!
rekeningrijden is eerlijk ,
want iemand die elke dag de wagen neemt ,
die verslijt de banen meer dan iemand ,
die maar drie keer per week rijd ..
als ze niet willen betalen ,
dan moeten ze maar het openbaar vervoer nemen !!!
JA DUS AAN REKENING RIJDEN !!!!!!!!!!!!!!!!



Gast

#2 NEEN AAN REKENINGRIJDEN JA VOOR VIGNET AUTOSNELWEG;

2014-02-10 07:10

Vergeet niet dat je in je prive ook vaak veel meer kilometers aflegt dan je denkt. Gedaan dus met er in je vrije tijd zorgeloos op uit te trekken. Nu moet je steeds eerst goed berekenen waar je naartoe wil. Gedaan met hobby's die ons elk weekend in een andere uithoek van België doen belanden. Beperken dus ook,die weekends aan zee of in de Ardennen want dit komt allemaal nog eens bovenop je woon-werkverkeer. Slechts één maal per week naar je oude moeder die 50 km of verder van jou woont want meer wordt onbetaalbaar. Ondertussen razen de buitenlanders door ons land en scheuren ons wegdek open. Een vignet zoals in de meeste Europese landen zou zo makkelijk zijn maar ja dat stoot op een veto van Nederland en dan kruipen alle politici terug in hun schulp. Ik stem voor voor wie tegen is!

Gast

#3 Re: NEEN AAN REKENINGRIJDEN JA VOOR VIGNET AUTOSNELWEG;

2014-02-10 13:11

#2: - NEEN AAN REKENINGRIJDEN JA VOOR VIGNET AUTOSNELWEG;

mijn moeder en dochter wonen 157km van mij en ben op pensioen zie je de bel al hangen!!schande


Gast

#4

2014-02-11 09:20

Ik vind dit niet fair daar men op de duur meer betaald als met de gewone wegentaks.