Stop geweld van de regering in Venezuela

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop geweld van de regering in Venezuela.


Gast

#1

2014-02-20 19:07

De situatie in Venezuela is ondraaglijk.. Veel jonge studenten zijn vermoord, We hebben juliie steun nodig om de moorden te stoppen.. HELP AUB!!

Gast

#2

2014-02-20 19:46

Geachte minister,
Er is zoveel geweld in de wereld tegenwoordig. Laten we alsjeblieft elke mogelijkheid aangrijpen om regeringen tot de orde te roepen. Volg het voorbeeld van Obama tegenover de regering van Venezuela.

Gast

#3

2014-02-20 19:53

Stop the corrupt and incompetent government of Venezuela.

Caspar

Gast

#4

2014-02-25 10:45

De minister moet zich uitspreken over het geweld en de mensenrechtenschendingen in Venezuela. Timmermans is er nog eind november geweest met koning en koningin. De situatie kan nu niet genegeerd worden! Venezuela is nota bene een buurland!

Gast

#5

2014-02-25 10:50

Minister Timmermans moet zich uitspreken over het geweld die de overheid gebruikt tegen demonstrerende burgers. Venezuela is een buurland en de Nederlandse overheid heeft daardoor de verantwoordelijkheid de mensenrechtenschendingen aan te kaarten en te veroordelen.

Gast

#6

2014-02-25 11:04

HELP AUB OM GEWELD VAN DE REGERING TEGEN DE STUDENTEN IN VENEZUELA TE STOPPEN!

Gast

#7

2014-02-25 13:34

STOP HET GEWELD tegen burgers en geef ons onze VRIJHEID en de vrijheid van meningsuiting terug !!!

Gast

#8

2014-02-25 13:35

STOP HET GEWELD AUB

Gast

#9

2014-02-25 14:27

Als er ooit druk en diplomacy nodig waren, dan is het nu...

Gast

#10

2014-02-25 15:31

Vreselijk wat in mijn geboorteland gebeurt. Ik leef met allemaal mee....

Gast

#11

2014-02-25 19:47

STEUNEN!!!

Gast

#12 Vrienden van Venezuela

2014-02-26 08:23

Hallo allemaal,

Dankjewel voor het tekenen van deze petitie! Ik ben erg blijk te zien dat we niet alleen staan in onze vecht voor vrijheid, democratie en mensenrechten!
Ik ben venezolaans, mijn vader is Nederlands, maar ben opgegroeid in Venezuela. Mijn familie en mijn vrienden zitten daar, en het is erg jammer dat we hier in Europa zo weinig over horen.

Daarom zijn acties zoals deze zo belangrijk, het brengt mensen op bewust van wat er gaande is.

Zelf heb ik ook een week geleden een petitie begonnen bij Avaaz.org. Ik verzamel handtekeningen met twee doelen:

1. Mensen in de wereld bewust maken van de situatie
2. Wanneer de petitie klaar is, steun vragen aan de Secretary General van de Verenigde Naties.

Als jullie willen, kunnen jullie deze ook tekenen en doorsturen naar andere mensen. DAarnaast, kunnen jullie jezelf ook aanmelden voor mijn Facebook pagina:
https://www.facebook.com/SOSVenezuela.en.Europa

In deze pagina zet ik aktuele informatie, krantenartikelen zoveel mogelijk in het Engels om mensen te informeren.

De link naar mijn petitie via Avaaz.org is:

http://www.avaaz.org/en/petition/Mr_Ban_Kimoon_Secretary_General_of_the_United_Nations_Please_support_the_Venezuelan_population_in_their_struggle_for_fre/?copy

Hartelijk dank voor jullie inzet. We (alle venezolanen) waarderen het zeer!
Ariana Meijer

Gast

#13

2014-02-26 16:52

Stop the violence in Venezuela now.

Vanessa de Kort.
apjekijker

#14 Minister Timmermans is een COMMUNIST! NIET TEKENEN!!!

2014-02-26 19:43

Heb net gehoord dat Minister Timmermans is naar Cuba gegaan om de schulden van Cuba t.o.v. Venezuela te kwijtschelden. Meneer Timmermans is een grote communist! Hij zal NOOIT de venezolanen steunen... Want hij staat lekker in Cuba "high-fives" te geven aan de Cubanen...

AUB EEN ANDERE MINISTER UITZOEKEN! GRote kans dat hij deze e-mailadressen aan de Cubaanse regering geeft en zullen jullie als "anti-Maduro" mensen worden beschouwen!

Denk twee keer na wanneer je hier je handtekening opzet...