Schrikbarend niveau arbitrage Nederland

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Schrikbarend niveau arbitrage Nederland.


Gast

#1

2014-02-24 15:06

is toch van de zotte zulke scheids.
kan nu voorstellen waarom ze nooit mogen fluiten met WK,s en EK,s

Gast

#2

2014-02-24 15:17

100% mee eens

Gast

#3

2014-02-24 15:23

kkknvb

Gast

#4

2014-02-24 15:29

Die gast ken echt nie fluite en dit is al de zoveelste keer dat hij in het nadeel van Feyenoord fluit.
Wegwezen met die gast ga ergens het 5e fluiten ofzo
Petitiestarter

#5 Re:

2014-02-24 15:53

#4: -

Deze petitie is bedoeld om alle scheidsrechters en de beleidsbepalers uit Zeist op de feiten te wijzen. Niet alleen Feyenoord wordt benadeeld, maar alle clubs. Het aangehaalde voorbeeld is toevallig het laatste incident.


Gast

#6

2014-02-24 16:41

Dat het hoofd van de scheidsrechters zelf maar een matig leidsman was, zegt genoeg over het huidige niveau. Als er vroeger iemand een wedstrijd totaal niet kon aan voelen, dan was het wel Dick van Egmond. En het lijkt er heel erg op dat het huidige scheidsrechterskorps op dezelfde manier moet fluiten. Sport is emotie, maar dat wordt volledig om zeep geholpen, want men krijgt allerlei regeltjes mee. En veel fans vinden dat bepaalde clubs de scheids mee hebben, neem die vooroordelen eens weg, zogenaamd objectieve nationale voetbalbond?
S Witteman

#7 Teringlijers @ KNVB

2014-02-24 16:47

Gozubuyuk teringlijer! De hele KNVB is naar de klote. Objectiviteit is ver te zoeken. De grote baas is zelfs een Ajax-fan en erelid. De scheidsrechtersbaas is uit Amsterdam afkomstig. Het is gewoon teveel. Feyenoord is de afgelopen 2 weken een kampioenschap door de neus geboord.

Gast

#8

2014-02-24 16:51

KNJB!!!!!!!!

Gast

#9 Doe er wat mee!

2014-02-24 19:09

Ik zag dat de scheidsrechter bij het buitenspeldoelpunt niet juist de situatie opnam. Subjectief namelijk naar de bal en niets maar dan ook niets anders. Ipv objectief de situatie opnemen en de geleerde buitenspelregel toepassen. Ik vind het dus ook een amateur. Ik beticht hem dan ook van partijdigheid over het geheel van zijn wedstrijd. Mijn emotionele schade en Feyenoords schade daargelaten.

Gast

#10

2014-02-24 23:09

daarom mogen ze ook niet fluiten bij WK,S en EK,S omdat ze zo slecht zijn en partijdig zijn

Gast

#11

2014-02-24 23:11

en de knvb start onderzoek gelijk naar pelle maar wat gebeurd er met die neuzen met die spandoek over rooie marck ??? nietssssssssssssssss helemaal niets en dat ging om een doodzieke man men wat een losers dat zijn ze

Gast

#12

2014-02-25 11:31

Corruptie!
Voetballiefhebber.

#13

2014-02-25 11:42

Ik kijk elke week wel eens naar een engelse wedstrijd , daar lopen er nog scheidsrechters rond die weten hoe ze een wedstrijd moeten fluiten cq niet fluiten , natuurlijk maken ook zij fouten , maar als ik zie wat wij hebben rondlopen moet het schaamrood naar de kaken stijgen , word hardnoge een revisie door het corps komen .







































































































































































































trekken

Gast

#14

2014-02-25 11:56

100% mee eens

Gast

#15

2014-02-25 13:03

Ik zou graag willen dat jullie eens goed na de scheidsrechters grensrechters kijken ...want wat er soms gebeurd op het veld kan gewoon niet door de beugel..kijk maar eens wat er afgelopen zondag bij twente-feyenoord is gebeurd...feyenoord is flink benadeeld en dat al 2 weken op een rij. .en het valt ook op dat jullie altijd de kant kiezen van de sscheids(grensrechter) maar zogauw een voetballer wat doet (heb ik het niet over ernstige zaken) dan zijn jullie er als de kippen bij.. ( ik ben feyenoorder ) maar wil dat er na alle clubs gekeken word ..en dat ook scheidsrechters (grens) geschorst kunnen worden...mvg ml souwer uzeel !!

Gast

#16

2014-02-25 15:07

De huidige beleidsbepalers zijn gewoonweg niet capabel genoeg om effectief leiding te geven en een degelijk arbitraal korps neer te zetten.een man als cullina is wat we nodig hebben!!

Gast

#17

2014-02-25 15:07

Buiten het feit dat wederom het arbitrale trio af heeft laten weten, en KNJB nog steeds met spandoek bezig is, wordt het dan ook eens geen tijd dat er eens petitie tegen die KNJB én tegen die scheidsrechtersbond uitgaat? Tis de laatste tijd toch van beide kanten al bedroevend. Wordt tijd dat er eens met witte zakdoeken naar die 2 bonden wordt gezwaaid. Met de nodige spandoeken erbij. Hebben 2 ringen de plaats voor spandoeken, daarmee zal onvrede toch wel duidelijk zijn, denk ik?

Gast

#18 Re: Teringlijers @ KNVB

2014-02-25 16:59

#7: S Witteman - Teringlijers @ KNVB

hahahaha een kampioenschap door de neus geboord hahahahahahaha   hahahahaha ahahahahahahahahah ahahahahahahahahaha ahahahahahaha   tuurlijk


Gast

#19

2014-02-25 18:54

hoe is het mogelijk het niveau van de arbitrage lijkt met de week te verslechteren .Elk weekend wordt er wel een eredivisieclub ernstig benadeeld en verliest kostbare punten .
En het gaat maar door wanneer komt de KNVB eens in actie?