Crematoriumapeldoorn

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Crematoriumapeldoorn.


Gast

#26

2014-03-17 21:26

Belahelijk! Nast de school en park voor kinderen!
bewoner zuidbroek

#27 Ouderen

2014-03-17 21:38

En wat denk je van de ouderen in het Woonzorgcentrum.
Die kunnen zo doorschuiven.
Sorry maar dit kan echt niet waar wezen.

Gast

#28

2014-03-17 21:52

Wij voorzien verkeersproblemen en vinden een crematorium niet geschikt in te midden van een woonwijk.
Moeder

#29 Née!

2014-03-18 07:21

Daar wonen kleine kinderen, er zijn scholen vlakbij. Dat is niet verstandig! Zullen kinderen rondom crematorium spelen en groeien??? Nee!!!
bewoner Zuidbroek

#30

2014-03-18 08:33

Een crematorium hoort op een mooie rustige locatie, niet in een drukke woonwijk met spelende kinderen. Dit maakt de problematiek rondom het verkeer in Zuidbroek alleen nog maar groter én gevaarlijker! Geen crematorium in Zuidbroek!
Jaappie

#31

2014-03-18 13:00

Waarom niet een crematorium in de oude politieacademie aan de Kleiberg?

Gast

#32

2014-03-18 15:27

Wat een belachelijk plan. Hoe verziek je het woongenot van veelal jonge bewoners? Zuidbroek heeft niet eens een winkelcentrum. Gemeente, voorzie eerst eens in levensbehoefte en denk dan pas aan de dood.

Gast

#33

2014-03-18 15:35

Wij wonen al naast een bedrijventerrein. Dat is opzicht een overlast van verkeer. Wij willen niet meer overlast ervaren.

Gast

#34

2014-03-18 15:37

Een belachelijk plan...

Gast

#35

2014-03-19 11:31

belachelijk!!!!
ANTI-crematorium Zuidbroek Apeldoorn

#36

2014-03-19 13:41

ziek idee zeg, welke wethouder is hiervoor verantwoordelijk? Laten bij hem in het verlengde van zijn achtertuin een begraafplaats/crematorium plaatsen, kijken of hij/zij dat wenselijk vindt! Naast het feit dat er kinderen spelen, welke gevolgend heeft dit voor de vervuiling van de lucht, meer toestroom auto's idem vervuiling. Ik ben vna mening dat er een betere plek te vinden is voor deze voorziening.
Bewoner Laan van Zuidbroek
Gast

#37

2014-03-19 18:36

Goed initiatief deze petitie, 1 crematorium in Apeldoorn lijkt mij voldoende voor een plaats van deze omvang.

En plaatsen van een crematorium in een woonwijk in opbouw, waar veel kinderen spelen en waarvan ook nog eens de toegankelijkheid ter discussie staat is zeker niet wenselijk. Ik ben zelf weduwe en weet wat het is om afscheid te nemen, dat wil je niet tussen spelende kinderen.


Gast

#38

2014-03-19 20:05

Nijbroekseweg is op zijn gezegd niet de meest ideale locatie voor een crematorium. Zijn vele andere locaties in deze omgeving van Apeldoorn veel geschikter.

Gast

#39

2014-03-20 17:39

Waanzin nog een crematorium, en dan zeker in een wwonwijk in aanbouw, dan wordt er nog minder verkocht en minder aantrekkelijk. En wat te denken van alle kleinen kinderen die steeds een rouwstoet zien. Dit mag NIET doorgaan. STOPPEN!

Gast

#40

2014-03-20 18:36

Waarom zegt mijn gevoel dat dit alles met geld te maken heeft. Waarom is het niet mogelijk om indien vereist de bestaande crematoria uit te breiden

Gast

#41 Re: henk Krol

2014-03-20 18:48

#10: Henk Krol - henk Krol

Ook de mensen die hier reageren verliezen familieleden, maar dat wil niet zeggen dat ze dan maar een crematorium in de achtertuin willen hebben. Wellicht een alternatief: een crematorium in het Stadhuis.


Gast

#42

2014-03-22 13:24

Dat wil je als gemeentebestuur toch niet in een woonwijk met veel spelende kinderen?
Denk verder ook eens aan de verbrandingsstoffen die ongetwijfeld vrijkomen!
#26

#43 Onderwerp

2014-03-22 20:52

Een crematorium hoort niet in een woonwijk, zeker niet in een woonwijk met veel kinderen die net als alle omwonende dagelijks geconfronteerd zullen worden met langs rijdende rouwstoeten. Een crematorium hoort mijn inziens op een rustige afgelegen plek en niet naast een mooi park waar vele spelende kinderen zullen zijn. Ook voor de na bestaande lijkt me dit geen fijne plek om afscheid te nemen van een dierbare. Dit hoort op een respectvolle rustige plek plaats te vinden.
Hoop

#44

2014-03-22 22:01

Wat een heilrijk feit: Jezus Christus is gestorven, begraven en opgestaan! Dat geeft hoop. Daarom, stop met cremeren! "Zo zal ook de opstanding van de doden zijn. Het lichaam (niet de as!!!)wordt gezaaid in vergankelijkheid, het wordt opgewekt in onvergankelijkheid. Het wordt gezaaid in oneer, het wordt opgewekt in heerlijkheid. Het wordt gezaaid in zwakheid, het wordt opgewekt in kracht". (1 Korinthe 15 uit de Bijbel) Wat een toekomst!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-23 13:56



Gast

#46

2014-03-23 21:42

De meeste mensen die zeuren, komen zelf altijd met de auto naar school. En er zitten er wel een
Aantal. Pak gewoon de fiets dan is er al meer dan de helft minder auto's op de weg naar school. Van
Mij mag het er komen. En niet met hoge snelheid mijn kinderen van de de fiets rijden....
Gast

#47

2014-03-23 22:23

Iemand die het liever wil ruilen voor een uitrukken van ambulance en brandweer? Meerdere malen per dag (en 's nachts) een hoop herrie en schreeuwende sirenes? Ik weet wel wat ik liever heb.

Gast

#48

2014-03-24 13:55

Een crematorium midden in een woonwijk naast basis scholen TSSSSSS hoe verzinnen ze het. Belachelijk. Ik snap dit echt niet. Er zijn zoveel meer mogelijkheden. Kijk eens verder dan je neus lang is..

Gast

#49

2014-03-25 13:07

Kindvriendelijke buurt! Dus geen extra gevaar teweeg brengen door rijstoets in de buurt te laten rijden!

Gast

#50

2014-03-25 17:38

Een stand-alone crematorium past niet in een woonwijk bij aansluitend een park.
Voor welke ontsluiting ook wordt gekozen, de voorgestelde ligging blijft een uithoek die via woonwijken te bereiken is.
Tegenvoorstel: plaats een crematorium bij een bestaande begraafplaats. Reserveer bovendien ruimte voor een columbarium. Op deze manier blijven zaken rond het overlijden, begraven/cremeren bij elkaar.