pinkpoppetitie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie pinkpoppetitie.


Gast

#1

2014-03-16 19:03

Helemaal gelijk in ik zelf ben nog nooit geweest en zal ook niet gaan maar vindt we k dat op deze manier (hoe het nu gegaan is ) je zelf je vaste bezoekers hebt buiten gesloten en mensen die alleen maar voor de stones komen er zijn dus naar mijn meinig is het pink pop gevoel weg ze hadden betet een dag extra kunnen plannen hahahah grtz en mee levenende niet pinkpop ganger marcel willems uit brunssum
Henk zit weer op de schijven

#2

2014-03-16 19:18

Ik zou graag een petitie willen beginnen voor het verbieden van mensen met een doorlopende wenkbrauw. Ik vind dit zeer aanstootgevend en ik moet ervan kotsen. Wie o wie steunt mij?

Gast

#3

2014-03-16 20:06

Als trouwe fan van pinkpop dit jaar geen kaartje weten te bemachtigen :( Ik vind het een goeie om de line up niet bekend te maken. En de rolling stones horen thuis op pinkpop classic!!!!

Gast

#4

2014-03-16 20:26

Ik ben ook een ongelukkige vaste pinkpopbezoeker. Stond vanaf 7 uur in de kou in Landgraaf. Complete chaos mensen die flauw vielen. En van alle ellende 2 dure dagkaarten moeten kopen voor zondag en maandag. Ik heb het gevoel dat het ordinaire geldklopperij is.
Sylvia Jansen

Gast

#5

2014-03-16 20:57

Is iedereen die heisa rondom de zwarte piet eindelijk vergeten, gaat men weer zeuren over het feit dat de rolling stones op pinkpop komen. Hoezo luxeprobleem? Welke petitie is de volgende? Loslaten 2.0

Gast

#6

2014-03-17 05:57

Vindt het goed dat deze er is ,heb de nacht voor VVV kantoor gestaan 30 mensen voor me. Net voordat ik binnen was weekend kaarten uitverkocht, en dan ben je binnen helaas de zaterdag ook op. En bedankt

Gast

#7

2014-03-17 19:41

Ruim 20 jaar ga ik naar Pinkpop. Voor het eerst heb ik 's nachts in de rij moeten liggen voor tickets. na 7 uur wachten kreeg ik op de valreep mijn ticket. Ik lag voor De VVV in Gulpen daar stond ik met nog heel veel vaste Pinkpop hangers. Maar helaas... Ik weet gewoon dat ze allemaal geen weekend ticket hadden terwijl Pinkpop voor de meeste al jarenlang vaste prik is.

Trieste zaak. Het programma is top maar vergeet niet je trouwe klanten Want én maar 30.000 weekend tickets én geen voor gedrukte kaarten én de stones is voor de vaste Pinkpoppers killing....

Ik denk dat er zoveel meer oplossingen waren geweest dan dit maar Mojo ziet dat blijkbaar anders.

Gast

#8

2014-03-17 20:52

Mijn zus en nichtje gaan al jaren naar pinkpop en nu de stones komen was het al heel snel uitverkocht en hebben ze geen kaartjes helaas ,er word misschien massaal ingekocht en heel duur door verkocht en kunnen de mensen die al jaren gaan er niet naar toe!

Gast

#9

2014-03-18 22:37

Het moest er eens van komen. Ik kom al 25 jaar en zie steeds dezelfde fouten. Onzinnige wachtrijen bij de bandjestent en daarna weer wachten in de hekken. Vorig jaar in eens wachten bij de pisbakken. Te weinig reggae en dance en teveel herhaling. Er was eens een tijd dan Jan midden op de dag reclame ging maken voor een onbekend festival met leuke bands. Moesten we maar eens heen, zei hij.....Waarom doet hij dat niet meer, o ja dat festival heet Lowlands.

Toekomst van Pinkpop is ten dode opgeschreven. Steeds meer grijze muziekliefhebbers, ja ik ook. Waarom geen Nederlandse dj's als afsluiter, waar blijft Daft Punk. Pfffg.... grootste ramp voor mij is dat de bierbeker kleiner wordt want dat is al jaren een +. Geef