Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#1651 Re:

2014-03-21 18:56


Gast

#1652

2014-03-21 18:56

Ik sta helemaal achter deze stem die gehoord moet worden; ik doe aangifte tegen wilders!

Gast

#1653

2014-03-21 18:57

wij leven in 2014 en niet in 1943.

Gast

#1654

2014-03-21 18:57

Het is te erg voor woorden dat zoiets kan

Gast

#1655

2014-03-21 18:59

Ik ben diep geschokt door de afwijzing van een minderheid door de Hr Geert Wilders, ik voel mij niet meer welkom in mijn Nederland.
Ik voel mij niet veilig meer, ik wens dat de Staat door middel van Justitie op treedt hier tegen ,want wie zwijgt stemt toe.
Rv

#1656 Nederlands

2014-03-21 19:03

Als je in Nederland woont en een Nederlands paspoort bezit, ben je dan geen Nederlander?

Gast

#1657

2014-03-21 19:05

ik ben het eens met Geertje

Gast

#1658

2014-03-21 19:05

Wilders is al heel lang verkeert bezig
en hij heeft vaak de alle marokkanen zo beledigd.
dus hij moet hoe dan gestraft worden.vergeet niet dat de ned politiek spelt met vuur.uiteindelijk zijn ze verantwordelijk voor ieder marokkan in Europa.
de

Gast

#1659

2014-03-21 19:06

Ik als zakevrouw kom Nederland niet meer binnen, mijn man een Nederlander schaamt zich voor wat er in zijn vaderland gebeurt. En ik blijf hooguit op schiphol om door te vliegen maar ga niet meer naar een land waar men zo over hun medemensen denken! Dit is precies gedrag patronen van Adolf!

Gast

#1660

2014-03-21 19:13

deze man moeten ze gaan berechten zodat hij jaren achter de tralies kan gaan zitten.

Gast

#1661

2014-03-21 19:15

!

Gast

#1662

2014-03-21 19:17

Asjeblieft zeg, geen herhaling van de mensonterende taferelen uit de jaren 30-40 van de vorige eeuw!!!

Gast

#1663

2014-03-21 19:20

Ik vindt dit discriminatie ik ben zelf ook een Marokkaan

Gast

#1664

2014-03-21 19:22

Super initiatief!

Gast

#1665 Re:

2014-03-21 19:23

#6: -

1942


Gast

#1666

2014-03-21 19:25

Deze partij die een bepaalde bevolkingsgroep stelselmatig kwetst moet zich schamen!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-21 19:26



Gast

#1668

2014-03-21 19:29

Ik ben geen Marokkaanse Nederlander of omgekeerd, maar wel oud genoeg om te weten hoe verschrikkelijke dingen in het verleden begonnen zijn. Ook mij slaat de schrik om het hart. Wilders is, zoals nu weer blijkt door dit walglijke ophitsen, al een flink eind gevorderd op de weg naar het voorbereiden van een nieuw soort holocaust, tegen een nogal willekeurig deel van de bevolking. Heel, héél erg angstig, voor ieder weldenkend mens. Laten we allen in opstand komen. Iemand met dit soort aspiraties moet het verboden worden een officiële politieke functie te hebben. Wilders heeft niet het recht om in de Tweede Kamer te zitten, tenzij hem na dit alles zijn brevet van goed gedrag niet wordt afgenomen!


Gast

#1669

2014-03-21 19:33

Kinderen en Wilders

In onze Nederlandse basisscholen zijn kinderen in de leeftijd vanaf 6 jaar verdrietig over het feit dat we in Nederland een bestuurder hebben die zich openlijk en geregeld mensen mag kwetsen op een immorele en onwettige wijze zonder dat daar een sanctie op volgt. Wij leren onze kinderen om samen te leren en samen te delen. Geen kind komt in de wereld met een vooroordeel over een ander. Zij hebben een positief voorbeeld nodig. Als kinderen die gelegenheid niet krijgen gaat er iets mis met de ontwikkeling en raken ze los van alles dat een samenleving binden kan.

Wij ouders en leerkrachten worden steeds vaker gevraagd om beter op elkaar te passen, meer voor elkaar te zorgen. De staat kan hierin helaas niet altijd meer voorzien. We onderhouden buurthuizen en scholen met eigen gereedschap en we leren onze kinderen samen te delen, te spelen en te bouwen. Lukt dat niet dan begeleiden we onze kinderen door te laten zien hoe dat wel kan. We kunnen immers niet onze kinderen straffen zonder een goed voorbeeld te geven.

Ook in de wijk wordt er op mooie wijze gewerkt aan een vreedzameschool en een vreedzame samenleving. In mijn ogen belangrijke processen om armoede en onrecht en oorlogen te bestrijden!

Hoe is het nu mogelijk dat 1 man meer negatieve zuigkracht kan hebben op kiesgerechtigden die niet geleerd hebben hoe waardevol een vreedzame school of vreedzame wijk kan zijn, of hoe waardevol onze gelijke rechten en kansen zijn. Ook kom ik leerlingen die het verschil in recht en onrecht wel kennen, maar ondanks dat kiezen voor de PVV. Meestal vanwege misplaatste loyaliteit in hun vrienden groep of familie.

Blijkbaar hebben nog te veel kiezers van de PVV en G. Wilders deze kans in hun scholingsaanbod niet gehad. Of is er een reden geweest om zich niet verbonden te voelen en solidair te zijn met de mensen in hun omgeving

Het is echter zo dat de kinderen die nu in de klassen zitten met een traan in de ogen of met een troostende omhelzing, niet begrijpen hoe wij volwassenen deze G. Wilders onberispt zijn gang laten gaan.



Ik teken deze petitie, namens mijzelf, mijn kinderen en mijn leerlingen, omdat ik vind dat G. Wilders door zijn uitspraken ons onrecht is toegedaan en schade is berokkend aan al onze maatsschappelijke inzet voor een vreedzame samenleving. En ik verwacht van elke politici van welke partij dan ook zich als een positief voorbeeld zal gedragen. G. Wilders is hier toe nog niet ontwikkeld en heeft onvoldoende scholing gehad hij verdient daarvoor dus geen positie als bestuurder in ons land.

Ik hoop wel dat er een berisping mogelijk moet zijn, omdat hij verantwoordelijk genoeg is voor zijn daden en uitspraken.

Daarna verwens ik hem een plek langs de zijlijn om net als de kinderen in mijn klas tips kan krijgen hoe je wel mee mag doen in het spel dat democratie heet.

Dank aan de initiatiefnemer van deze petitie, en moge vele uw pad volgen.
gr Meester Bart


Gast

#1670

2014-03-21 19:39

Vind het heel erg dat die dat openbaar heeft gegooit hoop echt dat die eindelijk ze straf krijgt en uit de politiek word gegooit

Gast

#1671

2014-03-21 19:39

Schandalig dat dit allemaal kan in ons "tolerante" Nederland . Ik hoop dat de aanhang van Wilders erg geschrokken is van deze brute woorden.

Gast

#1672 Aangiften op wilders

2014-03-21 19:41

Als ik een crimineel was had ik wilders gelijk door zijn hoofd geschoten maar gelukkig bn ik dat niet als wilders niet zijn mond wilt houden dan kom ik wel zijn bek dicht timeren. Dus nog een keer zon discriminatie gedrag en ik pak mijn snijper en ik schiet hem door zijn grote jooodse kut kop van 1 km afstand.

Gast

#1673

2014-03-21 19:44

ik vind het belachelijk dat een politicus zoiets kan zeggen over een bevolkingsgroep. tijdens de tweede wereldoorlog werd een dergelijke uitspraak gedaan over de joden.. nu over de macrokannen. dit gaat te ver!

Gast

#1674

2014-03-21 19:45

Wilders slaat inderdaad door en wat hij zegt, slaat nergens op. Dat weet hij ook wel. Maar het bekt lekker en zijn kiezers horen dat soort taal kennelijk graag. Geef die man de macht en over vier jaar heeft hij helemaal niets bereikt en krijgt hij geen stem meer

Gast

#1675

2014-03-21 19:46