Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.

Geschofferde schilderswijker

#2526 Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2014-12-07 07:30

#2522: - Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders 

 Dat met mijn moeder is 25 a 30 JAAR GELEDEN, ff goed lezen voor je met domme reactie's komt.

Toen was er geen PVV en dus ook geen Wilders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat waren kinderen van GASTARBEIDERS die gewoon een hekel aan nederlanders hadden.

En ik had al geschreven als ik alles op moet schrijven van hoe ik belaagd/bedreig en onheus bejegend ben door allochtonen had het een boekwerk geworden!!

Dus als ik jou reactie leest geeft mij dat een vrijbrief om op onschuldige allochtonen maar stenen te gaan gooien want IK word al decennia lang  geschofferd door allochtonen.

En dan wat anders een HELEBOEL allochtonen willen niet met ONS leven laat staan intregeren!

En idd er zijn helaas ook autochtonen die met stenen gooien maar dat kan ik niet goed praten door maar te zeggen ja dan moet je ze maar niet schofferen.

Zakkenrollen worden voor meer dan 80% door bulgaren gedaan(is al jaren bekend)

En tuurlijk zijn er ook autochtonen die mensen bedreigen en belagen,maar en nu komt het dan is het racisme in jullie struisvogel hoofdjes en dan kan men aangifte doen sterker nog ze liggen klaar op het politie buro.

En dan als laatste want dan ben ik klaar met jou zielige en domme gedachtengoed.

Ik leef in een portiek van 8 huizen waarvan 5 niet van origine nederlands is en daar ga ik heel goed mee om en we hebben respect voor elkaar,sterker nog die zeggen precies hetzelfde als mij omdat deze mensen hun kop niet in het zand steken dus ik LEEF  OP HELE GOEDE VOET MET MEDELANDERS!!

Ik indoctrineer mijn kinderen niet dat allochtonen slecht zijn maar geef ze normen en waarden mee,

dat ieder mens gelijk is.

Dus zolang DE ZIELIGE ALLOCHTOON niet intregeerd kan er idd NOOIT RUST EN VREDE KOMEN!!!!

Dus ik ga op Wilders stemmen want die zegt DE WAARHEID EN DE WAARHEID IS HARD!!

 

 

Ergens hoop ik dat jij of je  moeder ook met stenen word bekogeld gewoon omdat een persoon zich geschofferd voelt.Kijken of je dan nog zo praat struisvogeltje!!

 


Gast

#2527

2014-12-07 10:04

Ja, en? Omdat er 25 à 30 jaren iets gebeurd is, moeten nu alle Marokkanen het land uit?!?

En nee, ik heb het nergens gehad over een vrijbreif om stenen naar iemand te gooien. Stenen gooien kan en mag niet, om het even door wie en om het even naar wie. Leg mij geen woorden in de mond.

Als jij zo goed met Nederlanders van allochtone afkomst kunt omgaan, waarom stem je dan precies op die ene partij die deze mensen - tegen de grondwet in - niet het recht gunt op één van de grootste godsdiensten ter wereld? Die openlijk zegt dat vele van die mensen, die die godsdienst aanhangen, het land uit moeten en dat "hij dat wel zal gaan regelen"? Wil jij jouw buren waar je zo goed mee op kan schieten, per se het land uit hebben? Waarom stem je dan wel op die lul?

Wilders zegt niet de waarheid. Wilders zegt wat jij wil horen en dat heeft met "waarheid" niks te maken. Dat zegt alleen maar dat jij ervan overtuigt bent dat jij de waarheid in pacht hebt.

Het "domme gedachtengoed" komt dus van jou, want jouw oorzaak en gevolg zijn absoluut niet in balans.


Gast

#2528 Re: Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2014-12-07 11:51

#2526: Geschofferde schilderswijker - Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders  Ergens hoop ik dat jij of je  moeder ook met stenen word bekogeld gewoon omdat een persoon zich geschofferd voelt.Kijken of je dan nog zo praat struisvogeltje!!

 Lekker ventje ben jij.


Gast

#2529 Re: Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2014-12-07 15:10

#2526: Geschofferde schilderswijker - Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders 

 "Ik indoctrineer mijn kinderen niet dat allochtonen slecht zijn maar geef ze normen en waarden mee,

dat ieder mens gelijk is.

Dus zolang DE ZIELIGE ALLOCHTOON niet intregeerd kan er idd NOOIT RUST EN VREDE KOMEN!!!!"

 

Ben jij nog in staat om normaal te denken? Iedereen is gelijk, zeg je, maar het is wel de allochtoon die zich volledig aan moet passen aan jou en anders houdt jij de allechtoon al bij voorbaat verantwoordelijk voor het uitblijven van rust en vrede.

Waar is de inspanning van jouw kant? Wat doe jij om vrede en rust te bewaren? Geen flikker! Alles moet de ander maar doen en als het niet goed gaat dan is de ander ook schuld. Lekker makkelijk, hè lapzwans?

Jij indoctrineert je kinderen niet? Laat me niet lachen! Hoor je wel wat je zelf zegt? Vooroordeel bovenop vooroordeel. Wat anders kun jij je kinderen dan juist die vooroordelen? Open je ogen eindelijk eens, man!

 


Gast

#2530 Re: Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2014-12-08 11:14

#2526: Geschofferde schilderswijker - Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders 

 Dus: zolang jij de zielige allochtoon geen kans geeft om te integreren, kan er inderdaad nooit rust en vrede komen. Gesnopen, Haagse Harrie?


Gast

#2531

2014-12-13 12:32

Hoe meer mensen aangifte doen des te beter!

Gast

#2532

2014-12-18 11:39

En de vervolging is een feit. Een mooie dag voor weldenkend Nederland.


Gast

#2533

2014-12-18 19:09

Ik laat hierbij weten dat ik iedere burger accepteer in de samenleving, allochtoon of autochtoon.


Gast

#2534 Re:

2014-12-21 15:22

#2532: -  

 Nu de veroordeling nog!


Gast

#2535

2014-12-21 15:27

Met wie moet Wilders nu slapen, nu Brammeke slapeloze nachten heeft?


Gast

#2536 Re: Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2014-12-21 15:32

#2526: Geschofferde schilderswijker - Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders  Dus ik ga op Wilders stemmen want die zegt DE WAARHEID EN DE WAARHEID IS HARD!!

Als je je ooit eens de moeite wil doen om op te zoeken hoeveel er werkelijk waar is van wat Wilders zegt, dan piep je toch echt wel anders. Wilders zegt namelijk NOOIT de waarheid. Hij zegt enkel wat JIJ wil horen en verdraaidt de werkelijkheid dan om dat een beetje logisch te laten lijken. Maar, zoals gezegd, de waarheid is anders.

OPEN JE OGEN!


Gast

#2537

2015-01-05 18:54

Wilders hoort niet in de politiek thuis omdat hij eigenlijk een 2e Hitler is ! Daarom hoort hij thuis achter de tralies!!

Gast

#2538 Re: Re:

2015-01-05 18:57

LEVENSLANG!!!

 


Gast

#2539 Re:

2015-01-07 13:58

#3: -  

En terecht , Wilders heeft gewoon gelijk. Stop met dat achterlijke verongelijkte gedrag en kijk naar de ellende die wordt veroorzaakt door Marokkanen.


Gast

#2540 Re:

2015-01-07 13:59

#2537: -  

 U hoort achter de tralies thuis met uw pathologische Hitler vergelijking.


Gast

#2541 Re: Re: Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2015-01-07 14:01

#2536: - Re: Re: Re: Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders 

 Open je ogen want er zit teveel kamelenstront in. Kijk om je heen en zie wat de ideologie van haat, de Islam voor ellende veroorzaakt.


Gast

#2542 Daders riepen: We komen profeet wreken!

2015-01-07 15:30

Kijk dat is nou het Moslimtuig waar we er te veel van hebben, ook in ons land. Ik zie ze nog staan die inteelt haatbaarden en ingepakte zogenaamde vrome moslima's met Jihadvlaggen en hakenkruizen tijdens een demonstratie en roepen 'dood aan de Joden'.

 

 

Daders riepen: We komen profeet wreken!

parijs - wo 07 jan 2015, 12:43

,,We komen de profeet wreken!'' Dat is wat de twee daders van de aanslag op de redactie van het Franse tijdschrift Charlie Hebdo riepen toen ze rond 11.30 uur met bivakmutsen op en kalasjnikovs in hun handen het kantoor binnenliepen. De twee zouden zeker vijf minuten lang hebben geschoten. Daarbij vielen twaalf doden. Onder hen is ook ten minste een politieman.

Kies een pseudoniem
Gast

#2543

2015-01-07 23:30

Marokkaans jongerencentrum Argan organiseert protestmars. Moslimorganisaties veroordelen aanslag

07 januari 2015 | 21:04

Het Amsterdamse jongerencentrum Argan organiseert morgen een protestmars tegen terreur. "Wij mogen niet toelaten dat onze samenleving wordt ontwricht en dat angst de boventoon voert" schrijft het jongerencentrum in een oproep op facebook. De mars begint om 18 uur op de Dam en leidt naar het Franse consulaat aan de vijzelgracht. 

Ook andere moskee- en migrantenorganisaties hebben verklaringen uitgegeven waarin ze hun afschuw uitspreken over de aanslag vandaag in Parijs. 

De grootste islamitische koepelorganisatie het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) laat bij monde van woordvoerder Yassin El Forkan tegenover de NOS weten zich zorgen te maken over de veiligheid van iedereen in Europa. Forkani: "We moeten hard optreden tegen zulk geweld en tegen de beperking van onze vrijheid. Wat er vandaag in Parijs gebeurd is, staat ver van de islam af. Moskeeën moeten afstand nemen van zulke terroristische daden, want ons geloof gaat over barmhartigheid."

De Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland (RMMN) heeft een afzonderlijks verklaring uitgegeven waarin de aanslag op de redactie van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs woensdag sterk wordt veroordeeld. Zij spreken van een ,,afgrijselijke en barbaarse aanslag op journalisten, op de vrijheid van meningsuiting en op de vrijheid van godsdienst''.
Het medeleven van de moskeeën gaat uit naar alle directe betrokkenen. ,,Samen met iedereen die de democratie en de rechtsstaat een warm hart toedraagt, blijven wij strijden tegen geweld, haat, terreur en extremisten, ongeacht wie de afzender is'', aldus de RMMN.

Het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders (SMN) schrijft in een verklaring op haar website: dat zij met afschuw kennis heeft genomen van de aanslag in Parijs op de journalisten van Charlie Hebdo en de politie. "Het SMN veroordeelt deze aanslag op de sterkst mogelijke wijze. Geweld heeft nooit een bijdrage geleverd aan het oplossen van problemen. Wij staan voor een open en pluriforme samenleving waarvan de vrijheid van meningsuiting een van de belangrijkste pijlers is. Dat juist de persvrijheid geweld wordt aangedaan schokt ons des te meer."

"Ons medeleven gaat uit naar de familieleden van de slachtoffers. Wij wensen hen veel sterkte en kracht om dit vreselijke verlies te verwerken. Onze gedachten gaan ook uit naar de grotere journalistenfamilie.
Wij roepen eenieder op om verstandig en kalm te reageren. Wij zullen ons blijven inzetten voor een vreedzame samenleving waarin eenieder zichzelf kan zijn en dat zonder angst kan uitdragen."

Emcemo en het Collectief Tegen Islamofobie en Discriminatie veroordelen in een verklaring "met kracht de terroristische actie die vanmorgen heeft plaatsgevonden tegen de krant ‘ Charlie Hebdo’ waardoor twaalf personen zijn omgekomen, waaronder negen journalisten. Wij betuigen ons medeleven met de familie van de slachtoffers. Wij roepen op tot een bundeling van krachten tegen deze aanslag op de vrijheid van meningsuiting."

 

Kies een pseudoniem

#2544 Re: Daders riepen: We komen profeet wreken!

2015-01-07 23:32

#2542: - Daders riepen: We komen profeet wreken! 

 

Aanslag op Charlie Hebdo (minstens 11 doden) is aanslag op vrijheid van meningsuiting

07 januari 2015 | 12:56

 

In Parijs zijn bij een aanslag op het redactiekantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo minstens elf doden gevallen. De angst bestaat dat het dodental zal toenemen. Er zijn ook elf gewonden, van wie er vijf in kritieke toestand verkeren.

Chalie Hebdo is een links, vrijzinnig politiek blad dat met humor commentaar geeft op tal van aspecten van politiek en samenleving. Hiertoe behoort als vanzelfsprekend ook kritiek op religies, waaronder de islam.

Het blad publiceerde in 2006 onder andere de Deense Mohammedcartoons en kreeg in 2011 te maken met brandstichting nadat een molotovcocktail naar binnen werd gegooid, omdat het weekblad een nummer aankondigde met Mohammed als gasthoofdredacteur en zich voor de gelegenheid omdoopte tot Sharia Hebdo.

Vandaag plaatste het blad een uur voor de aanslag een satirische cartoon op Twitter waarin IS-leider al-Baghdadi een rol speelde.

De aanslag op Charlie Hebdo kan niet anders gezien worden dan als een vreselijke aanslag op de vrijheid van meningsuiting, maar ook als een aanslag op humor en op relativering. 

Het is ook, in de woorden van Joris Luyendijk "een soort uitnodiging van de daders aan ons allemaal, om net zo haatdragend te worden als zijzelf."  Dat is uiteraard een uitnodiging die niet moet worden aanvaard.

Jij, wildplakkert, hebt die uitnodiging allang aangenomen. Jammer alleen, dat je zelf niet snapt hoe achterlijk je wel niet bent.

 


Gast

#2545

2015-01-07 23:35

Zonder woorden.


Gast

#2546 Moslimtuig het land uit als persona non grata

2015-01-08 16:56

Crimineel Jihad moslim tuig met twee paspoorten ons land uit en er nooit meer in. Laat ze maar in een achterlijk Kalifaat gaan wonen die smeerlappen.


Gast

#2547 HYPOCRIETEN

2015-01-08 16:57

#2543: Kies een pseudoniem -  

 Opportunisten en hypocrieten zijn het. Vertrouw ze niet!!!


Gast

#2548

2015-01-08 17:55

 

Ga paragliden en laat de serieuze zaken over aan serieuze mensen.

 


Gast

#2549 Re: HYPOCRIETEN

2015-01-08 17:56

#2547: - HYPOCRIETEN 

 De grootste hypocriet ben jij, lul! En de grootste opportunist is jouw Blonde Goeroe.


Gast

#2550 Re: HYPOCRIETEN

2015-01-08 18:16

#2547: - HYPOCRIETEN 

De gelijkenis kan niemand ontgaan. Het griezelige is: de linkse is gespeeld.