Marokkanen het land uit...STEUN GEERT WILDERS

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Marokkanen het land uit...STEUN GEERT WILDERS.

Wilders, doe normaal

#1 Dit gaat te ver

2014-03-20 18:06

Nederland is van iedereen. Ik ben een gewone Nederlander die zich schaamt voor Wilders.
De boemerang

#2

2014-04-25 09:31

"Deze bevolkingsgroep behoort niet in ons land. Zij maken alles kapot wat ons lief is. Het sociale stelsel, onze ouderen, ondernemers (lees winkeliers), anders geaarden etc etc..."

Ik zou het op prijs stellen, als u mij allereerst eens duidelijk zou maken welke bevolkingsgroep dan wel in dit land thuis hoort? Zijn het de Neanderthalers, die aantoonbaar hier het eerst waren, of is het de Homo Sapiens, die blijkbaar de Neanderthaler verdrongen heeft. Zijn het de Kelten of de Germanen, die weliswaar de al aanwezige bevolking niet verdrongen heeft, maar wel hun cultuur. Hoeveel generaties mag ik maximaal terugtellen om puur Nederlanderschap aan te tonen? Begint alweer heel erg Duitsland-jaren-dertig-vorige-eeuw-achtig te rieken.

"Dit moet NU stoppen en dat kan door Geert te steunen en de Marokkanen zonder pardon terug te sturen."

Al steunt u Wilders, dan gaat dat nog niet gebeuren, want dat kan wettelijk namelijk niet eens. Begrijp nu toch eens dat Wilders helemaal niets wil, behalve telkens door niet voor zichzelf denkende mensen weer voor vier jaren in de luie zetel geholpen worden. Toen Wilders de kans had om mee te bepalen (Rutte I), toen heeft hij zijn eigen harde eisen (pensioenleeftijd) meteen overboord gegooid (over kiezersbedrog gesproken) en bij de eerste de beste horde (lente-akkoord) de benen genomen, bang voor verantwoordelijkheid als hij is. Luister niet naar gladde praters, maar denk voor u zelf.


Gast

#3

2014-11-03 17:18

De PVV is een procedure gestart om PvdA'ers Samsom en Spekman alsnog te laten vervolgen. Volgens de PVV moeten zij hetzelfde behandeld worden als PVV-leider Wilders. Tegen hem loopt een strafrechtelijk onderzoek vanwege zijn uitspraken over minder Marokkanen. De PVV deed aangifte tegen de PvdA'ers omdat ook zij strafbare uitspraken zouden hebben gedaan over Marokkanen, maar het OM vervolgt hen niet. Wilders besloot daarom te onderzoeken of hij vervolging door het OM kan afdwingen. Volgens de PVV mogen Samsom en Spekman zeggen wat ze willen, maar als Wilders wordt vervolgd, geldt dat ook voor hen.

 

____________

 

Och gut, Geertje, spelen de grote mensen weer niet lief met jou? Hoe zou dat toch komen, groot jankend kind?

Waarom heb je vier, vijf jaren geleden geen aangifte gedaan tegen Spekman en Samsom? Toen hebben zij die uitspraken gedaan, maar toen had je er geen moeite mee, hè gluiperige Calimero, omdat zij precies dat zeiden wat jij ook altijd zegt. En omdat jij nu op de vingers getikt wordt, moet en zal er ook "foei" tegen Samsom en Spekman gezegd moeten worden. Ook al ben je het nog steeds met hen eens, maar gewoon omdat je zo'n rotverwend snotjoch bent dat het niet kan velen om z'n zin eens één keer niet te krijgen.

Mogen wij weer voor je ophoesten, hè, die gerechtskosten en die weggegooide tijd en moeite voor jouw zielige gejank.

 

Rot toch eindelijk op als je een vent bent!!!


Gast

#4

2015-03-17 14:06

stop alle politiek asiel aanvragen en sluit onze grenzen af elke asielzoeker die hier komt voor geluk zoeken weg er mee elke asielzoeker die in aanraking komt met justitie op de zwarte lijst zetten bij de derde keer meteen het land uit zetten en bij een zeer ernstige vergrijpen bij de eerste of bij de tweede keer meteen het land uit zetten dit zijn namelijk geen echte politieke asielzoeker en weg met jihadisten weg met isis oppakken en weg wezen niet wachten dat kan niet stop dit

Gast

#5

2015-09-11 08:15

Ik steun geert Wilders omdat Nederland vol is !!
En waar blijven wij als nederlander? Nederig onderaan? Nee wat mij betreft grenzen dicht en eigen volk eerst !!

Gast

#6 Re: deze uitspraken getuigen 100% van ontwetendheid en nietszeggende woorden. Beetje jammer .en dom

2015-09-11 08:18

#3: -  

 


Gast

#7

2015-09-25 13:55

 Ik steun Wilders omdat hij gelijk heeft. Wij zijn een political correct society geworden. Dat gedrag gaat onze vrijheid kosten en ons kapot maken. Wij zijn al kapot. 2020 50% van Nederlandse kinderen van Muslim afkomst. Ze moeten allemaal de pil gebruiken voor dat zij in Nederland mogen wonen. Iets moet gedaan worden. Punt. Luister naar de nederlandse volk, meer dan 70% zijn niet mee eens met de vluchtelingenstroom in nederland? 


Gast

#8

2015-09-28 16:46

Marokkanen horen in marokko thuis , hebben geen vluchtelingen status werken niet ( na vaste dienst in de ziektewet en dan afgekeurd met uitkering)en putten onze opgebouwde reserven in de die onze voorouders hebben opgebouw helemaal uit. Ga lekker weg naar land van herkomst marokkanen!!!!

Gast

#9

2015-09-28 17:05

Nederland is ons land
het tuig het land uit gooien

Gast

#10

2015-11-14 12:46

ik ken veel verschillende culturen en gewoontes maar mensen uit marakko willen en kunnen zich niet aanpassen! alles begint bij normen en waarde !!!maar dat schijt volk heeft nog nooit respect gehad voor mensen!!ze hebben zelfs geen respect voor elkaar ze bestelen elkaar zelf nog.ik vind dat dat inteelt volk eruit getrapt moet worden.mvg van de wall

Anonymous

#11

2016-01-05 09:06

En? Loopt het een beetje?


Gast

#12

2016-04-21 09:03

Ik ben buitenlanders en ik stun Wilders

Gast

#13

2016-08-17 13:08

Deze bevolkingsgroep zal nooit integreren en zien ons als ongelovige honden! Ze hebben totaal geen respect voor de Nederlandse cultuur en zeker niet voor de vrouwen. De criminaliteit neem alleen maar toe en ze zijn totaal niet nuttig in de maatschappij

Gast

#14 Re: Dit gaat te ver

2016-08-17 13:13

#1: Wilders, doe normaal - Dit gaat te ver 

 Marokko is toch ook niet van ons... Als we daar zijn moet je totaal aan hun normen en waarden aanpassen, maar hier in Nederland niet!!!! 


Gast

#15

2016-10-14 18:09

omdat itransgender ben en geert de islam eruit wil hebben straks worden transgenders ,homo s joden en iedereen die geen moslim aanhang t vermoord vrouwen en meisjes verkracht t wordt met die zn vluchtelingen allee maar erger alle islamieten moeten eruit

Gast

#16 Re:

2016-10-29 11:08

#8: -  

 Jij bent heel dom.

De wegen in Nederland zijn niet gebouwd door jou voorouders, maar door immigranten uit het buitenland. Dus waar heb je het over?


Gast

#17

2016-11-17 12:58

Er zijn veel andere rassen in de NL. Die hoor je niet. Zijn vlijtig en leven hun leven binnen het kader van Nederland. Niemand klaagt over die groepen. Turken en daar steken de marokkanen ver boven uit zijn veelvuldig negatief of crimineel in het beeld. Het ligt altijd aan anderen . Nooit aan hun zelf. Ze terroriseren soms hele wijken.
Die gasten verknallen onze samenleving.
Ze kosten ons miljarden om die vaak onwelwillende geesten een beetje Nederlanderschap bij te brengen..


Gast

#18

2016-11-17 14:46

Ik heb deze petitie getekend omdat er in di land veel te veel macrokannen en andere buitenlanders zijn. Het is te gek voor woorden en waarom worden Rutte en Samson niet vervolgt. Dit land is compleet naar de afgrond gebracht door dit soort absoluut belachelijke zaken.Proces kosten etc. kosten al meer dan 5000 euro, helemaal gestoord zijn ze.

Gast

#19

2016-11-17 15:29

Schande dat wat de Heer Wilders verkondigd niet mag. Hij heeft gewoon gelijk imo...!!!
René de Hollander

#20 Wilders.

2016-11-17 15:31

Schande dat als je de waarheid zegt dan vervolgd word..!

René de Hollander

#21 Re: Re:

2016-11-17 15:33

#16: - Re:  

 Het zijn nu andere tijden, ze komen puur voor het makkelijke geld, eruit die lui.!

René de Hollander

#22 islam.

2016-11-17 15:42

De islam is feitelijk het grote gevaar, deze mensen die nu nog de ontwikkeling hebben uit het verre verleden zijn bijna allemaal fanatiek gelovig. Zeer gevaarlijk die fanatieke gelovigen..! Deze mensen horen met hun opvattingen hier niet thuis.!

En zo denk ik er over als het mag, en anders trouwens ook.!


Gast

#23

2016-11-17 19:15

Te zot voor woorden en weg met die criminelen.
Kees

#24 Re: Dit gaat te ver

2017-02-13 07:48

#1: Wilders, doe normaal - Dit gaat te ver 

 Als jij een ECHT NEDERLANDER bent sta je pal achter Wilders.Wilders is onze redding ons land gaat kapot aan de islamisering!

Wil jij dat jou kinderen tussen de marokkanen in de klas zit? of dat er alleen maar vreemde talen op school gesproken word? Wil je dat er hoofddoeken en nog erger BOERKAS op straat lopen je kunt niet eens zien of het een man of vrouw is!!?  Wil je dat vrouwen geen hand mogen geven en geen recht van spreken hebben? Hoe ga je dit jou kinderen uitleggen ?  dat dit normaal is dat je iedereen in zijn waarde moet laten?? WIE LAAT HET EIGEN VOLK IS IN ZIJN WAARDEN !!!!!

Deze mensen zijn een gevaar voor onze samenleving zitten allemaal in een uitkering in hun eigen land heeft het dorpshoofd niet eens het salaris wat ze hier aan een uitkering krijgen dus is niet gek dat ze allemaal achter over leunen. Daarnaast zijn het BARBAREN ze stelen bij het leven wil je echt met  dit soort mensen je land vullen? Daarnaast leven deze mensen met hele andere normen en waarden die absoluut niet overeen komen met de westerse cultuur.

Nederland moet wakker worden en eens beseffen dat deze mensen een plaag zijn en gestopt moeten worden voordat het echt te laat is. Nederland heeft al een lange tijd een regering die absoluut niet handeld naar de wensen van het volk. We zetten gewoon de grenzen open en kijken wel waar het schip strand ondertussen komen er iedere dag mensen het land binnen die een gevaar kunnen zijn ( terreur dreiging ). Hiermee breng je het eigen volk in gevaar en daarom vind ik de regering van nederland TERORISTEN ! Niemand heeft vertrouwen in de huidige regering het is allemaal lulkoek kunnen niks voor elkaar krijgen en alles loopt in de soep.

Wilders komt op voor de belangen van het eigen volk hij ziet wat er gebeurt en verzet zich ertegen. Als je als hollander wil dat er fatsoenlijke Normen en Waarden in ons land gehanteerd gaan worden STEM WILDERS!!!!. ONZE ENIGE REDDING IS ONS STEMRECHT EN WILDERS DIT IS HET MOMENT !! 

RED NEDERLAND VAN DE ISLAMISERING EN KOM OP VOOR DE NEDERLANDSE NORMEN EN WAARDEN!

 


Gast

#25 Re: Re: Dit gaat te ver

2021-01-26 21:01

Amen 

God is met u