Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Ik doe aangifte tegen Geert Wilders / Mededelingen / Update / Opmerkingen


Gast

#101

2014-07-28 14:26

Jammer dat jullie nu ook niet reageren op de racistische, haatzaaierij door jullie bevolkingsgroep tegen de Joden!! Mag dat soms wel? Dhr Wilders riep alleen "minder" en niet "dood aan".....ziet u het verschil?


Gast

#102

2014-07-31 23:25

Deze petitie is waardeloos geworden! Waar zijn de aangiftes tegen diegenen die dood aan de Joden roepen? Waar?!?!

Gast

#103 Re:

2014-10-23 17:10

#101: -  

 Maar Wilders zei dat 'ie daarvoor ging zorgen; hebben die anderen niet geroepen.

Heb je ook gezien hoeveel Wilders er inmiddels al aan gedaan heeft? Niks, nakkes, nada. Zoals 'ie nog nooit voor iets gezorgd heeft, nog nooit iets gedaan heeft. Betaal maar lekker belasting, kan Blondie voorlopig zijn Donald Duck blijven lezen.


Gast

#104 Re:

2014-10-23 17:12

#102: -  

Daar ging deze petitie ook niet over. Maar, als jij je daarover ergert, waarom heb jij dan geen aangifte gedaan?


Gast

#105

2014-12-05 19:42

Jullie geven die man veel teveel aandacht, jullie trappen allemaal in zijn spel.. hoe meer aandacht des te groter, hoe minder des te kleiner zal die man zijn. Een aangifte gaat niet slagen ieder mag zeggen wat ie wil.. en dat is geen misdaad. Als je aan het wandelen bent en je ziet een hoop hondepoep liggen dan denk je even aan Wilders.. veel stank en geen inhoud (ha ha) en als je er intrapt blijft het aan je voeten hangen... en dat is precies wat hij graag wil.. Groetjes Cor Friesland (fryslan)


Gast

#106 Re:

2014-12-06 21:32

#105: -  

 Nee, deze man moet niet genegeerd, maar geweerd worden in de Nederlandse politiek. Wij moeten niet dulden dat opnieuw zo'n volksmenner waar dan ook in Europa voet aan de grond krijgt.


Gast

#107

2016-02-07 10:25

En daarom staat Wilders (PVV) op nr 1: wél peilingen maar toch. PvdA van 38 naar 10 en PVV van 15 naar 38. De Wereld staat in brand en door wie...! Een geloof/ volk wat zich superieur voelt en niet wil assimileren, vrouwen/ mishandeld en homo's christenen beledigd etc. Neen Saliha, jou denken doet me denken aan slang een die tegen Eva zei eet van die appel. Het Westen is slecht in jullie ogen, maar gebruiken wel westerse dingen, wat jullie god heeft verboden. PVV zal hier door alleen maar sterker en groter worden, mijn stem hebben ze en krijgen ze. Dit volk/ geloof kan maar beter vertrekken uit NL/ EU. Burrie van Rotterdam zei het goed dan rot je toch lekker op naar je eigen cultuur. Op mijn steun hoef je niet te rekenen, van SP-er nu PVV.

Gast

#108

2019-04-17 08:53

je zijt een hoop haat