Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Ik doe aangifte tegen Geert Wilders / Mededelingen / Update / Opmerkingen


Gast

#51

2014-03-21 23:11

Goed gedaan Saliha. Ik ben trots op je!!!!
Zeikerds!

#52 Doe er dan wat aan!

2014-03-21 23:13

Oh, wat is de Marokkaanse gemeenschap weer zielig nu. Misschien dat het als gemeenschap eens tijd wordt dat jullie jullie lieverdjes eens wat beter gaan opvoeden? Die zijn de oorzaak dat jullie een slechte naam krijgen..

Maar, lekker massaal aangifte doen zal vast helpen natuurlijk. Altijd goed voor de jurisprudentie om voor en altijd vast te leggen wat je wel en wat je niet mag zeggen.

Ik hoop ook dat er meer Marokkanen en moslims vervolgd gaan worden om hun uitspraken over ongelovigen. Om hun haat jegens Joden, niet-gelovigen. Om hun wangedrag op straat, enz.

*en uiteraard bedoel ik dan niet iedere Marokkaan of moslim. Een verstandig persoon begrijpt dat vast wel.

Gast

#53

2014-03-22 01:52

Ik zie Nederland als een kleurrijk land met veel culturen en religie, dit moet echt zo blijven.
Samen zijn wij Nederland!!!

Gast

#54

2014-03-22 04:47

Wij zijn allen Nederlanders, ongeacht afkomst, huidskleur, religie of geaardheid! Daarom!

Gast

#55

2014-03-22 06:14

Ik denk dat wij jou moeten bedanken voor het nemen van dit initiatief

Gast

#56

2014-03-22 08:18

Geweldig initiatief. Ik wens ons land en ons allemaal hiermee een goede toekomst toe, met meer liefde, meer liefde.

Gast

#57

2014-03-22 09:21

Heel graag gedaan!

Gast

#58

2014-03-22 09:58


Ontroerend, hartverwarmend en daadkrachtig initiatief !!!
Nederland, ik houd van U !!!
groetjes van een trotse Nederlandse buitenlander in Denemarken :-)


Gast

#59

2014-03-22 10:02

hallo ik ben nora uit antwerpen jullie buurland wij hebben hier namelijk ook problemen met filip dewinter en daarom dat ik mee heb deelgenomen om de petitie te tekenen!! ik hoop inch dat het iets zal uitmaken! veel geluk verder en allen samen staan we sterk ;)

Gast

#60

2014-03-22 10:38

Het heeft weinig zin om aangifte te doen. De aanhang en stemmers op Wilders blijven bij hun mening. Dat Wilders hun mening niet zo handig naar buiten brengt doet daar niets aan af. Als hij had gezegd willen we (gemiddeld) meer of minder Nederlanders dan was er weinig aan de hand. Kijk naar alle voorbeelden in het verleden wat er gebeurd als de oorspronkelijke bewoners in de minderheid gaan komen. Ze worden in reservaten gezet of afgeslacht of dat deel van het land wordt geclaimd door de regering van de nieuwkomers. De aanhangers van Wilders hebben mijn inziens geen hekel aan een buitenlander maar aan het aantal.

Gast

#61

2014-03-22 11:05

Mooi gesproken Saliha! Dank!

Gast

#62

2014-03-22 11:25

Broeders en zuster Bereid je voor de strijd de Hond Wilders is steun gaan vragen bij vlaamseblok in Antwerpen de ander Hond Philip de winter is met hem eens over de stand punt minder Marokkanen,deze laatste laffe hond moeten wij ook aanklagen broeders en zusters Sta open doorgaan met de strijd tegen deze bende toekomstige Baby moordenaars.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-22 12:32


Cynthia

#64

2014-03-22 12:33

Groot gelijk en succes schaam me momenteel dat ik zo gezegd "nederlandse" ben dus ik zeg ga er voor.

Gast

#65

2014-03-22 12:48

Beste Saliha,
Als moeder van twee geweldige half Marokaanse meiden gaat dit alles mij uituiteraard erg naar het hart. Met hun namen (Laïla en Soukaïna) en hun prachtige iets wat getinte verschijning zijn ze voor mij net als iedereen Nederlanders maar voor buitenstaanders Marokaans. Prima zolang daar geen negatief label aan gehangen wordt.
Dat negatieve label is nu juist het probleem. Als we het nu dan over Marokanen hebben mis ik iets. Ik mis de marokanen die zich uitspreken tegen dat kleine groepje dat hun naam vervuild. Men staat nu wel op tegen Geert Wilders en terecht. Doe ik ook. Alleen als ik opsta tegen die groep die hen de naam bezorgd loop ik risico's dat het verkeerd uitgelegd wordt. Mensen van Marokaanse afkomst zouden mijn inziens zich openlijk moeten distantiëren van de rotte appels. Zoals de autochtone Nederlander nu doet van de uitspraken van Geert Wilders.
Ik denk dat het tijd wordt dat de Marokaanse Nederlander ook opstaat tegen de heren die we helaas te vaak zien ivm criminele bezigheden. Natuurlijk zijn die bij elke etnische achtergrond maar haal de munitie uit het pistool dat Geert Wilders heet !!!!
Met vriendelijke groet
Ricky

Gast

#66

2014-03-22 16:14

Ga door met dit initiatief aub. Ik ben deze man (Wilders) al jaren spoegzat. Hij heeft ervoor gezorgd dat een hele generatie jonge (pubers) recht tegenover elkaar is komen te staan. Het maakt me ontzettend verdrietig. Onze twee oudste zonen (30-24) hebben vrienden uit iedere bevolkingsgroep,onze jongste zoon (15) merkt helaas op school dat groepen jongeren recht tegenover elkaar staan en elkaar uitschelden en soms nog wel erger ook. Het is toch ongelooflijk dat één blerrende man zoveel ellende kan veroorzaken.


Gast

#67 Re: Doe er dan wat aan!

2014-03-22 16:20

#52: Zeikerds! - Doe er dan wat aan!

Jammer voor jou, maar er zijn duizenden "niet"Marokanen die het ook spuugzat zijn, dat getrap en gezeur van Wilders. Ik heb wel gemerkt in mijn omgeving dat de mensen die op Wilders stemmen over het algemeen niet veel meer opleiding hebben genoten dan de basisschool, en ook al geen eigen mening erop nahouden. Ze wouwelen Wilders na en hebben verder geen enkele onderbouwing.

diaantje

#68 Onderwerp

2014-03-22 19:05

domme fout van Wilders.....misschien heeft hij met deze misstap veel mensen laten inzien dat je absoluut niet op hem moet stemmen. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar daar heeft dit niets me te maken. Dit is onrust zaaien en mensen opstoken tegen elkaar. Dit gaat gewoon te ver en dat laat Nederland hopelijk massaal zien.! succes ermee!

Gast

#69

2014-03-22 19:09

Hallo saliha ik ben zo trots op iemand als jou, dank u voor jou hulp en we zullen altijd met jullie in alle goede en slecht tijden .en we zijn altijd tegen het racisme ,succes.

Gast

#70

2014-03-22 20:41

Ik doe een aangifte tegen Wilders, want ik voel me door zijn uitspraak heleaaal gesicrimeneerd.
Mounia Mounassib

Gast

#71

2014-03-22 23:55

Hartelijk bedankt voor je bericht. Wel wil ik je aanraden om er voor te zorgen dat je een correcte zinsopbouw hanteert in dit soort berichten. Racisme,haatzaaierij en uitsluiting zijn niet gewenst. Maar als je in Nederland wilt wonen, zul je Nederlands moeten leren spreken, schrijven en lezen en de Nederlandse cultuur respecteren.

Gast

#72

2014-03-23 02:34

Goed initiatief!!!!, hopelijk dit keer duidelijk genoeg voor politie en rechters is, dat de discriminerende uitspraken van Wilders te gevaarlijk zijn en gestopt moeten worden!!!!

Gast

#73

2014-03-23 10:49

geweldig dit initatief het moet stoppen dat wilders in de politiek blijft. Haat en racisme is niet mogenlijk in nederland. Iedereen vergeet dat marocanen en andere nationaliteiten in de jaren 70 van de vorige eeuw hebben geholpen om nederland op tebouwen. Dit moet niet vergeten worden hun kinderen zijn hier geboren en hebben rechten net zo goed als wij nederlanders.


Gast

#74

2014-03-23 11:52

Geheel met bovenstaande eens. Jullie bedankt voor je inzet dit te coordineren!

Gast

#75

2014-03-23 12:46

Saliha Abraymi Ik ben blij voor jou . Jammer genoeg laten vele mensen bij opmerkingen zien dat ze geenszins verschillen van de hr Wilders Vele malen wordt hij dood gewenst enz. Misschien is een petitie waarin we het de ongenuanceerdheid in onszelf bestrijden beter dan het buiten onszelf te plaatsen in de vorm van Wilders