Stop de nieuwe decreten kinderopvang!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de nieuwe decreten kinderopvang!.


De auteur van deze petitie

#1

2014-03-27 16:37

Hou het leuk voor de kinderen!!!

Gast

#2

2014-03-27 17:05

De korte opvangmomenten moeten terug komen voor de buitenschoolse opvang!!!!

Gast

#3

2014-03-27 19:42

Heel goede petitie. Ik werk zelf in een kinderdagverblijf als verantwoordelijke en merk dat mijn bazen enorm veel nieuwe dingen moeten hanteren door het dekreet. Mijn mama en zus zijn onthaalmoeders en we moeten thuis ook enorm veel dingen veranderen en dan ng eens voedselinspectie e.d. het moet stoppen. Het belangrijkste is het welzijn van het kind en hoe men voor de kinderen zorgt.

Gast

#4

2014-03-28 00:19

Kind en gezin zou beter eens ten rade gaan bij de ouders, daar moeten ze naar luisteren ipv die nieuwe decreten te introduceren!

Gast

#5

2014-03-28 05:07

door het nieuw decreet, stopt mijn onthaalmoeder ermee. voor opvang te vinden in mijn gemeente gewoon onmogelijk. bedankt politici!

Gast

#6 Nieuwe decreet kinderopvang

2014-03-28 06:30

Laat kinderen nog kinderen zijn,door het nieuwe decreet mogen ze bijna geen kind meer zijn.Te veel regeltjes maakt het werken niet meer zo leuk,niet voor de opvang en niet voor de kinderen,een goede opvang is waar de kinderen gelukkig zijn,de verantwoordelijke alles geven voor hun opvangkindjes en enkel maar het beste willen,er MOET en MAG controle zijn maar ze mogen niet overdrijven.Bij iedere controle vinden ze wel iets,ook al is het niks ergs.Kinderen moeten gelukkig zijn in een opvang,en als je een kindergezichtje ziet dan zie je toch genoeg,daar heb je alle regeltje en wetten niet voor nodig.

Gast

#7

2014-03-28 11:10

waarom moeten de kleine opvangen de dupe zijn

Gast

#8

2014-03-29 06:27

onthaal ouder wil zeggen ,in een gezin met alles wat daaraan verbonden is,omgaan met een poes of hondje past daar perfect in ,ouders moeten zelf die keuze kunnen maken !!!

Gast

#9 Re:

2014-03-29 15:45

#8: -

Zo is dat! ... de huiselijkheid gaat er met de tijd helemaal uit.

Mars

#10

2014-06-16 05:49

#9: - Re:

Het ergste is, dat de kwaliteit van de opvang erop achteruit gaat. Meer kinderen per kinderbegeleider, kinderbegeleiders die minder tijd hebben voor de kindjes omwille van absurde administratieve taken,...


Gast

#11

2015-01-26 13:47

Beste medecollega's
Wij zijn twee samenwerkende onthaalouders,hebben alle kosten gedaan,er moet van een soort controle zijn over het welzijn van de kinderen,maar waarom maken kind en gezin het ons zo moeilijk en lastig terwijl we dagelijks ons best doen en proberen te stralen in onze job!