The Good Food Agenda 2030

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie The Good Food Agenda 2030.


Gast

#1

2014-05-07 15:15

Fijn dat alle inzet van betrokkenen en steeds groter wordende transparantie van ons voedsel systeem langzaam zijn vruchten begint af te werpen

Gast

#2

2014-05-07 17:38

Als producent wil ik graag nog duurzamer produceren.
Afnemers/handel en regelgeving werken vaak niet echt mee. Andere manier van denken is noodzakelijk!

Gast

#3

2014-05-09 07:29

Succes en wij zullen, op kleine schaal, ons
aandeel leveren!

Gast

#4

2014-05-21 08:15

Tekenen van deze petitie is zo vanzelfsprekend dat ik me moeilijk voor kan stellen wie het niet zou willen doen. Iedereen wil toch goed en gezond eten en waarom zou je alle andere mensen dat ook niet gunnen?

Gast

#5

2014-05-22 13:03

Wat goed dat de Good Food Agenda ervoor zorgt dat de krachten gebundeld worden. Hoog tijd om een vuist te maken tegen al die lobby's die juist de andere kant op willen, alleen om maar meer winst te maken. Ten koste van onze gezondheid en van mens en dier in het algemeen. Bravo! Zeg het voort.
Marijke Trouw

Gast

#6

2014-09-18 12:54

Zorg vooral dat de landbouw en productie en verwerking in zoveel mogelijk landen wordt ontwikkeld.Eigen voedselsoevereinteit ontwikkelen , het kan , het moet!
Laat overproductie uit landen deze landen niet overheersen en de markt verstoren
Nederland hoeft de wereld niet te voeden, zoals nu grootschalige bedrijven in tuinbouw en intensieve veehouderij menen te moeten doen
Breng kennis over naar ontwikkelingslanden over land-en tuinbouw.
Gebruik zaden en diersoorten die bij het land passen en daar gedijen/groeien
Respecteer de kennis van alle volkeren over hun land, hun mogelijkheden en sluit daarbij aan

Gast

#7

2014-10-01 13:36

Zou het niet beter zijn, om een zo wereldwijd probleem internationaal te petitioneren?