De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

zzper in de zorg

/ #706 Re: Knuppel in hoenderhok.

2013-08-30 00:00

#19: loonslaaf - Knuppel in hoenderhok.

Je opmerking slaat helemaal nergens op. Nou waarom ben je mee opgehouden dan? het kiezen van bewuste dynamiek van het ondernemerschap, dan moet je ook de downside accepteren? Wat bedoel je daarmee? het is hetzelfde als je tegen een vrouw zegt die heel graag zwanger wil worden, en eindelijk is en kindje krijgt , kindje is ongezond geboren..En dan zeg je tegen de moeder, tja je kan verwachten dat een ongezonde baby geboren kan worden.Is een grove vergelijking, maar denk eens na voordat je wat zegt..niemand weet wat de toekomst ons brengt, en zolang jij en ik kan beinvloeden, moeten we zeker doen.. Nederland is een land geworden wat 80% bestaat uit alleen maar BTW.. Geen enkel land in EU betaald zoveel BTW als wij nederlanders..En ja ik heb gekozen voor zelfstandigheid omdat ik idd eigen baas wil zijn en op mijn eigen manier wil werken, en de zorg levern zoals ik denk te willen geven, zoals ik geleerd heb.. iedereen word afhankelijk van de zorg, later jij ook.. en dan ben je wel allang blij dat je iemand kan krijgen die jou wil verzorgen. Dat recht heb je en  ik gun je dat ook. Met eigen vermogen of zonder eigen vermogen.. Word de zelfstandig aftrek afgeschaft, zijn we dan genoodzaak om dat gene door te belasten in de tarief van de zorg die je uiteindelijk gaat betalen. Met of zonder vermogen.. Met vermogen zal je gaan klagen omdat je het te duur vindt, want dat is echt zo, nederlanders willen profiteren, maar portomonee opentrekken ho maar, kan wel maar moet zo goedkoop mogelijk.. ZOnder vermogen zal je dan niet kunnen betalen, en val je uit de mand voor je zorg die je graag wil/ wenst  en of recht op heb. En ik zal je vertellen, Ik heb genoeg mensen mogen verplegen die echt geld hebben, en toch eisen dat het goedkoper wordt.. Toppunt van Gierigheid.. En ik werk ruim 100 uren soms meer dan 100 uren in de week.. EN net zo vrolijk en met passie, mijn werk het verzorgen van de medemens.. cultuur, ras, arm of rijk.. ik verzorg ze allemaal.. even bij de les blijven.. dank u!