Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.

Quoted post


Gast

#1

2013-07-10 16:39

Ikzelf ben medewerker bij Vetas en heb kennis gemaakt met de 2 honden.Beiden zijn totaal niet agressief, integendeel zelfs. Ze zijn super lief en kreeg zelfs kusjes van de reu!

Reacties


Gast

#64 dierenvriend

2013-07-10 19:09:27


Gast

#152 Re:

2013-07-10 20:52:08

#1: - ze moeten gewoon gered worden ...er is al meer dan genoeg dierenleed in deze wereld..!!!!

 


Gast

#421

2013-07-11 09:14:41

#1: -

Huy guys !

Ik ben zelf grootgebracht met Duitse herders, ik kwam via Facebook het hele verhaal tegen.

en heb meteen de link gedeeld en hoop dat zoveel mogelijk van mijn 3000+ contacten het zien.

 

In hoeverre kunnen we dit tegenhouden, wat is op legaal vlak nodig?  en is er wat te doen, met

een bijeenkomst (betoging?)

 

Het raakt me diep....  het is nu ramadam...  binne een goeie maand worden er 1000den schapen

met de poten opgehangen en afgeslacht !   Voor wat? voor niets..  voor een achterlijk geloof...

Deze 2 herders wilde in leven blijven vallen een schaap aan, en moeten dood...

Wat voor een mens (rechter?) beslist zo iets?  hoe achterlijk ben je?  hoe erg is het gesteld ? vraag ik me dan af ...

 

gr. Kristof


Gast

#720 Re: Proficiat

2013-07-11 19:09:35

#1: -

proficiat, je hebt meer dan 5000 handtekeningen..  deze 2 schatten zijn dan gered mogen wij aannemen !!!


Gast

#731 Re:

2013-07-11 19:50:35

#1: -

Hallo, ik zag dat je medewerker was, zijn ze nu veilig met al die handtekeningen???? Denk dat de mensen dat graag willen weten.

 

groetjes

Metal-mom!!!

#772 Re: Bedankt hoor (hypocriete) medewerker van Vetas!

2013-07-11 21:57:21

#1: - Ik schreef een reactie over het feit dat ik bang ben voor duitse herders: ik werd ooit plots aangevallen door zo'n hond. Ik heb daar daardoor 3 operaties moeten ondergaan (buik en mijn beide benen) en zit nu met lelijke littekens. Onder bepaalde omstandigheden werd mijn hondje ooit aangevallen door een Duitse Herder: Er waren 3 zware mannen nodig om die herder van mijn fokske af te halen. Mijn hondje hing daarna nog aan mekaar door 116 hechtingen..

Ik zei aanVetas dat ze van mij toch het vertrouwen kregen om die honden niet te laten euthanaseren en ze te kunnen heropvoeden... RAAR  MIJN REACTIE WERD VERWIJDERD!!!  Waarschijnlijk ook omdat ik vermelde dat de eigenares van die valse herder, haar hond meteen heeft laten euthanaseren door de politie. Het lieve menske nam die beslissing omdat ze nu pas besefte hoe gevaarlijk hij kon zijn voor haar 4 peuter-kleinkinderen.. Omdat mijn reactie verwijderd werd door Vetas, vertrouw ik die zaak helemaa niet. Waarschijnlijk gaat het hier om valse verklaringen van Vetas en draait het zoals altijd weer om misbruik van deze dieren te maken en ze te gebruiken om er zo veel mogelijk geld uit te slaan.. Ik ga nu nog de politie op de hoogte stellen van het misbruik dat Vetas maakt van sukkels van honden. Indien mijn berichten weer verdwijnen, zet ik mijn advocaat hierbij aan het werk!

 

Metal-mom!

#776 Re: reactie voor de 3e maal verwijderd!!!

2013-07-11 22:30:27

mana

#804 Re: de lieve likjes

2013-07-12 08:11:29

#1: -

beste goedoeners voor de honden,

 

ik zag direct op de foto dat de handen lieverts waren je ziet het toch zo welke vreemde zou gelikt worden door zo een hond als ie agresief zou zijn kom zeg waar zitten die gedachten van die honden doders?? let op dat ze de honden geen schapen mogen doden is ook een punt maar dieren doden nu eenmaal voor eten als ze honger hebben mensen doden om hun eer en om hun plezier en dat is iets totaal anders!!!

ik zag dat de 5000 gehaald is top! wou dat we hier in spanje ook meer van jullie mesnen en groepen hadden is hier ook erg voor die beesten , wij proberen als eenling ook te doen wat we kunnen

 

liwagro M.

salt59m

#882 Re:

2013-07-13 07:26:04

#1: -

Maar  als  honden  zo als   deze, bloed  hebben geproeft,  verhoogt  dat wel het riziko,en wat  met die  eiegenaar, waar was hij of  zij?  hoe zijn die  boven dien  ontsnapt?

MICKEY

#935 Re:

2013-07-17 08:31:27

#1: -

Dieren zijn lief en zacht. Het zijn de baasjes die ze moeten afmaken.