Navid Sharifi moet blijven!

Quoted post


Gast

#8

2013-08-15 10:18

navid eeft tog niets mis gedaan laat em tog blijve ......

Reacties

vergeetmijnietje

#278 Re:

2013-10-02 23:40:26

#8: -

Tja, de wet is de wet en vergeet niet volgend jaar zijn er verkiezingen en onze maggie met het goed hart wilt heel graag zoveel mogelijk stemmen van het Vlaams Blok afsnoepen, iets waar open-VLD al geruime tijd mee bezig is. De DVZ-beul lacht is zijn vuistje zich wentelend in de wettelijk verkregen macht van Maggie met het goed hart om slechte wetten te misbruiken om mensenlevens te verwoesten. Net zoals voor Hitler en zijn SS-trawanten was de wet de wet en wie herinnert zich het resultaat niet? Luid dokter Maggie een nieuw Hitler tijdperk in? Ik vrees van wel enkel om stemmen van racisten te winnen. Ik hoop dat iedereen die mensen zulke gruwel aandoet ooit iets meemaakt dat als straf voor deze wanpraktijken tegen de menselijkheid, aangevoeld wordt als, "dit is mijn straf" voor wat ik al de geïntegreerde buitenlanders heb aangedaan, het leed dat ik zoveel mensen berokkend heb. Dergelijke individuën zijn ontdaan van elk greintje menselijkheid en verdienen dus niet als mens beschouwd te worden. Ik maak gebruik van de wet op vrije meningsuiting om mijn mening over dit zootje te uiten.

Een Navid Sharifi Vergeetmijnietje.