rutte 2 weg er mee

Quoted post


Gast

#3

2013-12-01 17:14

Het duurt allemaal te lang Overal worden weer mensen ontslagen en gaan bedrijven failliet. Straks gaan de klappen nog harder aankomen,er wordt alwéér gerommeld aan het kleine beetje inkomen waar je nu recht op hebt. Ik zou een opstand willen die zijn weerga niet kent, ik ben zeker niet de enige met deze wens. En hoe bestaat het dat Pim zo simpel vermoord kon worden en Rutte nog steeds zonder "ongelukken" op de fiets door Den Haag kan rijden. Het overtuigd mij dat de kogel voor Pim inderdaad van Links kwam.

Reacties


Gast

#4 Re:

2013-12-01 17:16:32

#3: -

ik vind het ook allemaal te lang duren vandaar deze poging


Gast

#21 Re:

2013-12-17 15:39:17

#3: -

je heb gelijk de moord op Pim was een poletieke moord ze pakte de moordenaar en het onderzoek is toen gelijk stop gezet dat zeg toch genoeg ze wilde niet in het torentje uit komen met dat onderzoek


Gast

#33 Re:

2014-10-09 16:33:52

#3: -  

 Precies dit vraag ik mij ook af, er zal wel meer achter zitten, iets wat wij niet weten. Volgens mij heeft alles zijn redenen. Nederland wordt ook steeds meer een big brother staat en het begint met die opstelten aan kop ook meer op een regime te lijken. Die boetes zijn te gek voor woorden en alleen om de staatskast te spekken. En ja, de gewone hardwerkende moet steeds meer overleven en ze moeten overal op bezuinigen, behalve op zgn vluchtelingen. Waarom komen ze alleen naar Europa (Nederland is veel te klein). Waarom niet naar een ander moslim land zoals De Verenigde emiraten, hebben meer geld als ons! Nee ze willen uiteindelijk een wereldmacht.

Dit is opgezet spel en die dwazen aan kop trappen erin, zou me niks verbazen, als ze het Ebolavirus ook expres verspreid hebben. U zult denken ik ga te ver, nee zij gaan te ver!!

U zult het nog meemaken, ik hoop van niet, ik ben bang van wel!