Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post


Gast

#3

2014-01-05 18:27

|Ik zou ook graag iets willen terug krijgen op het eind van het jaar, maar dat zit er helaas niet in. Omdat ik mijn medicijnen nodig heb. Maar ik vind Euro 360.00 per4 juaar meer dan genoeg!!
Met vriendelijke groet, Carmen Nijsten.

Reacties


Gast

#2107 Re:

2014-01-21 20:05:21

#3: -

Terugkrijgen gebeurt al jaren niet meer.


Gast

#2516 Re:

2014-01-22 15:38:37

#3: -

Dat is veel te veel € 360,-. Ik vind dat wij met zijn allen de kosten moeten betalen en niet die afhankelijk zijn van zorg .

Het is al erg genoeg dat je afhankelijk bent van medische zorg. En als het niet nodig is dan stuurt de arts je echt niet door.

Klaar met klagers

#2538 Re:

2014-01-22 15:55:32

#3: -

Volgens mij krijgt elke chronische gebruiker van het eigen risico geld van het CAK terug, betalen van het eigen risico mag in termijnen, wil je betere zorg, zorg dan dat je goed leert, gaat werken en zeur niet. Als minima krijg je zorgtoeslag, huurtoeslag, kind gebonden budget, als je dit optelt bij je uitkering, moet je niet zeuren, je krijgt geld om thuis te zitten, sta dus op en ga werken, de polen pikken onze banen niet in, wij zijn te lui om te werken. Nu denk je zeker hier spreekt een rijke nederlander, nee hoor en mijn eigen risico is ook elk jaar in maart op, maar in plaats van te zeuren, sta ik op, zoek werk, desnoods 2 banen en ik werk voor mijn geluk. PS maximale toeslagen zijn 390 euro per maand!!!!

 

Dus stop met zeuren


Gast

#7100 Re:

2016-06-12 08:26:09

Ben ermee eens kijk eens naar belgie  diebetalen 92euro per maand is wel zo dat ze  de dokter en zo moeten betalen maar krijgen ze  de helft terug van ziekenfonds iets minder maar toch laat nl  zich aanpassen het is toch europa