Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post


Gast

#36

2014-01-06 16:56

Er worden altijd de zwakke mensen gepakt zoals met lage uitkering of lage inkomen en dus ik vind dat er een nieuwe soort regeling moeten komen of liefste helemaal afschaffen en zo niet dan met een andere soort regeling wil ik zeggen dat mensen hoe meer ze verdienen dan meer betalen . Heel simpel maar die dikke koppen in Den haag willen ze niet hebben want ze verdienen juist meer dan wij.

Reacties

Simone

#3192 Re:

2014-01-23 16:41:20

#36: -

Beste ..

 

U Zegt er moet een nieuwe soort regeling komen ... Dus mensen die meer verdienen moet voor de lage inkomen mee betalen. Tenminste komt het hier op uit. Nou wij hebben een moraal inkomen, en er blijft einde van de maand niet veel over. Maar de instelling dat mensen die meer verdienen er voor op dragen moeten vind ik niet juist. Die mensen hebben er voor geleerd en gestudeerd en nu moeten ze ervoor gestraf worden omdat ze meer verdienen. Sorry maar daar ben ik het niet mee eens. Dat de verzekering gewoon de kosen met 5 euro p.p verhogen en de eigen bijdrage daarvoor laten vallen. Dit vind ik een veel betere idee.