PVV stemmers zijn geen neonazi's!!

Quoted post


Gast

#24

2014-03-17 15:04

Ik stem PVV en naties zijn heel iets anders ik vind jammer dat die mensen iets roepen zonder te weten wat.. volgens mijn hebben hun in de geschiedenis les geslapen of een dag gespijbeld ...

Reacties

joh, serieus?

#58 Re:

2014-03-20 17:57:31

#24: -

Naties zijn inderdaad heel wat anders dan nazis. Wat wilde je ons nu uitleggen over school?

PVV

#105 Re:

2014-03-21 16:52:20

#24: -

Ja volgens mij jij ook idioot. Het is nazi's en geen naties. Naties zijn landen tering mongool.

De boemerang

#193 Re:

2014-04-04 20:29:03

#24: -

"Ik stem PVV en naties zijn heel iets anders ik vind jammer dat die mensen iets roepen zonder te weten wat.. volgens mijn hebben hun in de geschiedenis les geslapen of een dag gespijbeld ..."

Zoals u sliep tijdens de les Nederlands?

U durft te spreken over 'roepen zonder te weten wat'? Ik hoor van de PVV en haar aanhang niets anders dan loze kreten over 'vrijheid van meningsuiting' en 'democratie', zonder dat de heer Wilders zijn eigen partijleden enige vorm van vrijheid van meningsuiting of democratische inspraak in de partij gunt. Ik hoor van de PVV en haar aanhang niets anders dan loze kreten over 'demoniseren', 'PVV bashen en 'een hetze voeren tegen de PVV', terwijl de PVV zelf niets anders doet tegen ander partijen en grote delen van de bevolking.

Hoe schat u Wilders in, dan? In het wilde weg iets roepen en als er ophef ontstaat, enkele dagen later roepen dat hij nog steeds achter zijn woorden staat en die niet terugneemt, maar vervolgens wel dusdanig nuanceert, dat ze minder schadelijk lijken. Met andere woorden, hij neemt ze wel terug en staat er niet meer achter, want hij brengt nuances aan. Als hij 'vuurrood' minder fel maakt, is het geen 'vuurrood' meer. echter, dat neemt niet weg dat hij wel degelijk de dingen gezegd heeft, zoals hij ze gezegd heeft.

En 'naties' zijn inderdaad heel iets anders. Maar daar ging het hier niet over. Wel bij de les blijven.