Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

soemoed

#15 Re: Demo rotterdam

2014-07-25 18:26

#12: -

Wat zijn jullie van Likoed toch een democraten!

 

Met een verbod van SISI-demo ben ik het met jullie eens ( verrast het OOIT een keer met U eens te zijn): een racistische gewelddadige organisatie mag je verbieden.

 

Daarom eis ik dat de Israelsiche ambassadeur het land wordt uitgezet, want Israel is racistisch, gewelddadig, dief (land en water) en een staat die dagelijks handelt in strijd met internationaal recht.

Reacties

Rode Kruis Ridden en Tempelier.

#65 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-25 20:58:41

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam 

 Ken je koran

de jihad: het doden van niet-moslims (Soera 9:29).

'Strijdt tegen hen die niet in God geloven en niet in de laatste dag en die niet verbieden wat
God en Zijn gezant verboden hebben en die niet de godsdienst van de waarheid aanvaarden
uit het midden van hen aan wie het boek gegeven is, totdat zij naar vermogen onderdanig
de schatting betalen'. Koran 2:193

“Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen.
Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen.” [8:12]

 

Ik kan zo nog een paar 100 uittreksels uit uw koran geven,

maar ik denk dat dit voldoende moet zijn voor je en vele anderen.

 

Elk land dat aangevallen word mag/moet zich verdedigen met alle macht welke

het bezit.

Ook Israel dus.

 allahu akbar   naar de hel ermee.

 

Trotse Kafir

#217 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-26 07:56:47

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

En ik eis uitzetting van de Marokkaanse ambassadeur vanwege de bezetting en het onderdrukken van de bewoners

van de Westelijke Sahara.

 

 


Gast

#572 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-26 14:08:09

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Gelijk heb je, sinds waneer is het verboden om rakketten op je EIGEN land te schieten,dat daar een paar joden wonen waar wij helemaal niet om gevraagd hebben is dan jammer.

Cathrin

#602 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-26 15:10:27

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

En nu in goed Nederlands....

Anna

#622 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-26 16:10:56

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Er is maar 1 sekte racistisch , moordlustig , wreed , barbaars , bloeddorstig  en onmenselijk dat zijn de fans van allaaf snackbar (( zgan )) en zijn hulpje   de pedofiele , krankzinnige  , moorddadige mo  ((teab )) , lees het handvest van de islamieten de knoran en je weet genoeg ! Het ,   ((( vreeTzame ))) volk heeft tot nu , met stip op  1 ........ 275 MILJOEN SLACHTOFFERS GEMAAKT IN 1400 JAAR  !!!

mr right

#642 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-26 17:12:07

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Soemoed mooi dat je Isis verwerpt, maar je zult het toch met mij eens zijn,dat Hamas er een zootje van heeft gemaakt heeft israel zich jaren geleden volledig uit gaza teruggetrokken, gaan ze keer op keer raketten afvuren op burgerdoelen , an act of war) en klagen dan dat israel terugslaat ja en als je dan je eigen bevoling opoffert door lanceer installaties op daken van huizen moskeeen en ziekenhuizen te zetten in woonwijken ect ect en je je bevolking dwingt om na waarschuwing israelesch leger over naderende aanval(israel wil zo min mogelijk burgerslachtoffers) weer terug je huizen in te gaan

dus nee laat israelisch ambassadeur maar blijven en hamas als terreur organisatie aanmerken


Gast

#1079 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-27 20:29:30

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

In dat geval ben ik geneigd om te eisen dat alle moslims het land worden uitgezet, want het gros is rascistisch, geweldadig en dief.

Islam is fascisme 2.0 en het word tijd dat de mensen in Europa het recht in eigen handen nemen. Er gaat geen dag, wat zeg ik, geen uur voorbij zonder dat er weer een bericht komt over de misdragingen van moslims in Europa, laat staan ter wereld. Het is geen geloof, het is een doodscultus die vernietigd moet worden. Alleen dan zal de wereld beschaving kennen. Ik roep dus alle moslims op, vertrek naar jullie kalifaat en laat ons met rust.


Gast

#1354 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 10:03:14

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Israel is het mooiste land wat er bestaat.


Gast

#1414 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 10:45:07

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Recht dat geheel ontbreekt in talloze moslimlanden, Joden overal verjaagd, Christenen verjaagd. Lekker objectieve reactie!

piet

#1483 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 11:28:54

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Je zou het internationale recht maar eens moeten bestuderen vriend, dan schrijf je geen onzin. Israel heeft namelijk het recht haar landsgrenzen te verdedigen. En als er dus geschoten wordt op Israel met de bedoeling mensen te doden en het maakt voor de Hamas niet uit of het burgers zijn of niet als er maar Joden doodgaan. Ze hebben alleen pech dat Israel  een beter leger heeft en apparatuur.

En als ze even zouden nadenken en hun volk dat ze zo liefhebben willen helpen, sluiten ze vrede met Israel. Schrap de passage dat je alle joden dood wil hebben uit je manifest, dan kunnen jullie samen de regio heropbouwen,

De pech is dat Hamas dit helemaal niet wil,maar ik denk als je het vraagt aan de gemiddelde inwonener van Gaza, dat ze heel graag willen stoppen met de oorlog en vrede sluiten.

Lorre

#1741 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 13:00:58

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Helaas ontbreekt het aan realiteitszin.

Welk land in de wereld waarschuwt vooraf waar ze gaat aanvallen?

Welke leiders van een land of regio verplicht haar burgers met kinderen om zich te begeven naar een plaats waar wordt aangevallen?

Inderdaad, zoiets gebeurd op dit moment op een dichtbevolkt gebied gelegen aan de Middellandse Zee. Onschuldige slachtoffers als propaganda gegruiken... Wapens/munitie opslaan in scholen/ziekenhuizen... In strijd met internationaal recht... Strijdig met werkelijk alle menselijke maatstaven....

Benjamin

#1780 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 13:04:48

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Yes, Hamas is echter wel heel verdraagzaam en openminded, kom op zeg. Het overgrote deel van het Joodse volk wil graag samen leven met moslims, echter door dat een van de speerpunten in het beleid van Hamas is om het Joodse volk uit te roeien, maakt het voor Israël onmogelijk om vreedzaam op te treden. Antisemitisme moet stoppen, en het is wel erg opvallend dat het voornamelijk uit de hoek van onze nieuwe medelanders komt. Echter ga ik niet beginnen aan het wegzetten van bevolkingsgroepen in een dezelfde hoek. Het Joodse volk moet hoe dan ook gesteund worden om de treurige gebeurtenissen uit onze geschiedenis niet opnieuw te laten gebeuren.

Redapple

#1981 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 13:30:27

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Men heeft het regelmatig over het "feit"dat de militaire acties van Israël niet in proportie en excessief zijn. Men heeft het over genocide en het woord apartheidstaat wordt ook gebruikt. Ik vind de haat, verwijzingen en benamingen richting Israël buiten proportie en excessief. Echte feiten worden veelal genegeerd en dingen worden geroepen onder het mom van "doe het vaak en luid genoeg totdat het waar is. Er is een irrationele haat tegenover het joodse volk dat mij zeer verbaast. De landen waar de islam zetelt moeten eens aan zelfreflectie gaan doen.

 

Alex

#2008 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 13:34:55

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Ik zal even jouw onwetendheid uit de wereld helpen met een aantal feiten. Feit is dat in Israel geen racisme bestaat. Een aantal plaatsen hebben een moslim burgermeester. Het hoofd van de eerste hulp van het Hadassa ziekenhuis in Jeruzalem is een moslim. De Islam is een godsdienst die vrij beleden mag worden in Israel. Net als het Christendom. En nee....de moslims hebben niet de tweederangs baantjes in Israel zoals onze gastarbeiders in de jaren 90 wel in Nederland hadden

Over het stellen van land en water het volgende. Israel heeft zich een aantal jaar geleden volledig uit de Gaza strook teruggetrokken. Onder achterlating van winkels en bedrijven. Deze konden zo worden overgenomen door de plaatselijke bevolking. Ook heeft Israel continue juist water en Electriciteit geleverd aan de Gaza strook niet gestorlen. Omdat de bevolkiing in de Gaza Hamas heeft gekozen als hun leiders is de consequentie daarvan dat alle, door Israel achtergelaten winkels en bedrijven door Hamas zijn vernietigd. Hamas wilde namelijk de Israelische winkels niet hebben.

Over de gewelddadigheid het volgende. Israel is nog nooit, ik herhaal nog nooit, een offensieve oorlog in Gaza of de Westbank gestart. In het jaar 2013 zijn er 4.812 raketten afgevuurd door Hamas en op Israelisch grondgebied terechtgekomen. Elkje raket had tot doel om burgerslachtoffers te maken. Dat is op zich 4.812 maal een handeling die in strijd is met het internationaal c.q. oorlogsrecht. Raket installaties van Hamas an Gaza worden bewust geplaatst in woonwijken, bij scholen en ziekenhuizen. Omdat Israel deze raketinstallaties (terecht) wil uitschakelen vallen er hierdoor burgerslachtoffers. Het is nooit de intentie van Israel om burgers te raken. Vandaar dat de bevolking ALTIJD eerst gewaarschuwd wordt voordat Israel vuurt. Dit in tegenstelling van Hamas. Zij sturen juist de mensen die kant op omdat ze weten dat hoe meer slachtoffers er vallen hoe meer sympathie zij krijgen omdat de media maar al te graag burgerslachtoffers toont. Waarom denk je dat juist Hamas alle voorstellen van vrede en wapenstilstanden afwijst?

Op dit moment heeft Israel ongeveer 8 miljoen inwoners. Hiervan is 76% joods. (6.080.000)

Hamas heeft slechts 1 doel voor ogen en dat is de totale vernietiging van de staat Israel. Israel vecht daarom puur om lijfsbehoud. Als Hamas de wapens neerlegt dan is er een grote kans op vrede......als Israel de wapens neerlegt dan is er geen Israel meer en dan heeft de hele wereld voor een tweede keer de dood van (weer) 6 miljoen joden op zijn geweten.

 

 

kyl

#2023 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 13:37:19

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Maar wel het enige democratische land in het Midden Oosten!

Daar kunnen de buurlanden nog wat van leren.

Als Hamas & co. nou stopt met het bouwen van tunnels en het afschieten van rakketten, dan kan de rust weer terugkeren.

Maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren.

Het afrekenen met de staat van Israel is veel belangrijker voor Hamas dan het zorgen voor de bevolking in de Gaza strook.

Ik vraag me trouwens af wie dit, behalve de Europese Unie & de UN, dan allemaal sponsert (Qatar?).

Allemaal geld wat beter besteed had kunnen worden.

Maar goed dat zijn we wel gewend (Egypte, Yemen, Libia, etc.)

blabla

#2159 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 14:05:20

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

het is ISIS ,geen SISI

Jur

#2420 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 15:02:26

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Vraag aan de 1,5 miljoen Islamieten in Israel wat ze er van vinden, en luister en kijk niet uitsluitend naar Al Jazeera.

haatbaard

#2469 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 15:11:41

Frisian.

#2853 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 16:39:06

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Als de palestijnen kinderen vermoorden deelt men snoepjes uit en feliciteer men de moordenaars. De moordenaars van het palestijne kind worden strafrechterlijk vervolgd. Zoek de verschillen .

Realist

#3356 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 21:10:47

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Gaan we Hamas dan ook verbieden want die doen precies hetzelfde

R. Erikson

#3526 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-29 06:59:38

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Je moet toch eens de moeite nemen de geschiedenis van dit al eeuwendurend conflict te onderzoeken.

En dan bedoel ik niet de geschiedenis zoals de Imams en de Sheiks enz vertellen, er is genoeg neutrale berichtgeving over dit onderwerp te vinden op internet!

MAW: doe je ogen eens open!

mean monkey

#3594 Re: Demo rotterdam

2014-07-29 08:45:18

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

tsja, dat soort nonsens horen we elke dag en we weten uiteraard van welke kant het komt.  Zullen we zeggen dat Israel tenminste een democratisch land is waar moordenaars (ook van mslims) worden vervolgd. Dat het democratosch is doet de moslims kennelijk veel pijn. Die houden het liever bij het moorden en onthoofden van DUIZENDEN (Christenen en de volgens de ene partij niet 'goede' moslims)  en dat soort dingen. En dan huilen dat ze een pak slaag krijgen nadat er duizenden raketten naar Israel zijn geschoten

dibbes

#3606 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-29 08:52:08

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Wat Hamas aan het doen dat is lekker!

Ekster

#3760 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-29 11:12:55

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Weer zo'n janker die geen idee heeft waar ie over lult. Man, ga je eerst eens verdiepen in de geschiedenis voordat je je onzinnige opmerkingen plaatst. Israel zou racistisch zijn??? LOL!! Jij weet niet waarover je kletst.

liam

#4421 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-29 20:03:18

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Reageer jij ook zo tegen je bloedbroeders in Syrie waar al 250.000 mensen zijn vermoord. Of in Irak waar broeders elkaar dagelijks afmaken. In totaal al 800.000 mensen vermoord. Algerije: 174.000 moslims vermoord. Oh ja niet zo belangrijk want er waren geen joden bij betrokken. Over hypocriety gesproken

SlimmeDonder

#4782 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-30 09:41:03

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Ze hebben het land van de arbarien gekocht.

Als je betaald voor een product of dienst noem je dat ook wel kopen.


Gast

#4793 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-30 10:19:22

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Liever een glas wijn dan SiSi

FIK

#4982 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-30 15:54:24

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam 

 Heb je ook getekend?


Gast

#5220 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-30 20:48:40


Gast

#5366 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-31 09:08:04

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Verdiept u zich in de geschiedenis van het Midden Ooster en u zult uw opmerkingen ongetwijfeld nuanceren.

Gast

#6819 Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-08 13:56:20

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam 

Deze meneer is een Racist.

Veel moslims weten niet eens wat zij uitkramen,daarom zijn het domme  gehersen spoelde schaapjes.

Joshua

#7844 Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-20 10:29:20

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam 

 

 

Wat zijn palestijnen liefhebbers toch korzichtig,jullie hebben je nog nooit aan het internationeel

recht gehouden.

De grote dieven zijn de palestijnen,zij hebben het over hun land, zij hebben geen  eigen land, het is een samen raapsel uit arabische landen.

Straks zeggen de moslims hier ook dit is ons land,moet dat ook kunnen???