Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

M

#159

2011-10-09 15:13

Ik ben helemaal voor. Alleen al vanwege de kansloze reacties hier. Iedereen schijnt hier al te weten dat er minaretten komen en 5x per dag herrie, etc, etc.
Als er al "opgeroepen wordt tot gebed" zal dit hooguit op vrijdagmiddag zijn (ik heb meer problemen met die Katholieken die dat graag op zondagochtend doen), maar ik denk dat ze net zo veel geluid maken als die Jehova's.. Niets dus.
En in al die tijd dat ik in de Schilderswijk tussen de Moslims woonde, had ik nooit las van hun moskeeën, maar wel van die anderhalve Katholiek die me op zondag uit m'n bed beierde met hun klokken.

En de locatie: ik neem aan dat het grasveldje naast de Jehova's bedoeld wordt, de Spruitkoolakker. Een plek waar niets is (behalve gras). Verder zullen de Moslims en Jehova's praktisch nooit gelijktijdig gebruik maken van hun ruimtes en dus zal de parkeerdruk ook wel meevallen.

Verder: het feit dat andere landen geen christelijke kerk o.i.d. toestaan: blijkbaar is verlagen tot die landen beter dan te laten zien hoe het wel hoort. Overigens staan er bv in Turkije wel degelijk kerken.

De kosten: v.z.i.w. worden die niet gedragen door Zoetermeer, maar wordt dit door de stichting zelf betaald.

Het zou iedereen sieren als ze hun vooringenomenheid aan de kant zou schuiven. Maargoed, dat zal wel niet..

Reacties


Gast

#185 Re:

2011-10-10 01:02:17

#159: M -  

 jij woont zeker niet in de directe omgeving, ik denk dat je je kop uit je hol moet halen.

peace

#198 Re:

2011-10-10 14:43:33

#159: M -  

 Fijn dat M zulke positieve ervaringen heeft met moskeeën. Helaas is de neerbuigendheid voor de gene die een andere mening hebben hier niet op zijn plaats. Waarschijnlijk zijn u niet de cijfers bekent van mensen die in eigen stad en eigen land hebben moeten vluchten/verhuizen vanwege de overlast en ellende van dit vredelievend geloof.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-10-11 23:31:39