Actie tegen de afschaffing van treinen Brugge – Zeebrugge

Quoted post

Po Sitivo

#4 Re: Actie tegen de afschaffing van treinen Brugge – Zeebrugge

2011-10-21 22:18

#2: Mathijs - Actie tegen de afschaffing van treinen Brugge – Zeebrugge

Mathijs,
ik beweer helemaal nix !

de cijfers zijn wat ze zijn en voor iedereen vrij te raadplegen op de website van "de redactie". 
http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.1136540!file/Lijst%20193%20treinen%20.pdf

Uw argumentatie dat inwoners het recht hebben om na 8:00 uur 's avonds uit hun deur te komen houdt geen steek: de laatste (binnekort afgeschafte) trein terug van Brugge vertrekt om 21 uur ! Veel zal men niet kunnen beleven in dat uur...



Reacties


Gast

#5 Re: Re: Actie tegen de afschaffing van treinen Brugge – Zeebrugge

2011-10-23 13:25:34

#4: Po Sitivo - Re: Actie tegen de afschaffing van treinen Brugge – Zeebrugge

Beste Po Sitivo,

Ik had niet te bedoeling u aan te vallen. Excuses als dat zo overkwam. Ik vind het steeds fijn om op een constructieve manier te discussiëren, ook al verschillen we van mening.

Ik denk wél dat er nog veel te beleven valt na 20u30. Ook jongeren van Lissewege gaan graag eens naar een fuif, een optreden, naar de film,... in Brugge. Dit zal in de toekomst niet meer mogelijk zijn zonder deze treinen. (Of men zal al om 20u30 moeten vertrekken.) Ik ken iemand die b.v. niet meer thuis raakt omdat ze avondonderwijs volgt. Dit kan toch niet? Voor ons hoeft het niet per sé een trein te zijn. Een buslijn is ook goed. Maar binnenkort is er helemaal geen alternatief meer.

Groeten,

Mathijs