€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Quoted post


Gast

#815 Re: Re:

2011-10-26 13:00

#812: blabla - Re:  

even een reactie op 812:

Wat een kortzichtige conclusie. Jammer dat sommige mensen hun mening geven over dingen en pretenderen dat dat ergens op gebaseerd is, maar eigenlijk gewoon blij moeten zijn dat het hun niet betreft en anderen niet zo snel veroordelen.

Reacties

blabla

#821 Re: Re: Re:

2011-10-26 13:22:55

#815: - Re: Re:

Uw reactie is kortzichtig! Het is geen mening, maar het zijn feiten. Ik heb dit zelf aan den lijve ondervonden aangezien ik er als tiener zelf met een hulpvraag ben geweest en thans zie ik het nu 20 jaar later bij mijn cliënten ook gebeuren. Welke gek gaat er nou 30 verschillende soorten hersenmedicatie aan een kind van 16 voorschrijven??? Over 2 jaar is zij definitief kapot gemaakt. Overigens ben ik op zakelijke vlak in gesprek geweest op een GGZ kantoor en men bleef hameren op mensen zo lang mogelijk in behandeling te krijgen om zoveel mogelijk subsidie op te strijken (!) De hele basis is ziek. Psychiatrie bestaat uit pseudo artsen en ze stemmen over nieuwe aandoeningen voor de DSM die in 2013 uitkomt. Nog meer etiketjes te plakken!!! Psyco-sociale therapie is de toekomst en niet een hele industrie die wordt gesponsord door BIG FARMA en bestaat uit graaiende managers.

Voor de goede hulpverleners, ga zo door! En voor degene die een slaatje slaan uit andermans shit, oprotten!
http://users.telenet.be/antipsychiatrie/