Stop de vete onder de V-partijen!

Quoted post


Gast

#1

2012-04-22 13:54

Vlaanderen is te mooi om te laten vernietigen door twisten tussen partijen die het beste voor hebben voor Vlaanderen. Van de ene partij zijn we zeker, de andere zou best kleur bekennen. De huidige tweespalt zou wel eens in een "grand écart facial" kunnen eindigen met pijnlijke gevolgen.

Reacties


Gast

#23 Re:

2012-04-22 20:51:23

#1: -

Laat Vlaanderen niet ondergaan in haat en broedertwist en schande!!!!


Gast

#96 Re:

2012-04-23 12:30:11


Gast

#165 Re:

2012-04-25 01:28:01

#1: -

Dit is een goed initiatief van de Vlaamse Beweging. Aangezien ik lijsttrekker ben van één van beide V-partijen op 14 oktober, ga ik deze petitie bewust niet tekenen : omdat het dus een initiatief is en moet zijn van de partij-onafhankelijke Vlaamse Beweging en ik me niet neutraal kan opstellen wegens openlijk en heel bewust, heel overtuigd, electoraal partijkiezend voor één van de twee V-Partijen : Vlaams Belang.

Wat dus niet wegneemt dat ik open sta voor dit initiatief van de Vlaamse Beweging, het verwelkom en toejuich. VB-kandidaten moeten stemmen werven voor hun partij, N-VA kandidaten ook. Realist blijven hierin, elk schermt voor zijn eigen bollenwinkel bij verkiezingen. Neemt niet weg dat de Vlaamse Beweging een hogere en overkoepelende rol (geen schoonmoedersrol, wel een bemiddelende) in de kwestie kan spelen, nu en na 14 oktober. NB: De lijsttrekkersplaats van N-VA in mijn stad Brugge moet opnieuw ingevuld worden. Ik reik de hand aan mijn toekomstige en momenteel niet gekende concurrent. Maar zonder mijn wang aan te bieden om tegen te kletsen ! Het moet van twee kanten komen. Of zal de islam dan waarlijk een splijtzwam binnen de Beweging worden ?