Stop de vete onder de V-partijen!

Quoted post

Thor Wodan

#9 Hoop doet leven !

2012-04-22 18:29

Meer dan 1 jaar geleden schreef Bart De Wever mij letterlijk QUOTE : "Wat uw opmerkingen over mijn uitspraken t.a.v. het Vlaams Belang betreft, wil ik alleen maar zeggen dat ik respect heb voor al mijn collega's, maar dat men in de politiek tegen een stootje moet kunnen en zeker als men zelf de grove en harde taal niet schuwt". UNQUOTE.
Van al dat respect kan ik tot op heden weinig om niet te zeggen "niets" terugvinden, zeker niet als ik de heren De Wever en Dewinter vandaag in de 7de dag nog maar eens heb mogen aanhoren.
Voor wat het harde taalgebruik betreft stel ik daarentegen een ontembare groeifactor vast.
Voor een echte Vlaming komen dergelijkle situaties bijzonder pijnlijk over en hopelijk gaan beide heren dat in deze verkiezingsstrijd eindelijk eens beseffen en laten zij zich niet telkens opnieuw door de media en de journalisten strikken.
Een reden temeer om deze petitie "Stop de vete onder de V-partijen" met hart en ziel te steunen, echter eerst moet die Belgische vlag weg en dient er een echte Vlaamse Leeuw op jullie stek beschikbaar te zijn alvorens ik de petitie onderteken.
Met Vlaamse groet,

Reacties

Avelivloms

#54 Re: Hoop doet leven !

2012-04-23 01:35:17

#9: Thor Wodan - Hoop doet leven ! 

 OVV geeft de raad de Nederlandse vlag te gebruiken, hetgeen ik gedaan heb

Eric

#111 Re: Hoop doet leven !

2012-04-23 15:03:21

#9: Thor Wodan - Hoop doet leven !

Als u deze petitie weigert te ondertekenen omdat de organisatoren geen leeuw kunnen laten verschijnen (misschien kan het technisch niet, of is het gewoon onwettig), dan vind ik dat erg zwak en twijfel ik aan uw Vlaamsnationalistische gemotiveerdheid.

De rechtvaardige

#173 Re: Hoop doet leven !

2012-04-25 13:57:31

#9: Thor Wodan - Hoop doet leven !

Je hebt absoluut gelijk. Maar niet tekenen is toch erger?