Stop de vete onder de V-partijen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de vete onder de V-partijen!.

J.V.

#51 Waarom V?

2012-04-23 01:25

Waarom moet uitgerekend Vlaanderen - en niet Limburg of Antwerpen - onafhankelijk worden?

Gast

#52

2012-04-23 01:29

Vlamingen stop die stomme vete onder elkaar. Zo bereiken we nooit de Vlaamse onafhankelijkheid. En dàt beste jongens en meisjes, is nu net wat Di Rupetto met zijn cohorten, alsook roi beber deux met 'taaie' prinske-geen-groot-licht op kop wensen. Laten we hen hun zin N I E T geven
Reneke de Belgterminator

#53 Re: Waarom V?

2012-04-23 01:32

#51: J.V. - Waarom V?

Omdat Vlaanderen de som is van alle gemeenten gaande van Oostende, Antwerpen tot Hasselt en nog verder tot Duitsland. Vlaanderen is één land Antwerpenaren, Bruggelingen, Gentenaren, Oostendenaren, Limburgers we zijn één volk

Avelivloms

#54 Re: Hoop doet leven !

2012-04-23 01:35

#9: Thor Wodan - Hoop doet leven ! 

 OVV geeft de raad de Nederlandse vlag te gebruiken, hetgeen ik gedaan heb


Gast

#55

2012-04-23 01:36

Hoopvol op resultaat om de broedertwist a;u.b. te stoppen.

Gast

#56

2012-04-23 01:38

Schouder aan schouder voor hetzelfde doel, een Vlaamse Onafhankelijkheid!

Gast

#57

2012-04-23 01:38

Als de V-partijen op Vlaams niveau de meerderheid halen opent dit perspectieven!Ooit moeten ze er toe komen om op een of andere manier samen te werken!En dat mag in geen geval een probleem zijn!
BOVELE Jean Pierre

#58 een zéér rustig man

2012-04-23 01:39

reactie op # 27 - Wodan

Beste strijdmakker,

Uiteraard heb je gelijk over onze Vlaamse principes.

Het ging er alleen om dat het vlagje niet KAN vervangen worden wat door sommigen duidelijk niet begrepen werd.

De mensen die deze site opstelden en die ons dit forum bieden hadden zelfs geen flauw benul van de Vlaamse gevoeligheden.

En leve inderdaad de republiek Vlaanderen maar elders in dit forum legde ik je uit waarom het NOOIT met NVA zal lukken ! NVA wil zijn machtspositie bepalen BINNEN een unitair België. Dat programmapunt van 'Een onafhankelijk Vlaanderen' is enkel als lokker om zoals BDW stelde het VB klein te krijgen en dus kiezers af te snoepen om alzo België te redden !

Bijkomende argumentatie ? Burgemeester van Antwerpen is een van de beste job's en zo kan BDW zich rustig voorbereiden op een mislukking in 2014 ! Waarom krijgen de NVA' ers nog zo een breed forum op de staatszender, omdat ze België willen splitsen ? Als historicus en intelligent man weet BDW maar al te goed dat één partij alleen momenteel niet langer aan de macht kan komen, dus beperkt hij willens en wetens zijn eigen mogelijkheden. En verdeel en heers zal BDW toch ook als de beste kennen, waarom laat hij zijn troepen dan verdelen ? Alleen dank zij zijn verborgen agenda mag hij meespelen van de regimepers en van het regime dat helaas nog altijd baas blijkt te zijn.

Gaat er een lichtje branden ?

Dus inderdaad je argumentatie van 'een quasi onmogelijke opdracht' klopt dus ook.

Dus maar één mogelijkheid stem voor het origineel, STEM VLAAMS BELANG en hoop op de toekomst !

Michel

#59 Re: Waarom V?

2012-04-23 01:39

#51: J.V. - Waarom V?

Omdat we allen Vlamingen zijn, waaronder West-en Oostvlamingen; Limburgers; Antwerpenaren en Brabanders.

Maak daar nu ook geen punt van !


Gast

#60

2012-04-23 01:47

"Men" blijft zich steeds maar vergissen van tegenstrever en naarmate er verkiezingen aankomen nog meer en meer. Men zegt het verstand komt niet met de jaren maar als dat al meer dan een eeuw is gaat dat toch mijn petje te boven. Zouden we onze "Vlaamse" leeuw niet stilaan veranderen in een koppige ezel ? Ik ben tot op heden trots geweest op mijn verjaardag maar hoe lang nog ?
BOVELE Jean Pierre

#61 Re:

2012-04-23 02:03

#47: -

Correctie: NVA en BDW het Vlaams Belang aan het bestrijden is ! en sorry dat zegt BDW zélf

De huidige en vorige voorzitter van VB stelden al ontelbare malen een samenwerking voor !!!

Nu graag terug een reactie op uw 'intriest' wie is er intriest  ?

Juist ! maar een mogelijkheid voor verandering, stem voor het origineel,  STEM VLAAMS BELANG !

BOVELE Jean Pierre
Gast

#62 Re:

2012-04-23 02:04

#60: -

Laat je dit aub. aan NVA weten ? er is mogelijkheid tot schrijven op hun site

BOVELE Jean Pierre
Gast

#63 Re: Re: Waarom V?

2012-04-23 02:06

#59: Michel - Re: Waarom V?

Laat je dit aub. aan NVA weten ? er is mogelijkheid van schrijven op hun site

BOVELE Jean Pierre

#64 Re:

2012-04-23 02:09

#55: -

laat je dit aub. aan NVA weten ? er is een mogelijkheid tot schrijven op hun site !

BOVELE Jean Pierre

#65 TRIEST

2012-04-23 02:24

En mensen, hebben jullie al gezien dat de initiatiefnemers zélf specifiek de vraag stellen aan NVA en niet aan VB tot toenadering ?
Lees er eens de inleidende tekst op na !
Ja, 't is triest maar voorlopig straat VB alleen in zijn strijd !
Ik hoop dat véél mensen dit nu eindelijk inzien en het Vlaams Belang massaal steunen.


Gast

#66 Verdorie toch

2012-04-23 03:10

Zeg eens, als ik deze petitie onderteken, is dat niet om hier andere ondertekenaars tegen één van de twee partijen te zien uitvaren, welke partij dan ook! Komt lichtjes ongeloofwaardig over, toch?

Gast

#67 Re: wij hebben een andere vlag. Deze vlag ,driekleur dekt de lading niet.

2012-04-23 08:24


Gast

#68

2012-04-23 08:47

Stop met de ruzie onder elkaar aub!! Onze vijanden zijn de andere Vlaams - Belgisistische partijen en de franstaligen die geen verandering willen.

Gast

#69

2012-04-23 08:57

Het uiteindelijk doel is hetzelfde. Is dat dan ook niet het hoofddoel ?

Gast

#70

2012-04-23 09:04

Niet plooien

Gast

#71

2012-04-23 09:21

Eindelijk!
Mijn wens sedert jaren : Een kartel met 2 programma punten :
1 Vlaamse Onafhankelijkheid.
2 Ontdaan van het Belgische keurslijf, op basis van het goede huisvader principe, ALLE andere items op de agenda zetten en in Vlaams perspectief regelen.

Gast

#72

2012-04-23 09:21

Ik wil een europese unie van taalregio' s ! wij moeten naar een verenigd Europa met een zeer zuinig en efficient politiek - en staatsbeslag . Dit mag nooit meer worden dan maximaal 25 % van het BNP !

Gast

#73

2012-04-23 09:29

Waarom kan er geen eenheid komen tussen de Vlaamse partijen.

Gast

#74

2012-04-23 09:40

Ik ben in Brussel opgegroeid en werd er als Vlaming vaak het onderwerp van minachting. Ik smeek de partijen om samen te werken voor hun gemeenschappelijke standpunten.
Ir Anckaert Erick.

Gast

#75

2012-04-23 09:42

Ik woon in Vlaanderen en niet in dat onding BE dus mij verplichten omdat als land op te geven is niet netjes. Vandaar mijn keuze voor Nederland want ik hang de Groot Nederlandse gedacht aan