Stop de vete onder de V-partijen!

Quoted post

Jean Pierre BOVELE

#13 stop de vete onder de V partijen

2012-04-22 19:14

Eigenlijk heeft NVA een geheim agenda.
De Wever is groot "mogen" worden met de hulp van héél het Belgische establishment omdat hij beloofde Vlaams Belang af te blokken.
Voor alle zekerheid werd er een serieuze "rem" ingebouwd in de persoon van rode rakker en logebroeder en dus notoir Belgisist Siegfried Bracke.
In een vraag aan NVA over de loge lieten ze me per mail weten dat ze niet kunnen tussen komen in HET GELOOF !!!!! van hun leden. Ik wist niet dat de vrijmetselaars een geloof waren !?!?
Zeg me eens NVA hoe kan een Belgisist stilaan het nummer twee worden in een partij die in haar statuten stelt: 'we streven naar een onafhankelijk Vlaanderen' ?
Ook die tweezak Bracke dan maar buitengooien ? nee want dan mag De Wever niet meer meespelen van de staatsveiligheid en co !
Dus mensen stem zeker niet voor NVA of we hebben een grijze baard voordat er ooit nog maar sprake zal zijn van Vlaamse onafhankelijkheid.
Men wil voorkomen dat België splitst omdat Wallonië dan armer wordt van Griekenland, en toch staan de Vlamingen toe dat deze armlastige mensen baas spelen over ons ! Men bedankt normaal de mensen uit wiens hand men eet !!! Schande.
De PS van onze nationale pedofiel Di Rupo maakte Wallonië economisch kapot en nu zijn ze bezig met heel België en de Vlamingen staan erbij en kijken ernaar !
Mensen, zonder Wallonië zijn we de rijkste regio van Europa ! Ik stel al jaren : 'Een onafhankelijk Vlaanderen is Monaco aan de Noordzee' niet meer en niet minder en IK gun dat aan mijn kinderen en kleinkinderen !!!
Het Vlaams Belang deed al ontelbare pogingen via hun voorzitter om toenadering te zoeken tot NVA maar De Wever schijnt het Vlaams Belang te haten om eerder uitgelegde redenen: te gevaarlijk voor de eenheid van het land. Dus Mijnheer De Wever beken eindelijk eens kleur en zeg dat je een 'traditionele partij' wil worden BINNEN België zoals je stiekem zal beloofd hebben!
Raar genoeg schrijf ik zulke teksten al jaren op alle sites ook die van NVA en krijg nooit weerwerk om maar iets te weerleggen !
Dus maar een oplossing voor onze welvaart: stem massaal Vlaams Belang of blijf zoals De Winter nog zopas stelde in de zevende dag ook in Antwerpen aanmodderen op juist dezelfde manier maar dan met NVA bij in het bestuur.
Dat de verandering niet van NVA moet verwacht worden moeten alle mensen die niet ziende blind zijn nu toch al ondervonden hebben na de 'prachtige' regerings onderhandelingen !
Daar lijkt het inderdaad voor iedere nuchtere waarnemer dat De Wever nogal gespartelt heeft om 'HET' niet te moeten doen die onafhankelijkheid want zoals hij zelf toen stelde hij haalde te veel stemmen !
Zoals Shakespeare stelde 'The rest is silence !' indien U er als kiezer niets aan doet.
Moest het Vlaams Belang terug met sprongen groeien dan pas zal men de Waalse arrogantie kunnen afblokken !

Reacties

Arre

#95 Re: stop de vete onder de V partijen

2012-04-23 12:25:22

#13: Jean Pierre BOVELE - stop de vete onder de V partijen 

 Helemaal eens met uw betoog. BDW gaat niet voor een onafhankelijk Vlaanderen maar alleen voor zichzelf. Zolang zijn ziekelijke aversie voor het VB duurt en blijft weigeren om met hen samen te werken zal ik niet voor de NVA stemmen en dat zouden alle overlopers van het VB moeten overwegen. Als 80jarige zou ik nog héél graag meemaken in een onafhankelijk Vlaanderen te leven, maar ik begin wel te wanhopen.