Oost Bruggekwartier wil zijn openbare mobiliteit terug

,

KRUISPOORT II KAPOT ! GEEN UITRIJDEND VERKEER MOGELIJK VOOR DE EERSTE 12 TOT 18 MAANDEN.

GEEN BUSSEN NAAR HET GANSE OOST-BRUGGE KWARTIER !

Beste Bruggeling,

Zoals ongetwijfeld reeds algemeen is geweten heeft de brug voor het uitgaand verkeer aan de Kruispoort onlangs besloten er de brui aan te geven met als gevolg dat uit roulatie is genomen voor herstelling of vervanging door een nieuw exemplaar. Dit heeft tot gevolg dat er voor de bewoners van het Oost Bruggekwartier een wijziging is in de bediening van de lijnen 6 en 16. Wanneer je de website van De Lijn raadpleegt rijden bussen 6 en 16 hun normale route, maar in werkelijkheid zijn de haltes tussen de predikherenstraat en kruispoort afgeschaft en zal je geen halte hebben in uw kwartier en gedropt worden op de ring over de kruispoort aan de eerste halte ter hoogte van Moerkerksesteenweg.

BEWONERS VAN GANS HET KWARTIER BILKSKE/COUPURE/ST ANNA /LANGESTRAAT WILLEN JULLIE ER BIJ HET BRUGS STADSBESTUUR OP AANDRINGEN DAT DEZE TOESTAND ONHOUDBAAR IS VOOR DE MOBILITEIT VAN DE BEWONERS DIE VAN HET STATION NAAR HUN WOING WILLEN.

JA IK DRING ER BIJ DE LIJN EN STAD BRUGGE OP AAN ONZE WIJK MET OPENBAAR VERVOER BEREIKBAAR TE MAKEN.